Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mihin uskotte?  (Luettu 17045 kertaa)

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1515
Vs: Mihin uskotte?
Kaikki ei tee tästä ajasta mitään helvettia tekemättä kaikkea kivaa ja kiellettyä. Ja toisaalta siellä elämän jälkeisessä helvetissä on muutkin Kaikki, jotka osaa pitää hauskaa. Paratiisissa ei taida olla ketään tuttuja.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Mihin uskotte?
Ja miten kävi maatilallinen Ananiakselle...
Miksi sinulle tuli mieleen Ananias?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

carhu

  • Vieras
Vs: Mihin uskotte?
Ja miten kävi maatilallinen Ananiakselle...
Miksi sinulle tuli mieleen Ananias?

  Mikä/kuka se tua o. Sivistyksessäni seon tuossaki kohtaa aokko.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mihin uskotte?
Ja miten kävi maatilallinen Ananiakselle...
Miksi sinulle tuli mieleen Ananias?
Puheen arkisto-ohjelmista, siellä Pastanjauhajissa filosofoitiin näitä asioita. Ajatukset menivät maajusseihin jotka maakauppoja ym. tekevät... ja siihen että nykyään kaikki mitataan rahassa sekä siihen että kaikessa täytyy kusettaa toista ihmistä minkä pystyy jos meinaa nykymaailmassa menestyä. Siitäpä sitten ajatukset seurakuntaan ja kirkollisveroihin jne... Lue tuosta miten Ananiakselle vaimoineen kävi: https://raamattu.fi/raamattu/KR92/ACT.5/Apostolien-teot-5
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

carhu

  • Vieras
Vs: Mihin uskotte?
Ja miten kävi maatilallinen Ananiakselle...
Miksi sinulle tuli mieleen Ananias?
Puheen arkisto-ohjelmista, siellä Pastanjauhajissa filosofoitiin näitä asioita. Ajatukset menivät maajusseihin jotka maakauppoja ym. tekevät... ja siihen että nykyään kaikki mitataan rahassa sekä siihen että kaikessa täytyy kusettaa toista ihmistä minkä pystyy jos meinaa nykymaailmassa menestyä. Siitäpä sitten ajatukset seurakuntaan ja kirkollisveroihin jne... Lue tuosta miten Ananiakselle vaimoineen kävi: https://raamattu.fi/raamattu/KR92/ACT.5/Apostolien-teot-5

Net joilla on palijo tuata rahhaa ovat juurrikin niinku tua Ananias ja sen akka.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Mihin uskotte?
Tänään tuli ohjelmaa nykyajan suurimmasta uskonnosta, konsumerismista. Siihen uskoo kaikki.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Johannes Kostaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 177
Vs: Mihin uskotte?
Pelottaako ketään, että jos joutuukin grillattavaksi, mua vähän huolettaa jos tuleekin penaltia ihan melko vakavasti ajatellen?
Jos helvetti on ikäänkuin unimaailma, johon kuoleman jälkeen joutuu ja se painajainen vaan jatkuu loputtomiin.
Vakava aihe näin joulupäivänä.

https://www.kristillinenkirjakauppa.fi/tuote/taivaan-rajalla-john-burke/
Joh. 12:48

Forgiven

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
Vs: Mihin uskotte?
Itteeni olen tavannut uskoa, en juuri muuhun.

Pelottaako ketään, että jos joutuukin grillattavaksi, mua vähän huolettaa jos tuleekin penaltia ihan melko vakavasti ajatellen?
Jos helvetti on ikäänkuin unimaailma, johon kuoleman jälkeen joutuu ja se painajainen vaan jatkuu loputtomiin.
Vakava aihe näin joulupäivänä.

Voiton puolellahan sitä on, jos helevettihi pääsee. Meinaa siis että saa kuoltuaankin jatkaa olemassa oloaan, kun oletan että en.

jylperö

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1255
Vs: Mihin uskotte?
Pelottaako ketään, että jos joutuukin grillattavaksi, mua vähän huolettaa jos tuleekin penaltia ihan melko vakavasti ajatellen?
Kuuntelitko Perttu Häkkisen, sen jossa käytiin pannuhuoneessakin?
Olikosse jossa Pohjois-karjalainen mies sai näyn ja vietiin helvettiin?

