Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronet  (Luettu 9993 kertaa)

Homer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Agronet
Mun mielestä Agronetin keskustelupalstan uudistus on rajusti epäonnistunut. En valita sen enempää, vaan jään palstalta pois, vaikka näitä välillä on ihan mukava lukaista.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Agronet
Mun mielestä Agronetin keskustelupalstan uudistus on rajusti epäonnistunut. En valita sen enempää, vaan jään palstalta pois, vaikka näitä välillä on ihan mukava lukaista.

Eipä täällä enää tunnu kirjoittelevan, kuin nuo sinipuna veljekset vapaassa sanassa. Muut osiot lähes kuoliossa.

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Agronet
Samaa mielta aloittajan kanssa.

Mut SROLLAILLAAN kun luetaan agroa (jos viititään).

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Agronet
Samaa mielta aloittajan kanssa.

Mut SROLLAILLAAN kun luetaan agroa (jos viititään).
Kaikki tietää että Ilkka ei sano koskaan hyvästi.....

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Agronet
Kun käyttää kännykällä tietokonemäkymällä valittavana oikeassa yläkulmassa, ei ole muuttunut oikeastaan mihinkään. Mainoksetkaan ei enää häiritse.

Maakalle

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 826
Vs: Agronet
Kännykällä (Android) tämä on lähes mahdoton käyttää järkevästi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Agronet
ja kuka nyt kännyllä tätä lukee...?

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1541
Vs: Agronet
Kännykällä (Android) tämä on lähes mahdoton käyttää järkevästi.

Laitoin omastani (J5) alasvetovalikosta täpän kohtaan "tietokonesivusto". Tuli siedettäväksi käyttää.

ja kuka nyt kännyllä tätä lukee...?

Minä ainakin aika paljon...
Don Essex

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5107
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Agronet
Mun mielestä Agronetin keskustelupalstan uudistus on rajusti epäonnistunut. En valita sen enempää, vaan jään palstalta pois, vaikka näitä välillä on ihan mukava lukaista.

Eipä täällä enää tunnu kirjoittelevan, kuin nuo sinipuna veljekset vapaassa sanassa. Muut osiot lähes kuoliossa.

Joo samaa ihmetellyt. Muutamia vuosi on kuitenkin tullut kohtuu aktiivisesti seurattua. Olen sen verran vanhakantainen ettei nämä somepalstat oikein ole mieleen. Eipä sillä kai sitä on pakko itsekkin alkaa etsimään muita kanavia kun täälläkin on niin kuollutta.

Keskustelu olisi kuitenkin mukavaa vaikka se välillä meinaa riidaksikin yltyä. Arvostan silti jokaista näkemystä ja kyllä niistä aina jotakin omaankin ajatukseen tarttuu. Nyt olen kyllä jo jonkin aikaa miettinyt josko palstan seuraaminen jäisi vähemmälle, kun ei ole mitään luettavaa muuta kuin vapaan sanan älyvapaa kirjoittelu niin ei oikein jaksa innostua.
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Agronet
niin, olisihan se mukava kun voisi vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä muiden kanssa.   mutta tosiaan tuo yleinen alkaa olla nyt varsinkin vain kahden kauppaa.. ja yhtä jauhamista.      ite avartanu ajatuksia muillakiin palstoilla käpästen.   yllättävän paljon vain tuo kiusanteko on noilla yleensä näin vaalien alla ja sittne heti niiden mentyä..             kaikissa vikaa, mutta minussa se ei näy - mentaliteetti vallalla.

        itse en niiiin hirmu paljon arvosta tiedonhaussa nettiä.   cooclekin laittaa eräitä palstoja ekana listalla..   

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Agronet
Rouva on tuolla facen puolella ja aika työliintyneen oloinen on siihen keskustelukulttuuriin, ainakin emo-ryhmän osalta. Vissiin on v.ittuilu pesiytynyt sinnekin. Yleensäkin keskustelua vaivaa hyvien (eriävienkin) ja perusteltujen näkemysten ja mielipiteiden puute.

Mutta kyllä uudistunut agronet väljähti pahan kerran.

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5107
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Agronet
Rouva on tuolla facen puolella ja aika työliintyneen oloinen on siihen keskustelukulttuuriin, ainakin emo-ryhmän osalta. Vissiin on v.ittuilu pesiytynyt sinnekin. Yleensäkin keskustelua vaivaa hyvien (eriävienkin) ja perusteltujen näkemysten ja mielipiteiden puute.

Mutta kyllä uudistunut agronet väljähti pahan kerran.

Väitän että osasyy tähän on se, että kun alalla menee huonosti niin sitä aletaan kyräilemään jo muitakin maajusseja. Tämä tuntuu osalla tahoista olevan tarkoituskin, että maajussit saadaa toisiaan vastaan. Onko se sitä hajoita ja hallitse politiikkaa sitten vai mitä.
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

montöör

  • Vieras
Vs: Agronet
Kepukepudemudemu. Ehdotus ylläpidolle: Lisätkää toiminto, jolla voi kirjautuneena
blokata valittujen nimimerkkien aloitukset ja tai vastaukset pois näkyvistä. Noottaa,
kööllää sitten taas.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Agronet
ja kiva kun nyt ei enää ole nuo luetut merkattu..   pakko aina kattoa mitä kirjoitettu...                         noooo, uudistus ei aina paranna..

Luteikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 699
Vs: Agronet
ja kiva kun nyt ei enää ole nuo luetut merkattu..   pakko aina kattoa mitä kirjoitettu...                         noooo, uudistus ei aina paranna..

Kyllä minulla vaan on 🤔
"Maanviljelijä on köyhä eläessään mutta rikas kuollessaan"