Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Quicke 940 osoitin tikku  (Luettu 10890 kertaa)

Maastis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12
Quicke 940 osoitin tikku
Hei

Traktoripäivityksen myötä kuormaaja vaihtui Quickeen. Vanhassa kuuormaajassa oli osoitin kauhan kulmalle. Näis Quickeis se näyttää aika usein puuttuvan... löytyyskö keltään nurkista vapaata? Toki eihän toi nyt kova homma olisi askarrellakaan.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
juuripa nuin.  ei kait se tikun teko esim hydeputkesta liian vaikiaa?   katoppa varaosan hintaa.     ja mihin oikeesti tartteet?   itellä jo trimasta poistunna aikoja sit..

Maastis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
Nojoo, kyllä se taitaa lähemmäs satkua mennä varaosana... joo, eipä se nyt ihme homma olisi tehdäkään jos vaan kaikelta muulta ehtiis. Itte Ismessä ainakin tykkäsin auraushommissa. Mitoitus oli niin että tikun pää liukuputken pään kanssa tasan niin kauhan huuli oli juuri sellaisessa kulmassa jotta ei sulan maan aikanakaan haukkaa, mutta ei kuitenkaan vaan poljekaan lunta.

Mutta jos jollain lojuu ylimääräisenä niin olishan se aina kovempi olla orginaali...

TJ

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
Mulla ei oo vapaana mutta kirjoitan silti. Omas Quikelis  kombi noukka Mp-lift / Euro. Lisäksi noita Mp:tä on mulkattu, kun osa on ollut alun perin Ismejä. Ja lisäksi niihin alakorviin on pitänyt lisätä neliöputket alle, jotta saa jonkin moisen täyttymis kulman tuolla noukalla. Tästä sekasikiöstä seuraa se, jotta ikinä ei muista mihinä asennos se tikku pitää olla , jotta työkone olis joksenkin vaateris.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
piti illalla kattoa nurkkia ja kyllä, siellä oli kuikan muovinen keppi nurkassa, mut alapäästä se kiinnitysreikä halki.   kelvoton jatkoon.     ite tekisin moisen hydeputkesta ja maalaisin näkyvällä värillä.

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
Mulla on jossain nurkissa, kun otin pois heti koneen tullessa pihaan, ettei mee solmuun ja näyttääpä se ruuvi jo olevan ihan linkussa, joten takaisin sitä ei enää saa. En kyllä ymmärrä mihin sitä tarvitaan, jos kuormaajas on vakaajat ja tunteehan se kauhan/piikkien liikkeistäkin, koska on maanpinnan myötäisesti.

Maastis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
Hei

Jos löytyy ylimääräinen tikku ja hinta kohtuullinen, niin olen kiinnostunut ostamaan. Orginelli on ilmeisesti 2 osainen elk koostuu kahdesta pätkästä. Itse vaan sitten olen varmaan vähän erilainen kun oon sitä tottunut käyttämään...

Jos ylimääränen niin vaikka yksityisviestiä jos täs foorumis sellainen toiminto?

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
Mikin oikeestaan tuota osoitinta tarvitaan..................... vastaus täysin tupelon kuormaajan käyttäjän tarpeeseen.

Maastis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
No mä vähän arvasin että tämä "umpitumpelo" kommenttikin varmaan pian tuloo. ;) kuten jo aiemmin mainitsin, aikaisemmassa kuormaajassa sellainen oli ja oon sitä tottunut käyttämään. Ei siinä mitään sen ihmeenpää.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
Mikin oikeestaan tuota osoitinta tarvitaaan..................... vastaus täysin tupelon kuormaajan käyttäjän tarpeeseen.
Huu haalla on sitten varmaan kaks tikkua...mm.pihamaa kiittää lumen työntelyssä.Tuommoinen näkyvä homma on tullut näkyviin  tikun kadottua.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
aha, se tikku ei auta yhtään siinä lumihommassa.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
Jos joku haluaa tikun ostaa saa sen tehdä varmasti ilman v1ttuilua . Ihme sakkia , aina morkkaamassa asiallistakin keskustelua .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
niinpä, ei niitä tikkuja tosimiehet tarvi, v1tuilijoille se on ihan maailman tärkein kampe.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
ja tosimiähet ei pikkasista siirtonurmikoista mitään välitä.    sanovat valittajille;   haista siä pitka pa  ska!

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Quicke 940 osoitin tikku
niinpä, ei niitä tikkuja tosimiehet tarvi, v1tuilijoille se on ihan maailman tärkein kampe.

Se on apuväline , oli lumihommissakin joskus mukava tietää kauhan asento ettei traktoria rikkonut .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .