Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lännen 740s hydrauliikka temppuilee  (Luettu 7107 kertaa)

grainfarmer76

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Metsäjussi on kyllä ainoo porukasta joka noitten päälle ymmärtää .

Ittellä menossa jarruremontin viimeinen päivä , abs jarrujen ilmaaminen on fittumaista .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8377
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Metsäjussi on kyllä ainoo porukasta joka noitten päälle ymmärtää .

Ittellä menossa jarruremontin viimeinen päivä , abs jarrujen ilmaaminen on fittumaista .

Onhan siinä jo viikko menny.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Metsäjussi on kyllä ainoo porukasta joka noitten päälle ymmärtää .

Ittellä menossa jarruremontin viimeinen päivä , abs jarrujen ilmaaminen on fittumaista .
:o :o :o :o  kannattasko oikeasti viedä se auto merkkikorjaamolle joka hoitaa joka pyörään toimivan jarrun parissa tunnissa  reilulla satkulla  sen sijaan että itse taistelee  päiväkaupalla ja tuloksena on  pumpattava poljin :o :o :o :o

tokkos länkkärissä ole mitään paluupuolen suodatinta  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Viimeksi muokattu: 14.09.18 - klo:11:33 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8377
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Mikä se sellainen pääventtiili on?
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Metsäjussi on kyllä ainoo porukasta joka noitten päälle ymmärtää .

Ittellä menossa jarruremontin viimeinen päivä , abs jarrujen ilmaaminen on fittumaista .
:o :o :o :o  kannattasko oikeasti viedä se auto merkkikorjaamolle joka hoitaa joka pyörään toimivan jarrun parissa tunnissa  reilulla satkulla  sen sijaan että itse taistelee  päiväkaupalla ja tuloksena on  pumpattava poljin :o :o :o :o

tokkos länkkärissä ole mitään paluupuolen suodatinta  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Merkkikorjaamolla olis kestänyt monta viikkoa saada auto kuntoon ja maksuakin oli tullu yli kaks tonnia . Öljyn vaihto pelkästään maksaa yli 500€ . Sijaisautoa ei saa kuin pariksi viikoksi vakuutusyhtiöltä joten parasratkaisu oli tämä . Auto toimii , pääsylinteri pitää vielä vaihtaa , pelkkä kumien vaihto ei riittänyt , tai olis riittänyt mutta mukavempi ajella ilman ongelmia pidempään .

Lopeta toi ryyppääminen jäätikköfarmari , hanki apua itsellesi , läheisellesi (niitä ei ole montaa ) pääsevät helpommalla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Sen se voi tehdä . Öljyt vaihtoon , letkuja auki .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Niin noin tarkoittanet pumpulta lähtevässä linjassa olevaa paineen rajoitusventtiiliä?
Siellä saattaa olla myös sihti imupuolella joka voi tukkeentua.
Sitte yksi mahdollisuus on että ottaa punpun imupuolelta ilmaa öljynsekaan. Se pää paine venttiili vain pois ja kattoo onko paskaa josain välissä.
Tyhmä huomio onko sielä öljyä tarpeeks?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Jaa niin äläsitte ruvvaile sitä venttiilin keski osaa turhaan menee arvot mettään.
Tosin pöydässä on toki joka karalla omat varot kumpaankin suuntaan että eisenyt heti kauheesti haittaa vaikka meniskin pieleen.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Varjo79 tuossa jo oikein arvailikin.

Imupuolen ilmavuodot (tai öljyn puute!) aiheuttaa melko pahoja ääniefektejä...pärinöitä ja hakkaavia ääniä, ympäri järjestelmää.
Pidemmän päälle rikkoo paikkoja. Eli ei kannata ajaa jos tuota epäilee vaan sulkea ensin nuo vaihtoehdot pois.
Tarkista siis että öljyä on tarpeeksi, ja imupuolella ei ole vuotoja. En tiedä onko tuossa mitään imusiivilää, mutta jos on niin tarkistaen.

Säiliöön palaava öljyä jos pääsee näkemään niin vaahtoaminen ja kellervä sameus kertovat öljyssä olevan ilmaa. Harmaa sameus taas meinaa tietysti vettä, mistä tässä ei liene kyse.

Voihan se jotain muutakin olla, mutta joustava ja jousimainen ilma paineisessa öljyssä saa kaikenlaisia värähtelyjä aikaan mm paineenrajoitusventtiileissä. Yleensä myös pumppu pitää silloin sellaista meteliä että heikompikuuloinenkin kuski alkaa kuulostella josko jossain olisi jotain vikaa.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Joo vanhemmissa länkkäreis oli sihti tankis. Oli aikanaan c/10-4nen ja siinä oli sihti.
Uskoisin kovin että eisaa ööliä tahi on ilmaa seas.
Ja todellaki rikkoo herkästi tullaisen uudemman mallin pumpun.
Vanhemmat hammaspyörä punput ei niinkään ole millänsäkää "kavitoinnista"
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Metsäjussi on kyllä ainoo porukasta joka noitten päälle ymmärtää .

