Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi tietokone  (Luettu 16267 kertaa)

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Uusi tietokone
99 prosenttisesti Kaikki tässä keskustelussa olevat valitukset tietokoneen huonoudesta johtuu huonosta käyttäjästä . Jos tietokone hidastuu ja jumittelee ,näppikset hajoo,akku ei pidä virtaa tai puhallin huutaa on pääsääntöisesti käyttäjän vika,ei tietokoneen .

Valitettavasti täytyy sanoa, että totta ei tuossa ole yhtään mitään. Ehkä käyttäjä saattaa jotain tehdä tuhoamalla käyttöjärjestelmää, mutta sen ei vahingossa pitäisi olla mahdollista.

Kaikki muu on nykyään massin johdattelemaa. Liian hyvää ei voi tehdä, koska massivirta kärsii.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19865
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Uusi tietokone
Läppärit ovat tehoonsa nähden kalliita.  Aikanaan tuli hankittua vain premium-kannettavia, useilta valmistajilta,  telakat ja kaikki lisävarusteet mukaan. Jossakin vaiheessa 2-3 vuoden käytön jälkeen poikkeuksetta näytöt pimenivät, kiintolevyt vikaantuivat ja näppäimet alkoivat prakaamaan. Ja remontin jälkeen meni emolevy tai muisti.

Nyttemmin olen hankkinut Vstore-tyyppisestä kaupasta käytetyn tehotyöaseman markettitietokoneen hinnalla. Ei ole tarvinnut katua. Törsätkööt rikkaat virastot hienoihin leasingkoneisiinsa.

-SS-

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Uusi tietokone
jos tuo kaikki mahollista nin  mitä tehtävä ettei agronetin kattelu halvaannuttais konetta????   en ymmärrä noiten päälle.  mut kai kaikki kertoo..

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Uusi tietokone
Hiukan on uusi myös uusi tietokone mielessä, käyttötarkoitus on sen verran muuttunut niin kaipuu olisi läppäristä pöytäkoneeseen ja jättää kannettava rinnalle. Edelliset läppärit alkoivat kenkkuilemaan ihan fyysisesti jostain, nykyisessä lenovossa ei pahoja vikoja ole, mitä nyt näytön sarana vähän repsottaa ja akun kesto tietenkin aina ajan myötä heikkenee. Tietokoneissakin olen yittänyt suosia mahdollisimman pitkäikäisiä ratkaisuja, vihaan tietokoneen vaihtorumbaa ja yleensä olen ostanut senkin myyjäliikkeeltä palveluna.
Nothing is Something Worth Doing

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: Uusi tietokone
Lähipiirissäni on henkilö, joka ei ole koskaan tyhjentänut läppärinsä välimuistia (win). Hän kertoo tietokoneen ja internetin hidastelun syyksi kämpän sijainnin (500 metriä kuntakeskuksesta).

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Uusi tietokone
Taas turha ja viittuuntunut tyhjänpäiväinen kommentti, mutta kansan keskuudessa on muodostunut sekoittava termi välimuisti. Välimuistina joskus pidettiin prosessorin sisäistä välimuistia tai välittömässä läheisyydessä olevaa välimuistia.

Siitä se sitten levisi ja nyt välimuisti onkin vain internettiselaimen välimuisti.
Sitten nii saatana...
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: Uusi tietokone
Taas turha ja viittuuntunut tyhjänpäiväinen kommentti, mutta kansan keskuudessa on muodostunut sekoittava termi välimuisti. Välimuistina joskus pidettiin prosessorin sisäistä välimuistia tai välittömässä läheisyydessä olevaa välimuistia.

Siitä se sitten levisi ja nyt välimuisti onkin vain internettiselaimen välimuisti.
Sitten nii saatana...
Jaaha, oikeinkirjoituksen todistaja... Onko sulla lausuntoa tietokoneen hidastelusta tuohon liittyen ?

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Uusi tietokone
Taas turha ja viittuuntunut tyhjänpäiväinen kommentti, mutta kansan keskuudessa on muodostunut sekoittava termi välimuisti. Välimuistina joskus pidettiin prosessorin sisäistä välimuistia tai välittömässä läheisyydessä olevaa välimuistia.

Siitä se sitten levisi ja nyt välimuisti onkin vain internettiselaimen välimuisti.
Sitten nii saatana...
Jaaha, oikeinkirjoituksen todistaja... Onko sulla lausuntoa tietokoneen hidastelusta tuohon liittyen ?

