Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusia viestejä 27  (Luettu 6509 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Uusia viestejä 27
Se ihmetyttää että miks Hänen mielestään Pohjalaiset on aina syypäitä kaikkeen ?
Sorkkahoitajien keskuudessa melkein aina Savolaiset aloittaa riidan haastamisen .
Voimme jatkossa tilata sorkkurit virosta, niin loppuu riiteleminen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Uusia viestejä 27
Se ihmetyttää että miks Hänen mielestään Pohjalaiset on aina syypäitä kaikkeen ?
Sorkkahoitajien keskuudessa melkein aina Savolaiset aloittaa riidan haastamisen .
Voimme jatkossa tilata sorkkurit virosta, niin loppuu riiteleminen.

Kunhan huolehditte desinfiointi todistuksista , noudatatte 48 tunnin sääntöä sekä otatte eläinlääkärin ottamaan näytteet telineestä . Savossa nimenomaan ovat Virolaiset sorkkurit käyneet .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Uusia viestejä 27

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65430
Vs: Uusia viestejä 27
btw, kuin pitkä on jono uusille asiakkaille?   ite kattelin että pari kantturaa tartteis sittenki sorkkista..   

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Uusia viestejä 27
btw, kuin pitkä on jono uusille asiakkaille?   ite kattelin että pari kantturaa tartteis sittenki sorkkista..
Mikä jono....viiti naurattaa. Laitat Sorkkikselle yv:n ja se on huomenna sun navetan edessä parkissa. Ainahan sillä on vapaata aikaa, tai ainakin naamakirjan mukaan. Ja huomenna tarjotaan ilmainen kierros, tervetuloa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65430
Vs: Uusia viestejä 27
en nyt niiiiiin epätoivonen ole.   käynnin jälkeen varmasti vuosisata siitä kuin huonosti on asiat täälläpäin...   ku mulla on tuo kivikautinen läävä ja ei nettileikkiä nuissa mukana.    etin mieluusti paigallisen sorkan ja sitä sit yritän lahjoa hiljaseks.       ei täällä nuita nykykouhotuksia huolita..                                             mikä muuten aiheuttaa pattipolven yks kaks?

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Uusia viestejä 27
en nyt niiiiiin epätoivonen ole.   käynnin jälkeen varmasti vuosisata siitä kuin huonosti on asiat täälläpäin...   ku mulla on tuo kivikautinen läävä ja ei nettileikkiä nuissa mukana.    etin mieluusti paigallisen sorkan ja sitä sit yritän lahjoa hiljaseks.       ei täällä nuita nykykouhotuksia huolita..                                             mikä muuten aiheuttaa pattipolven yks kaks?
Niveltulehdus tai jopa huono kutteri, jos tikkuja liikaa. Liikettä ja pehmeää alustaa, voi mennä vuosia tai sitten huonolla tuurilla ensi viikolla jalaton.

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Uusia viestejä 27
Kovasti on riitaisan oloinen tyyppi tämä nimimerkki sorkkis, kärtynen kuin Sörsselssön  vapun jälkeisenä sunnuntaiaamuna?  Hyvin harvoin mitään järkevää kirjoittelee?
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26114
  • vastustan
Vs: Uusia viestejä 27


Tää on menny fittuluks koko foorumi .


Aina on ollut niitä, jotka on ottaneet pienenkin fittuilun liiankin henkilökohtaisesti. Joku jopa kuulemma menettänyt lähes ihmisarvonsa live elämässäkin, kun agronetissa puhutaan niin paljon pahaa. No minä oon kyllä fittuilllut, mutta on kait joku piruullu takaisinkin. Oikeastaan on alkanut ihmetyttämään sekin , että yksikin nimmari auko päättään vähän jokaiselle , mutta lopuksi on sitten tummannut koko nimmarin. No sai kait jotkut patoutumat auki toiminnallaan. Muutenhan tämä on kuollut paikka … tai kait täällä joku vielä salaa käy kukat kastelemassa, kuten SKN justiinsa toiminnallaan näytti.
jaa minäkö, minä olin viikon mittasessa pakollisessa yllöpidon järkkäämässä pallilaajennuksessa ;) :D ;D 8) kokoomuslaisilla on nyt haava auki, oppositiossakin ovat sijalla kaksi, niitä ei kestä nyt yhtään oikoa vääristä käsityksistään ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Uusia viestejä 27
btw, kuin pitkä on jono uusille asiakkaille?   ite kattelin että pari kantturaa tartteis sittenki sorkkista..
Mikä jono....viiti naurattaa. Laitat Sorkkikselle yv:n ja se on huomenna sun navetan edessä parkissa. Ainahan sillä on vapaata aikaa, tai ainakin naamakirjan mukaan. Ja huomenna tarjotaan ilmainen kierros, tervetuloa.
Noh noh . Valittelivat etteivät sorkkahoitajaa saa joten lupasin mennä koska rehunteko aikana on hiljaisempaa .

Ylläpidon kanssa muuten so***** .  ;)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9766
Vs: Uusia viestejä 27


Tää on menny fittuluks koko foorumi .


Aina on ollut niitä, jotka on ottaneet pienenkin fittuilun liiankin henkilökohtaisesti. Joku jopa kuulemma menettänyt lähes ihmisarvonsa live elämässäkin, kun agronetissa puhutaan niin paljon pahaa. No minä oon kyllä fittuilllut, mutta on kait joku piruullu takaisinkin. Oikeastaan on alkanut ihmetyttämään sekin , että yksikin nimmari auko päättään vähän jokaiselle , mutta lopuksi on sitten tummannut koko nimmarin. No sai kait jotkut patoutumat auki toiminnallaan. Muutenhan tämä on kuollut paikka … tai kait täällä joku vielä salaa käy kukat kastelemassa, kuten SKN justiinsa toiminnallaan näytti.
jaa minäkö, minä olin viikon mittasessa pakollisessa yllöpidon järkkäämässä pallilaajennuksessa ;) :D ;D 8) kokoomuslaisilla on nyt haava auki, oppositiossakin ovat sijalla kaksi, niitä ei kestä nyt yhtään oikoa vääristä käsityksistään ;) :D ;D 8)

Niin mikä sopii sun nimmariis ? Ootko ottanut muiden fittuilun henkilökohtaisesti itsesi tai tehnyt tuosta johtuvia yleistyksiä live elämäsi ja sen ihmissuhteisiin? Ootko pirullut parille tyypille viime keväänä lähes kaikissa kirjoituksissasi , joita oli kait kymmeniä päivässä. Sen jälkeen kyllästynyt siihen ja vetänyt itses köy …. ei kun nimmarin mustaksi? Vai ootko kuitenkin kastellut kukat, vaikka muuta liikettä ei ole näkynytkään?  Mikä sopii sinuun? Kirjoitukseni muusana et kyllä toiminut yhdessäkään kohtaa, mutta …

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65430
Vs: Uusia viestejä 27
nuo ei ole navetassa kuin hetken lypsyllä ja uudella laitumella ( odelmalla ) olleet viikon.   joten nuo ei päde tuohon oireisiin.   no huomenna pitää elliä häiritä ja sit kattoo mitä teuraalle teköö..    outo vaan kun toinen polvi patilla ja toista aristaa, mitään ei näy sorkassa ja ei kuuma saati muuten kipiän oloinen..