Laatu vaihtelee kyllä kovin ja tuo itsestään hehkuminen on tuttua.Sellainen ei kovin kauaa kestänyt.Sähkömiehen/asiantuntijan mukaa jokin ohivuotovirta.Nykyinen nyt kestänyt likimain vuoden , pistotulppa oli irti kesän joten ei ukkonen päässyt täräyttään.Kuitenkin tuossa on /oli käytössä halogeenivalaisin varmaan yli kymmenenn vuotta ja kesti ja kesti kunnes liiketunnistimen suojalasi haperti auringossa ja tippui tinttien nokkiessa loppukin pois.
Tosiaan ohjevihkonen meinas, että pitää pistotulppa kääntää toisiin päin niin hehkuminen loppuu. Eipä nyt ole tietoa olisko ollut apua. Mä asensin joskus milkmasteriin jonkun peräkärryn äärivaloledin. Toimii hienosti, mutta ei näy kuin toiseen suuntaan vrt alkuperäinen nuppi / kupoli. Tuo ainakin hehkuu aina kun milkkari on hanassa. sammuu kyllä pimeäksi vilkkuessaan ja paalaakin hehkumista reilusti kirkkaammin silloin. Mä olen ajatellut, että hehkuminen johtuu sähkön ohivuodosta. Ja enkä kyllä ala johtoja tuon takia kääntelemään
Olisinhan mä normi kupolinkin ostanut, mutta huoltaja ei suostunut myymään, tiesi kait mun rahattomuuteni, vaikka yhden sellaisen olin aiemmin saanut hankittuakin. Olikohan hinta jotain 40-45euroa.