• Tavallinen aihe

Aihe päästöt ja autot  (Luettu 9139 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53129
Vs: päästöt ja autot
ja hintaa saatu se sata tonnia lisää markoissakii..  mut oatppa auto 1980-luvulta ja aja moinen niin huomaat jotain.    ite tykkään AJAA autoa eikä päinvastoin.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1154
Vs: päästöt ja autot
ja hintaa saatu se sata tonnia lisää markoissakii..  mut oatppa auto 1980-luvulta ja aja moinen niin huomaat jotain.    ite tykkään AJAA autoa eikä päinvastoin.
Mitä väliä markka hinnalla, niitä kun ei ole käytetty kohta kahteenkymmeneen vuoteen? Inflaatio on vielä syönyt rahan arvoa tuossa ajassa aika paljon. 12k€ saa jo uuden Toyotan, ei ole kuin 72 tuhatta markkaa, eli ei ole 100000 markkaa kalliimpi.

Tuo on taas noita jermujen argumentteja, kun itse osataan paremmin. Aika kultaa muistot. Ohjaustehostin, luistonesto ja Abs on täysin turhia varusteita, kun ykä haistelee tienpinnan paremmin persereiällään.  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53129
Vs: päästöt ja autot
ja nyt kun sattuneesta syystä käyny muutaman kerran erään peltipajan hallin läpi ni silmiin sattunna kuin paljon peltivammasia koslia on paikattavana..   kiva ku auto ite ajaa ja toimii niin kerkii somessa aikaa viettään jopa kulkiessa..  autojen jälkiä kun hieman kattelee niin miettii et on se hyvä kun slaavilainen tyyli siirtyy tännekin.   peltipojille riittää töitä kun ei enää tartte tekniikkaa roplata..      ite en uutta tojoa osta kun ei sieltä etes nää ulos.  hitonmoiset palkit nurkissa ja ikkunata kuin ampuma-aukkoja.    ja ahtaanpaikan kammon saa sivutuotteena,  munakupissa istuen.                         sori vaan, tää on miun mielipite.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1154
Vs: päästöt ja autot
Rav4:ssa on isot ikkunat, mutta sitten pitääkin olla pinkka kunnossa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53129
Vs: päästöt ja autot
mutta hiton muovilelu.    ite en välitä nuista muovilla kuorutetuista etes pakuina.     ihme kun nuissa vedetään ikkunalinja mieluummin katolle kuin alaspäin.  aiaksemmin autojen ikkunoista näki missä mennään ja oli helppo kattoa ottaako helman kii penkkaan.   nyt se on käytännössä mahotonta kun alalaita loppuu hartian kohalle..

AP120

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: päästöt ja autot
Meet vaan autoliikkeeseen katsomaan autoja joidenka hinnat lähtee +40000e. Ei ole muovileluja.
Nyky autossa toi ajomelukin on vähän toista kun 2000 luvun alun autoissa saatika jossain 90 luvun autoissa.
Johonkinhan ne eristeet on laitettava, eikä niin että ovipahvi on suurinpiirtein ulkopellissä kiinni.

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2866
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: päästöt ja autot
Vanhan kuplan kun ostaa niin ei ole paljoa muovia, ei edes kojetaulussa. Lisäksi sellainen voisi olla ekoteko - sillä ei viitsi paljoa ajella :-))
Ns. takapuolituntuma on erinomainen.

Aaltopelti-sitikka eli H-malli olisi myös vahva vaihtoehto muovia kavahtaville. Siis tuollainen:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Citroën#/media/Tiedosto:Citroen_hy_sst.jpg

Joskus noita näkee vielä liikenteessä mutta katoavaa kansanperinnettä ovat.

