Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sorsa sota  (Luettu 3118 kertaa)

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sorsa sota
Hirvee pauke taas järvillä ja lämpimillä. Eikö olis parempi antaa niiden vähien vesi lintujen elellä. Broileria saaalle kympin kilo Lidlistä

navettapiika

• Vieras
Vs: Sorsa sota
Jo sua taas ahdistaa kaikki.. Eikös se vain ole hyvä syy olla poissa kotoa ja ryypätä kavereitten kanssa, saaliista viis.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jo sua taas ahdistaa kaikki.. Eikös se vain ole hyvä syy olla poissa kotoa ja ryypätä kavereitten kanssa, saaliista viis.

Yks emäntä sano kerran. Kun on hirvimetästyksestä kysymys, niin minkään ei maksa mittään. N

navettapiika

• Vieras
Sulla ei taida näitä miehille ominaisia harrasteita olla lainkaan? Kyllä se on naisväelle siunaus, kun äijä häviää hirven perrään mehtään.. Oon kuullu, että onpa saattanut kadota pitkäksikin aikaa.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sulla ei taida näitä miehille ominaisia harrasteita olla lainkaan? Kyllä se on naisväelle siunaus, kun äijä häviää hirven perrään mehtään.. Oon kuullu, että onpa saattanut kadota pitkäksikin aikaa.

Heh heh, kivempi sitä on naisten kanssa harrastaa. Männä viikollakin oli 7 naista joille saunaa lämmittelin

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
V1ttuako niitä pullataveja ampuvat?

Metsärottia on enemän ku varpusia, siinä olis suolattavaa ihan tarpeeks ny alkuun.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Heh heh, kivempi sitä on naisten kanssa harrastaa. Männä viikollakin oli 7 naista joille saunaa lämmittelin

https://www.kaleva.fi/juttutupa/oma-elama/mista-tunnistat-valehtelijan/1704468   ;D ;D

Köntys on uskoton

navettapiika

• Vieras

Joo,nimenomaan lämmittelit..se on aika kaukana yhteissaunasta.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
V1ttuako niitä pullataveja ampuvat?

Metsärottia on enemän ku varpusia, siinä olis suolattavaa ihan tarpeeks ny alkuun.
Hus metsästäjätutkintoa tenttimään ja pössykkälupia hakemaan... siinä olis suoritettavaa ihan tarpeeks ny alkuun.  :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Eläkelläesetki joutais mehtään, hakemaan sitä ökyä kun sitä on nyt tarjolla.

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/era/artikkeli-1.286453

Tarvi matkarahoja kissankupista kerätä. Orvokki parka, joutuu pian taas siivet kasvattamaan. :(
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

Saunan lämmittäminen ja seksi on ihan eri asioita.

Mukavaa silti että naisihminen voi ostaa palveluita halvalla jos ei halua itse käsiään liata.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Hirvee pauke taas järvillä ja lämpimillä. Eikö olis parempi antaa niiden vähien vesi lintujen elellä. Broileria saaalle kympin kilo Lidlistä

Pelottaako?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Saunan lämmittäminen ja seksi on ihan eri asioita.

Mukavaa silti että naisihminen voi ostaa palveluita halvalla jos ei halua itse käsiään liata.
Saunan lämmittäminen ei ole seksiä. Mää pitääkin enemmän seksistisenä sitä miesporukalla sorsien jahtaamista. Homojen hommaa

seegeri

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mahtaako touko sit ol kans sorsamettäl....

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepen kaa?