• Tavallinen aihe

Aihe muujussi, helsinki, julkinen liikenne  (Luettu 1257 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18773
  • vastustan
mehän muistamme kuinka muujussit on kritisoinu maatalouden tukia ja samaan aikaan antaneet ymmärtää kuinka hienoja ja kilpailukykyisiä hankkeita on pääkaupungin julkiset kulkuyhteydet, metrot, pisarat, lahen alitukset sun muut ;) :D ;D 8)

me maalaiset toki tiedämme jotta pohjoisen kuljetustuet on vain hyttysen pissin viimmesen tipan kokoinen juttu itämeressä jos verrataan helsingin tukemiseen ;) :D ;D 8)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a8fa784c-359f-4f33-bb3b-fa0e0ca7e4d5
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18773
  • vastustan
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
Ja loputtoman ahne Vappaavuari vaan vinkuu lisää tukia. ;D

https://yle.fi/uutiset/3-10852537
aatteleppa sepeä, eläkkeen indeksiltä on niska nurin, autopaikka lähes satasen ja vielä sepen veroeuroista pistävän helsingin mamuille eiku noin ei saanu sanoa, helsingin eläkeläisille lähes ilmasen bussikortin kouraan ja tuettuja busseja kulkee muutaman minuutin välein jolloin autoa ei tarvi. kyllä tässä on sepe ja helsingin sepe kovin eriarvoisessa asemassa, tukiero on isompi tuloihin suhteutettuna kuin tukialuero tissinkoitossa :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 35867
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
mehän muistamme kuinka muujussit on kritisoinu maatalouden tukia ja samaan aikaan antaneet ymmärtää kuinka hienoja ja kilpailukykyisiä hankkeita on pääkaupungin julkiset kulkuyhteydet, metrot, pisarat, lahen alitukset sun muut ;) :D ;D 8)

me maalaiset toki tiedämme jotta pohjoisen kuljetustuet on vain hyttysen pissin viimmesen tipan kokoinen juttu itämeressä jos verrataan helsingin tukemiseen ;) :D ;D 8)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a8fa784c-359f-4f33-bb3b-fa0e0ca7e4d5

Meneekö  Onnibus konkkaan samoin tein.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18773
  • vastustan
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
sepe on kyllä aika vähän itsekäs tyyppi tai sitten vaan tosi kateellinen, suurin murhe on 24/7 töissä rypevän tixinkoittajan tulot vaikka samaan aikaan oman asunnon arvo romahtaa ja helsinkiläiset tuhlaa sepen veroeurot  ja niiden asuntojen arvo taitaa nousta tuplat siinä missä sepen asunnon arvo puolittuu :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7081
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
Onko tässä sellainen lainalaisuus, että asuntojen arvo on koko maassa vakio ? Kämppien hintojen noustessa Töölössä pitää asuntojen arvon laskea vastaava määrä Hausjärvellä ja Sysmässä.  Sysmässä tiilitalo irtoaa jo 50.000 eukulla.

Moottoripolkupyörä Man

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 576
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
Onko tässä sellainen lainalaisuus, että asuntojen arvo on koko maassa vakio ? Kämppien hintojen noustessa Töölössä pitää asuntojen arvon laskea vastaava määrä Hausjärvellä ja Sysmässä.  Sysmässä tiilitalo irtoaa jo 50.000 eukulla.

Tässä on vaan se, että Töölön ympäristössä on vaan niin saatanan paljon enemmän duunipaikkoja, kuin Sysmässä. Ja sen kautta paljon ihmisiä. Ja väkisin myös paljon massia liikkeellä.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3981
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
Onko tässä sellainen lainalaisuus, että asuntojen arvo on koko maassa vakio ? Kämppien hintojen noustessa Töölössä pitää asuntojen arvon laskea vastaava määrä Hausjärvellä ja Sysmässä.  Sysmässä tiilitalo irtoaa jo 50.000 eukulla.

Tässä on vaan se, että Töölön ympäristössä on vaan niin saatanan paljon enemmän duunipaikkoja, kuin Sysmässä. Ja sen kautta paljon ihmisiä. Ja väkisin myös paljon massia liikkeellä.
Töölö on homo ja Taka-Töölö vielä homompi.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50195
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
mut sdepe yrittää omni pussia elossa pitää..   eukon käskystä.

Moottoripolkupyörä Man

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 576
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
Onko tässä sellainen lainalaisuus, että asuntojen arvo on koko maassa vakio ? Kämppien hintojen noustessa Töölössä pitää asuntojen arvon laskea vastaava määrä Hausjärvellä ja Sysmässä.  Sysmässä tiilitalo irtoaa jo 50.000 eukulla.