Ittellä menossa jarruremontin viimeinen päivä , abs jarrujen ilmaaminen on fittumaista .
:o :o :o :o  kannattasko oikeasti viedä se auto merkkikorjaamolle joka hoitaa joka pyörään toimivan jarrun parissa tunnissa  reilulla satkulla  sen sijaan että itse taistelee  päiväkaupalla ja tuloksena on  pumpattava poljin :o :o :o :o

tokkos länkkärissä ole mitään paluupuolen suodatinta  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Merkkikorjaamolla olis kestänyt monta viikkoa saada auto kuntoon ja maksuakin oli tullu yli kaks tonnia . Öljyn vaihto pelkästään maksaa yli 500€ . Sijaisautoa ei saa kuin pariksi viikoksi vakuutusyhtiöltä joten parasratkaisu oli tämä . Auto toimii , pääsylinteri pitää vielä vaihtaa , pelkkä kumien vaihto ei riittänyt , tai olis riittänyt mutta mukavempi ajella ilman ongelmia pidempään .

Lopeta toi ryyppääminen jäätikköfarmari , hanki apua itsellesi , läheisellesi (niitä ei ole montaa ) pääsevät helpommalla .
Merkkikorjaamolla olis kestänyt monta viikkoa saada auto kuntoon....

elä ny höpäjä aikunen mies, ookko sää saanu porttikiellon sinne viisasteluillas ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Metsäjussi on kyllä ainoo porukasta joka noitten päälle ymmärtää .

Ittellä menossa jarruremontin viimeinen päivä , abs jarrujen ilmaaminen on fittumaista .
:o :o :o :o  kannattasko oikeasti viedä se auto merkkikorjaamolle joka hoitaa joka pyörään toimivan jarrun parissa tunnissa  reilulla satkulla  sen sijaan että itse taistelee  päiväkaupalla ja tuloksena on  pumpattava poljin :o :o :o :o

tokkos länkkärissä ole mitään paluupuolen suodatinta  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Merkkikorjaamolla olis kestänyt monta viikkoa saada auto kuntoon ja maksuakin oli tullu yli kaks tonnia . Öljyn vaihto pelkästään maksaa yli 500€ . Sijaisautoa ei saa kuin pariksi viikoksi vakuutusyhtiöltä joten parasratkaisu oli tämä . Auto toimii , pääsylinteri pitää vielä vaihtaa , pelkkä kumien vaihto ei riittänyt , tai olis riittänyt mutta mukavempi ajella ilman ongelmia pidempään .

Lopeta toi ryyppääminen jäätikköfarmari , hanki apua itsellesi , läheisellesi (niitä ei ole montaa ) pääsevät helpommalla .
Merkkikorjaamolla olis kestänyt monta viikkoa saada auto kuntoon....

elä ny höpäjä aikunen mies, ookko sää saanu porttikiellon sinne viisasteluillas ;) :D ;D 8)

Siellä on ruuhkaa ja hiton kallista . Auto on nyt kunnossa , fittuakos valitat kääpä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8377
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
Pakko kysyä täältä kun kone on hydrauliikan puolelta minulle vielä aika tuntematon.
Elikkäs paineventtiili alkoi pitää aikamoista vinkumista ja pärinää. Kaivurin ja kuormaaja toiminta muuttui takkuilevaksi ja tehottomaksi. Välillä toimii melkein normaalisti.
Täytyy vissiin alkaa tarkistamaan paineita ym.. Onko sitten vika pääventtiilissä, LS venttiilissä vai..? Valaiskaa vähän jos kuulostaa tutulta vialta.
 Ei huvittais koko romua purkaa atomeiksi;)   Joku aika sitten meni puomisylinteristä varrentiiviste rikki. Se oli mennyt vähän muruiksi pinnasta. voisko sellaista mennä öljyn mukana johonkin venttiiliin takkuamaan?

Metsäjussi on kyllä ainoo porukasta joka noitten päälle ymmärtää .

Ittellä menossa jarruremontin viimeinen päivä , abs jarrujen ilmaaminen on fittumaista .
:o :o :o :o  kannattasko oikeasti viedä se auto merkkikorjaamolle joka hoitaa joka pyörään toimivan jarrun parissa tunnissa  reilulla satkulla  sen sijaan että itse taistelee  päiväkaupalla ja tuloksena on  pumpattava poljin :o :o :o :o

tokkos länkkärissä ole mitään paluupuolen suodatinta  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Merkkikorjaamolla olis kestänyt monta viikkoa saada auto kuntoon ja maksuakin oli tullu yli kaks tonnia . Öljyn vaihto pelkästään maksaa yli 500€ . Sijaisautoa ei saa kuin pariksi viikoksi vakuutusyhtiöltä joten parasratkaisu oli tämä . Auto toimii , pääsylinteri pitää vielä vaihtaa , pelkkä kumien vaihto ei riittänyt , tai olis riittänyt mutta mukavempi ajella ilman ongelmia pidempään .

Lopeta toi ryyppääminen jäätikköfarmari , hanki apua itsellesi , läheisellesi (niitä ei ole montaa ) pääsevät helpommalla .
Merkkikorjaamolla olis kestänyt monta viikkoa saada auto kuntoon....

elä ny höpäjä aikunen mies, ookko sää saanu porttikiellon sinne viisasteluillas ;) :D ;D 8)

Siellä on ruuhkaa ja hiton kallista . Auto on nyt kunnossa , fittuakos valitat kääpä .

Varo vaan. Ilmat pikkuhiljaa viilenevät. Muista kääntää ilmastointi lämmittämään auton moottoria.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: Lännen 740s hydrauliikka temppuilee
 tsim-sorkkiksella pittee olla paksupohjaset kumpparit jos iltalehden ennustus siitä jotta 2030 luvulla ajetaan jo sähkösusukeilla toteutuu :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...