Emminä tiedä mitään nykypöhötyksistä. Ainakin Wintoosa kerää kaikenlaista kuormaa itteensä ja siten hidastaa konetta. Turhien tiedostojen ja varsinkin intternettiin kytketyn tietokoneen nämä nettivälimuistit kannattaa kyllä pitää siistinä.

Ja just nämä rekisterisiivousohjelmat ovat hyviä. Vaikkakin taas näsäilynä rekisteri on ihan muuta kuin nuo wintoussin rekisterit. Mutta kun nykyään sitähän sillä tarkoitetaan.

Rekisterit kuuluvat nimittäin kilpeen.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Uusi tietokone
Hiukan on uusi myös uusi tietokone mielessä, käyttötarkoitus on sen verran muuttunut niin kaipuu olisi läppäristä pöytäkoneeseen ja jättää kannettava rinnalle. Edelliset läppärit alkoivat kenkkuilemaan ihan fyysisesti jostain, nykyisessä lenovossa ei pahoja vikoja ole, mitä nyt näytön sarana vähän repsottaa ja akun kesto tietenkin aina ajan myötä heikkenee. Tietokoneissakin olen yittänyt suosia mahdollisimman pitkäikäisiä ratkaisuja, vihaan tietokoneen vaihtorumbaa ja yleensä olen ostanut senkin myyjäliikkeeltä palveluna.

Sää et tarvi ku selkää. 🤣
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2298
Vs: Uusi tietokone
Hiukan on uusi myös uusi tietokone mielessä, käyttötarkoitus on sen verran muuttunut niin kaipuu olisi läppäristä pöytäkoneeseen ja jättää kannettava rinnalle. Edelliset läppärit alkoivat kenkkuilemaan ihan fyysisesti jostain, nykyisessä lenovossa ei pahoja vikoja ole, mitä nyt näytön sarana vähän repsottaa ja akun kesto tietenkin aina ajan myötä heikkenee. Tietokoneissakin olen yittänyt suosia mahdollisimman pitkäikäisiä ratkaisuja, vihaan tietokoneen vaihtorumbaa ja yleensä olen ostanut senkin myyjäliikkeeltä palveluna.

Sää et tarvi ku selkää. 🤣

Plus remmejä ja ketjuja. 🤪🤪🤪
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Uusi tietokone
Hiukan on uusi myös uusi tietokone mielessä, käyttötarkoitus on sen verran muuttunut niin kaipuu olisi läppäristä pöytäkoneeseen ja jättää kannettava rinnalle. Edelliset läppärit alkoivat kenkkuilemaan ihan fyysisesti jostain, nykyisessä lenovossa ei pahoja vikoja ole, mitä nyt näytön sarana vähän repsottaa ja akun kesto tietenkin aina ajan myötä heikkenee. Tietokoneissakin olen yittänyt suosia mahdollisimman pitkäikäisiä ratkaisuja, vihaan tietokoneen vaihtorumbaa ja yleensä olen ostanut senkin myyjäliikkeeltä palveluna.

Sää et tarvi ku selkää. 🤣

Plus remmejä ja ketjuja. 🤪🤪🤪

🤣
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26009
  • vastustan
Vs: Uusi tietokone
Hiukan on uusi myös uusi tietokone mielessä, käyttötarkoitus on sen verran muuttunut niin kaipuu olisi läppäristä pöytäkoneeseen ja jättää kannettava rinnalle. Edelliset läppärit alkoivat kenkkuilemaan ihan fyysisesti jostain, nykyisessä lenovossa ei pahoja vikoja ole, mitä nyt näytön sarana vähän repsottaa ja akun kesto tietenkin aina ajan myötä heikkenee. Tietokoneissakin olen yittänyt suosia mahdollisimman pitkäikäisiä ratkaisuja, vihaan tietokoneen vaihtorumbaa ja yleensä olen ostanut senkin myyjäliikkeeltä palveluna.
mulla alkoi kanssa lenovosta näytön sarana klonkkaan, sen näytön kehyksen kun naksutteli irti niin pääsi kiristämään löystyneet saranan ruuvit. muovirunkoisissa löystyy aina nuo ruuvit, pitää aika ajoin kiristellä kaikki mitä pohjasta löytyy :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Uusi tietokone
jos tuo kaikki mahollista nin  mitä tehtävä ettei agronetin kattelu halvaannuttais konetta????   en ymmärrä noiten päälle.  mut kai kaikki kertoo..
Kaikki päätti olla kertomatta koska porukka on sen jo päättnyt keskenään että Kaikki viat on tietokoneessa ei käyttäjässä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Uusi tietokone
mitä?   joko se virma on tietiskoitakii alkannu rakentaan?   luulin et on vain monialayritys..    kuka myy fiat-tietsikoita..?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039