Tässä on vaan se, että Töölön ympäristössä on vaan niin saatanan paljon enemmän duunipaikkoja, kuin Sysmässä. Ja sen kautta paljon ihmisiä. Ja väkisin myös paljon massia liikkeellä.
Töölö on homo ja Taka-Töölö vielä homompi.

Ehkä siksi että Taka-Töölöön on muuttanut niin paljon väkeä Perä-Seinäjoelta ja Vetelistä.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3981
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
Onko tässä sellainen lainalaisuus, että asuntojen arvo on koko maassa vakio ? Kämppien hintojen noustessa Töölössä pitää asuntojen arvon laskea vastaava määrä Hausjärvellä ja Sysmässä.  Sysmässä tiilitalo irtoaa jo 50.000 eukulla.

Tässä on vaan se, että Töölön ympäristössä on vaan niin saatanan paljon enemmän duunipaikkoja, kuin Sysmässä. Ja sen kautta paljon ihmisiä. Ja väkisin myös paljon massia liikkeellä.
Töölö on homo ja Taka-Töölö vielä homompi.

Ehkä siksi että Taka-Töölöön on muuttanut niin paljon väkeä Perä-Seinäjoelta ja Vetelistä.
Helsinki on oikea homoimuri.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7081
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
Tässä on vaan se, että Töölön ympäristössä on vaan niin saatanan paljon enemmän duunipaikkoja, kuin Sysmässä.
Piikkaavat katuja auki ja piilottavat sinne jotain, HUSissa kuvantavat terveitä ja sairaita, Pasilasta käsin lähettävät homouden ilosanomaa jokaiseen maan kolkkaan.... Ilmankos he elättävät muun Suomen !

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15703
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
mehän muistamme kuinka muujussit on kritisoinu maatalouden tukia ja samaan aikaan antaneet ymmärtää kuinka hienoja ja kilpailukykyisiä hankkeita on pääkaupungin julkiset kulkuyhteydet, metrot, pisarat, lahen alitukset sun muut ;) :D ;D 8)

me maalaiset toki tiedämme jotta pohjoisen kuljetustuet on vain hyttysen pissin viimmesen tipan kokoinen juttu itämeressä jos verrataan helsingin tukemiseen ;) :D ;D 8)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a8fa784c-359f-4f33-bb3b-fa0e0ca7e4d5


Yksistään pohjoisen ja saaristomaidon kuljetustuki on 12,5 miljoonaa euroa vuodessa. Tuo Helsingin kaupungin tuki on usean vuoden ajalta laskettu, kymmenelle vuodelle olisi noin 5 miljoonaa vuodessa. Tuohon on tahallaan laskettu ns. alihintaisen varikon vuokrahinnat, aivan kuin paikalle olisi rakennettu lentokenttähotelli ja niiden hintojen mukaan. Ihmisiä on kuljetettu noin miljoonaa joka päivä , monenko viljelijän maitoja on kuskattu tuolla 12,5 miljoonalla ?

Tässähän on kyse yksityisen bussibisneksen halusta näyttää, että julkinen liikelaitos saa epäreilua verosubventiota, sitten kun bisnekselle on myyty mm. sähkönsiirtoverkot, ei muuta kuin valitusvinkunaa ole kuulunut, vaikka mielelläni maksan Carunalle ja australialaiselle eläkeyhtiölle siitä, että sähkö tulee kunnolla kuin siitä, että valtion pohjaton kassa saa joutoväen elättämiseen lisää rahaa.

Voisi sanoa, että julkinen sotekin saa paljon subventiota kunnilta ja valtiolta, lähes kaikkien kuntien sotebudjetti on alijäämäinen, eli verovaroista paikataan vajausta.

-SS-

Viimeksi muokattu: 30.06.19 - klo:12:55 kirjoittanut -SS-

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13959
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
Tämäkin aloitus, pikkusen turha alkaa kepuloiselle vääntänä rautalankaa.
Jos kotikylän sale on ainoa, mihin pankolta pääsee.
Pikkase eri jos vaikutusalueella miljoona ihmistä tai muutama kymmenen.
Vaikka kerroin olisi kuinka pieni, syntyy siitä väkisin tukea.

Samaan voisi laittaa, mitä kuljetus yms.tuet tundran takana kustantaa.