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2235
  • Pölhöjen pölhö
Vs: päästöt ja autot
Meet vaan autoliikkeeseen

Eiköhän nekin ole herra O:n tapauksessa liian kaukana, niinkuin kuulostaa olevan moni muukin juttu...
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 102
Vs: päästöt ja autot
Emäntä oli viikolla naapurintädin avensiksen kyydissä ja ihmetteli kun suoralla valtatiellä piti rattia tädin vatkata puolelta toiselle, että eikö se kulje suoraan, vai ajajasta kiinni. Tutun vaimo oli luopunu corollastaan ja ostanu fokuksen. Mies manasi että vaimo suoralla tielläkin veivaa sitä rattia vanhasta tottumuksesta ,niin fokus menee kuin kyykäärme. Eli tojo täytyy olla ajajan auto. Itelläkii japsi maasturi, eikä sitäkään huoli ihan kokoaikaa ratista vispata.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19632
  • vastustan
Vs: päästöt ja autot
eikö lada niva olisi kuin oksaa varten varta vasten tehty, oksalla kun on pinkka kunnossa niin varmaan myös g-sarjan mersuista saattas löytyä vähän kantikkaammista kulmista pitävälle vaihtoehto, luotettavuus niissä nyt ei ole kummoisempi kuin viiatissa tai tojossakaan  mutta oishan siinä oksalla ihmeteltävää kun kaupunkireissulla  kaiki räppärit morjestaa ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18951
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: päästöt ja autot
Vanhan kuplan kun ostaa niin ei ole paljoa muovia, ei edes kojetaulussa. Lisäksi sellainen voisi olla ekoteko - sillä ei viitsi paljoa ajella :-))
Ns. takapuolituntuma on erinomainen....ja tosi *****mainen sukupuoli yhdyntää ajatellen …..
Ei mimmikippejä , takapenkki liia lyhyt liian pieni jalkatila .

Aaltopelti-sitikka eli H-malli olisi myös vahva vaihtoehto muovia kavahtaville. Siis tuollainen:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Citroën#/media/Tiedosto:Citroen_hy_sst.jpg

Joskus noita näkee vielä liikenteessä mutta katoavaa kansanperinnettä ovat.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53129
Vs: päästöt ja autot
mut ku miulla on JO tuo tojo.   miä en niiin paljun ajele että uutenpaa tartteisin.    mut mielipite on nuista uusista koslista.       ja se susukin jeepinpentu kyl saattais kiinnostaa..    kantikas ja persoonallisen näkönen;   ei tartteis parkkiksella haikailla mis miun kosla olikaan..

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1154
Vs: päästöt ja autot
Emäntä oli viikolla naapurintädin avensiksen kyydissä ja ihmetteli kun suoralla valtatiellä piti rattia tädin vatkata puolelta toiselle, että eikö se kulje suoraan, vai ajajasta kiinni. Tutun vaimo oli luopunu corollastaan ja ostanu fokuksen. Mies manasi että vaimo suoralla tielläkin veivaa sitä rattia vanhasta tottumuksesta ,niin fokus menee kuin kyykäärme. Eli tojo täytyy olla ajajan auto. Itelläkii japsi maasturi, eikä sitäkään huoli ihan kokoaikaa ratista vispata.
Toyotan tavaramerkki tuo hakeminen. Upouusi Corollakin hakee vielä. Rav4 ei hakenut. Ja sitten omistajat pitävät noita vielä hyvinä ajettavina, vaikka totuus on, että ikinä ei olla muilla edes ajettu.

Parhaat mielipiteethän on niillä, jotka ei ole edes haukkumillaan autoilla ajaneet.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53129
Vs: päästöt ja autot
ja mikä lie vaikutus nuilla nykyteillä?   ite katellu monasti kuin urilla ovat hiljasetkin tiet..     vr-kansaa näköjään..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53129
Vs: päästöt ja autot
jf, luulekko tosiaan et vain yhellä merkillä ajelleet arvostelee toisia?    itelläkii on ollu monta koslaa vuosikymmenien aikana, mut uusilla autoilla ajanu vain vähän.    mut silti en tykkää liiasta ahtaudesta.