Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kauratunnelin lipunmyynti alkoi  (Luettu 3795 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Tuo kaljukalle on aivan pihalla. Tuollainen tunnelihan lisää kaikenlaisia turvallisuusriskejä. Onkohan sellaisista edes keskusteltu missään? Ja nyt kun viinaralli alkaa hiipumaan ja muutenkin koko Tallinna on yhtä kallis kuin Helsinki, niin kenelle tunneli olisi tarkoitettu.

Mitään nopeaa yhdyskäytävää kohti entistä neukkulaa ei kannata tehdä. Viisumit, passit ja bonuskortit pitää olla joka rajalla.
Viroon ei tarvitse viisumia tai passia, henkilökortti riittää.
Mutta kysehän ei ole vain virosta, vaan siitä että saisivat sen hemmetin rail baltican pystyyn ja täältä hevonperseestä pääsisi eurooppaan muutenkin kuin lentämällä.

Kummassakohan olis kivampi nukkua? Rautatieasemalla vai lentokentällä?

Kas siinä pulma.. 😂
Lentokenttä on turvallisempi.
Nothing is Something Worth Doing

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Tuo kaljukalle on aivan pihalla. Tuollainen tunnelihan lisää kaikenlaisia turvallisuusriskejä. Onkohan sellaisista edes keskusteltu missään? Ja nyt kun viinaralli alkaa hiipumaan ja muutenkin koko Tallinna on yhtä kallis kuin Helsinki, niin kenelle tunneli olisi tarkoitettu.

Mitään nopeaa yhdyskäytävää kohti entistä neukkulaa ei kannata tehdä. Viisumit, passit ja bonuskortit pitää olla joka rajalla.

Ne turvallisuus-uhkat osaa varmaan tulla vettä pitkinkin.

  Uhathan voi helposti hukuttaa sinne tunneliin tarvittaessa, mikä porukka se oli Raamatussakin mikä hukutettiin mereen kun oli reitti tehty ensin valitulle kansalle.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Peter Vesterbacka on aloittanut lipunmyynnin Veetin kauratunneliin, joka yhdistää Helsingin ja Tallinnan. 15 miljardin kustannusarvioista on koossa jo 100 miljoonaa.

"Vesterbacka kertoi, että hanke on saanut 100 miljoonan euron rahoituksen ARJ Holding Ltd. Dubailta.

Vesterbackan mukaan hankkeen kokonaiskustannus on 15 miljardia euroa. Hän arvioi tiedotustilaisuudessa maanantaina, että pääosa hankkeen rahoituksesta tulee Aasiasta, lähinnä Kiinasta. Euroopan osalta hän mainitsi Suomen ja Ruotsin ja ”joitain muitakin maita.”

Vesterbacka uskoo vahvasti, että tunneli on valmis jo vuonna 2024. Hänen mukaansa lipunmyynti on aloitettu.

– 50 euroa yhteen suuntaan ja menopaluu 100 euroa."

https://www.iltalehti.fi/talous/a/c005e2dd-be2d-4cb9-8b49-4385fcf90cb1

Olisko noi rahat pitänyt sijoittaa tiehen jossa yks ihminen kulkee joskus ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Peter Vesterbacka on aloittanut lipunmyynnin Veetin kauratunneliin, joka yhdistää Helsingin ja Tallinnan. 15 miljardin kustannusarvioista on koossa jo 100 miljoonaa.

"Vesterbacka kertoi, että hanke on saanut 100 miljoonan euron rahoituksen ARJ Holding Ltd. Dubailta.

Vesterbackan mukaan hankkeen kokonaiskustannus on 15 miljardia euroa. Hän arvioi tiedotustilaisuudessa maanantaina, että pääosa hankkeen rahoituksesta tulee Aasiasta, lähinnä Kiinasta. Euroopan osalta hän mainitsi Suomen ja Ruotsin ja ”joitain muitakin maita.”

Vesterbacka uskoo vahvasti, että tunneli on valmis jo vuonna 2024. Hänen mukaansa lipunmyynti on aloitettu.

– 50 euroa yhteen suuntaan ja menopaluu 100 euroa."

https://www.iltalehti.fi/talous/a/c005e2dd-be2d-4cb9-8b49-4385fcf90cb1

Olisko noi rahat pitänyt sijoittaa tiehen jossa yks ihminen kulkee joskus ?

  Eipä noita rahoja ole vielä missään,,

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
miksi ihmeessä immeisten yleensä pitää ravata eestaas ku kerran on netti ja kohta siinäkin se g5 ??

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12083
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Budjetista päätellen tämä olisi liki 2x Olkiluoto 3:n kokoinen hanke. Siis maan suurin rakennushanke. Paljonko on vuosittaisen tavara- ja matkustajaliikenteen arvo tuolla välillä ? Jos ajatellaan koko maata, niin mihin yhteen ainoaan liikenne- tai muuhun infraan kannattaisi laittaa 15 mrd ? Helsingin alitustietkö ?
Tuossa on yksi mielenkiintoinen megahanke: Pari reikää kallioon välille Innsbruck-Franzensfeste. Keskimmäisestä tutkimustunnelista on jo 36 km porattu.  https://de.wikipedia.org/wiki/Brennerbasistunnel#/media/File:Brenner_Base_Tunnel_-_Tunnelr%C3%B6hren.jpg

Viimeksi muokattu: 04.12.18 - klo:08:40 kirjoittanut pig24

montöör

  • Vieras
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
miksi ihmeessä immeisten yleensä pitää ravata eestaas ku kerran on netti ja kohta siinäkin se g5 ??