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 856
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
mehän muistamme kuinka muujussit on kritisoinu maatalouden tukia ja samaan aikaan antaneet ymmärtää kuinka hienoja ja kilpailukykyisiä hankkeita on pääkaupungin julkiset kulkuyhteydet, metrot, pisarat, lahen alitukset sun muut ;) :D ;D 8)

me maalaiset toki tiedämme jotta pohjoisen kuljetustuet on vain hyttysen pissin viimmesen tipan kokoinen juttu itämeressä jos verrataan helsingin tukemiseen ;) :D ;D 8)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a8fa784c-359f-4f33-bb3b-fa0e0ca7e4d5


Yksistään pohjoisen ja saaristomaidon kuljetustuki on 12,5 miljoonaa euroa vuodessa. Tuo Helsingin kaupungin tuki on usean vuoden ajalta laskettu, kymmenelle vuodelle olisi noin 5 miljoonaa vuodessa. Tuohon on tahallaan laskettu ns. alihintaisen varikon vuokrahinnat, aivan kuin paikalle olisi rakennettu lentokenttähotelli ja niiden hintojen mukaan. Ihmisiä on kuljetettu noin miljoonaa joka päivä , monenko viljelijän maitoja on kuskattu tuolla 12,5 miljoonalla ?

Tässähän on kyse yksityisen bussibisneksen halusta näyttää, että julkinen liikelaitos saa epäreilua verosubventiota, sitten kun bisnekselle on myyty mm. sähkönsiirtoverkot, ei muuta kuin valitusvinkunaa ole kuulunut, vaikka mielelläni maksan Carunalle ja australialaiselle eläkeyhtiölle siitä, että sähkö tulee kunnolla kuin siitä, että valtion pohjaton kassa saa joutoväen elättämiseen lisää rahaa.

Voisi sanoa, että julkinen sotekin saa paljon subventiota kunnilta ja valtiolta, lähes kaikkien kuntien sotebudjetti on alijäämäinen, eli verovaroista paikataan vajausta.

-SS-

-SS- niin kuvittelet että todellisilla luvuilla ja tosiasioilla olisin merkitystä? Kun ice kerran sanoo, että "me maalaiset toki tiedämme jotta pohjoisen kuljetustuet on vain hyttysen pissin viimmesen tipan kokoinen juttu itämeressä jos verrataan helsingin tukemiseen" niin näin se on, vaikka totuus on täysin päinvastainen. Näin se vain kepupiireissä menee, tarpeeksi kun toistetaan, niin asia muuttuu totuudeksi, Kuten vaikkapa yhteisöverot Helsinkiin pääkonttorin takia miten kunnan/valtion työpaikkoja olisi eniten pääkaupunkiseudulla vaikka tosiasiassa siellä on eniten yksityisten yritysten työpaikkoja. Mutta keputotuus on toinen.

Oli tuossa virhekin. Se on käsittääkseni miljoona matkaa, ei miljoona ihmistä. Vuositasolla silti vähintään 300 miljoonaa matkaa. Tuleehan tuosta miljoonasta tietty huima melkein 2 senttiä per matka. Tukea.

Jos tuolla pohjoisen kuljetustuen alueella tuotettaisiin Suomen noin 2,3 miljardin litran tuotannosta noin 10 prosenttia. Mitä ei kai tuoteta, koska kaikki sanovat, että "korkean tuen alueilta tuleva maitomäärä on mitätön. Mutta jos  niin se olisi 230 miljoonaa litraa. Näin tuo 12,5 miljoonan kuljetustuki olisi noin 5 senttiä per litra. Jos tuotanto on oikeasti mitätön kyseisillä alueilla eli vaikkapa puolet tuosta niin tuki olisi noin 10 senttiä per litra. Ne on noi hyttysen pissit sellaisia.

Turhapuro

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
  • Johtaja Turhapuro
Vs: muujussi, helsinki, julkinen liikenne
HSL.n ja  Helsingin  toiminta on kyllä ennen ollut sikamaista meitä johtajakoulussa opiskelevia kohtaan, siis todellista laillistettua ryöstämistä, parkkiruudut kun on puolet liian lyhyitä appiukon mersulle niin koulumatkat on täytyny tehdä julkisilla taksiuudistuksen jälkeen ja viimmesen päälle on saanut kaivaa omaa kuvetta tämän ikäsyrjinnän johdosta, nyt vasta yhteiskunta taas tukee verovaroista tulevaa 60 prosentin veronmaksajaa!

Osalle opiskelijoista tuli epämiellyttävänä yllätyksenä HSL:n lippu-uudistuksessa se, että opiskelija-alennus arvolipuista eli matkakortilla ostettavista kertalipuista poistuu. Myös alennusprosentti laskee 45:een aiemmasta 50 prosentista.
HSL:n osastonjohtaja Mari Flink perustelee muutosta sillä, että jatkossa alennuksen yläikäraja 30 vuotta poistuu ja alennusta voivat saada kaikenikäiset opiskelijat. Aiemmin yli 30-vuotiaiden opiskelijoiden on pitänyt esittää myönteinen opintotukipäätös.
– Opiskelija-alennusta saavien määrä kasvaa nykyisestä 140 000 noin 200 000:een, Flink kertoo.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.