Miksi nykyään vaietaan puhumasta helvetistä? Eikö jo papin kuuluisi varoittaa sinne joutumisesta. Arvelen siis itse, että jos ei ole uskossa (jokaisella omanlaisensa toki) niin sinne päätyy.
Ja miksi joku viettää joulua jos ei usko Jeesukseen?

Käy kirkossa kyllä siellä aikaselväsanaisesti kerrotaan myös helvetistä.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Mihin uskotte?
Pelottaako ketään, että jos joutuukin grillattavaksi, mua vähän huolettaa jos tuleekin penaltia ihan melko vakavasti ajatellen?
Kuuntelitko Perttu Häkkisen, sen jossa käytiin pannuhuoneessakin?
Olikosse jossa Pohjois-karjalainen mies sai näyn ja vietiin helvettiin?

Miksi nykyään vaietaan puhumasta helvetistä? Eikö jo papin kuuluisi varoittaa sinne joutumisesta. Arvelen siis itse, että jos ei ole uskossa (jokaisella omanlaisensa toki) niin sinne päätyy.
Ja miksi joku viettää joulua jos ei usko Jeesukseen?

Käy kirkossa kyllä siellä aikaselväsanaisesti kerrotaan myös helvetistä.
Ei kyllä puhuta! Nykyään kirkossa jossa suola on käynyt mauttomaksi puhutaan vain siitä miten " Kaikki tiet vievät taivaaseen." Ja "Kasteen armo kantaa läpi elämän."

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12086
Vs: Mihin uskotte?
Lue tuosta miten Ananiakselle vaimoineen kävi: https://raamattu.fi/raamattu/KR92/ACT.5/Apostolien-teot-5

Tuohan on kuin cosanostrasta. Kunnian mies ei katsele, jos upseerit tai soturit vetää välistä. Mikä opus se oli, jossa kehotettiin antamaan anteeksi ?

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Mihin uskotte?
Pelottaako ketään, että jos joutuukin grillattavaksi, mua vähän huolettaa jos tuleekin penaltia ihan melko vakavasti ajatellen?
Kuuntelitko Perttu Häkkisen, sen jossa käytiin pannuhuoneessakin?
Olikosse jossa Pohjois-karjalainen mies sai näyn ja vietiin helvettiin?

Miksi nykyään vaietaan puhumasta helvetistä? Eikö jo papin kuuluisi varoittaa sinne joutumisesta. Arvelen siis itse, että jos ei ole uskossa (jokaisella omanlaisensa toki) niin sinne päätyy.
Ja miksi joku viettää joulua jos ei usko Jeesukseen?

Käy kirkossa kyllä siellä aikaselväsanaisesti kerrotaan myös helvetistä.
Ei kyllä puhuta! Nykyään kirkossa jossa suola on käynyt mauttomaksi puhutaan vain siitä miten " Kaikki tiet vievät taivaaseen." Ja "Kasteen armo kantaa läpi elämän."
Minusta tuntuu ihan samalta. Aasiaan vahvistusta:
Jeremiah Johnsonin Jeesus-näystä joulukuussa 2018 (kopioitu Piho sivulta):

"Jeremiah, monet tulevat loukkaantumaan minuun palatessani. He ovat tehneet Jumalan itsensä kaltaiseksi ja omaksi kuvakseen ja tulevat kieltämään minut, kun palaan kaikessa kunniassa, voimassa ja loistossa takaisin. Sinun täytyy varoittaa seurakuntaa pilkkaavasta hengestä, joka tulee ylikorostamaan hyvyyttäni eikä koskaan opeta minun ankaruuttani eikä koskaan julista ja varoita minun vihastani ja tuomiostani, joka on jo täällä ja on vielä tulossa."
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Mihin uskotte?




https://www.youtube.com/watch?v=-h9FkInUoLs Kipa Koskela: Omega

Jos joku haluu mennä full retard niin yllä olevalla linkillä se onnistuu,toi jakso sopii backspacelle kun sillä lahoo opel omega kuusen alla ::) ::) ::)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Mihin uskotte?
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mihin uskotte?