Kyllä 3D:n tapainen tulostuskin vähentää kuljetustarvetta. Kuitenkin raaka-aineita ja
valmiita tuotteita kuljetetaan ympäri maailman. Ilmaston torjunnassa lentäminen jää
pois kokonaan ja rekkaliikenne enimilläänkin vain sähköisenä jakeluun. Raideliikenne
jää olemaan ja joitakin laivakuljetuksia. Noottaa, karhun kainaloon jäätäis yksin.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Viroon ei tarvitse viisumia tai passia, henkilökortti riittää.
Mutta kysehän ei ole vain virosta, vaan siitä että saisivat sen hemmetin rail baltican pystyyn ja täältä hevonperseestä pääsisi eurooppaan muutenkin kuin lentämällä.

Kummassakohan olis kivampi nukkua? Rautatieasemalla vai lentokentällä?

Kas siinä pulma.. 😂

Tarviaako yöjunassa nukkua kuin makuuvaunussa ? Ajatus junalla jevrooppaan matkaamisesta on kiinnostava.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Viroon ei tarvitse viisumia tai passia, henkilökortti riittää.
Mutta kysehän ei ole vain virosta, vaan siitä että saisivat sen hemmetin rail baltican pystyyn ja täältä hevonperseestä pääsisi eurooppaan muutenkin kuin lentämällä.

Kummassakohan olis kivampi nukkua? Rautatieasemalla vai lentokentällä?

Kas siinä pulma.. 😂

Tarviaako yöjunassa nukkua kuin makuuvaunussa ? Ajatus junalla jevrooppaan matkaamisesta on kiinnostava.
Lepovaunu riittää.Makuuvaubustakin herättävät kun ylittää EU rajan.
Nothing is Something Worth Doing

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Viroon ei tarvitse viisumia tai passia, henkilökortti riittää.
Mutta kysehän ei ole vain virosta, vaan siitä että saisivat sen hemmetin rail baltican pystyyn ja täältä hevonperseestä pääsisi eurooppaan muutenkin kuin lentämällä.

Kummassakohan olis kivampi nukkua? Rautatieasemalla vai lentokentällä?

Kas siinä pulma.. 😂

Tarviaako yöjunassa nukkua kuin makuuvaunussa ? Ajatus junalla jevrooppaan matkaamisesta on kiinnostava.
Lepovaunu riittää.Makuuvaubustakin herättävät kun ylittää EU rajan.

Kepulaase pitää laittaa lepositeisiin, jos länteen niitä menovaa viiä. 😁😁😁😁

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Elämä olisi ihanaa kun Helsingistä pääsisi tuubilla tallinnan ja sitten tarvitsisi herätä vasta Varsovassa. Tai Berliinissä, milemmat käy.
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Tuo kaljukalle on aivan pihalla. Tuollainen tunnelihan lisää kaikenlaisia turvallisuusriskejä. Onkohan sellaisista edes keskusteltu missään? Ja nyt kun viinaralli alkaa hiipumaan ja muutenkin koko Tallinna on yhtä kallis kuin Helsinki, niin kenelle tunneli olisi tarkoitettu.

Mitään nopeaa yhdyskäytävää kohti entistä neukkulaa ei kannata tehdä. Viisumit, passit ja bonuskortit pitää olla joka rajalla.
Viroon ei tarvitse viisumia tai passia, henkilökortti riittää.
Mutta kysehän ei ole vain virosta, vaan siitä että saisivat sen hemmetin rail baltican pystyyn ja täältä hevonperseestä pääsisi eurooppaan muutenkin kuin lentämällä.

Kummassakohan olis kivampi nukkua? Rautatieasemalla vai lentokentällä?

Kas siinä pulma.. 😂
Lentokenttä on turvallisempi.

Nii just.....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Tuo kaljukalle on aivan pihalla. Tuollainen tunnelihan lisää kaikenlaisia turvallisuusriskejä. Onkohan sellaisista edes keskusteltu missään? Ja nyt kun viinaralli alkaa hiipumaan ja muutenkin koko Tallinna on yhtä kallis kuin Helsinki, niin kenelle tunneli olisi tarkoitettu.

Mitään nopeaa yhdyskäytävää kohti entistä neukkulaa ei kannata tehdä. Viisumit, passit ja bonuskortit pitää olla joka rajalla.

Ne turvallisuus-uhkat 

Turvallisuusuhat.


 Mitä v1ttua? Eikö kokoomuksen pitäisi olla sivistyspuolue? Tää itkupilli-Eemeli ei osaa saatana edes kirjoittaa.

 Kirjoittaisit joskus muutakin kuin iänikuista tundrakepuämteekootizzinkoittosibilä-sanastoa, niin voisit ennen kylmän pierun päästöä oppia vielä kirjoittamaankin.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12220
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kauratunnelin lipunmyynti alkoi
Jos sähkölinjojen upottaminen maksaa 9,5 miljardia, hävittäjät 5,1 miljardia, Tampereen ratikka jotain siltä väliltä, niin aivan hyvin voidaan tehdä yksi tunnelikin. Mun mielestäni paljon mukavampaa hypätä junaan ja painaa sillä etelään, kuin saastuttavalla leijalla. Oheisena menee kaurat ja paperirullatkin. Ahtaajan runkkarit saa vetää jatkossa lapaseensa...