camon rail koneiden sielun elämää ei voi verrata vanhojen jakajapumpulisiin – on anturia moneen lähtöön joku niistä reistaa.
Niin oliko tehoboksi jos on niin johdot takaisin vanhaan malliin – ohjelmoimista kyllä puhuttiin eli siis on alkuperäinen moottorinohjaus jota on bittinikkaroitu?
Ei ole tehoboksia. Tietokoneella lyöty uutta ohjelmaa sisään.
Tässä melkein naapurilla ilmeisestikkin samalla tekniikalla oleva ohjelmoitu vehje ja tekee kylmällä koneella samaa. Epäili, että joku vikatila menisi aina päälle, joka suojelee moottoria vaurioilta
Jos otetaan tuollainen keskiverto kasariraktori, niin minkälaisia muutoksia pitäisi siihen tehdä, että se tekisi samanlaisia temppuja.
Ihan vaan kysyn sen vuoksi kun ihmettelen, miten te kestätte noita nykykoneiden vikoja koodeineen ja boksineen.
Esim. noissa perus kasarirunkuttimissa on monissa possin järjestelmät sähköisissä nostolaitteissa. Niihin saa varaosia paikallisesta s-marketista. No ei ihan, mutta ne kaikki osat ovat korjattavissa ja ovat saatavilla jostain elektroniikkapuljusta. Netistä puhumattakaan.
Toiminta perustuu enemmän suoraan logiikkaan, kuin ohjelmoitavaan "älyyn". Eikä näissä uusissakaan raktoreissa tarvitsisi olla mitään erikoisuuksia, jos kaikkea graaffia ja kuvaa ei työnnettäisi kosketusnäytölle.