Jo sua taas ahdistaa kaikki.. Eikös se vain ole hyvä syy olla poissa kotoa ja ryypätä kavereitten kanssa, saaliista viis.
Sulla ei taida näitä miehille ominaisia harrasteita olla lainkaan? Kyllä se on naisväelle siunaus, kun äijä häviää hirven perrään mehtään.. Oon kuullu, että onpa saattanut kadota pitkäksikin aikaa.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 20.08.18 - klo:15:18Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.08.18 - klo:15:14Sulla ei taida näitä miehille ominaisia harrasteita olla lainkaan? Kyllä se on naisväelle siunaus, kun äijä häviää hirven perrään mehtään.. Oon kuullu, että onpa saattanut kadota pitkäksikin aikaa.Heh heh, kivempi sitä on naisten kanssa harrastaa. Männä viikollakin oli 7 naista joille saunaa lämmittelinhttps://www.kaleva.fi/juttutupa/oma-elama/mista-tunnistat-valehtelijan/1704468
Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.08.18 - klo:15:14Sulla ei taida näitä miehille ominaisia harrasteita olla lainkaan? Kyllä se on naisväelle siunaus, kun äijä häviää hirven perrään mehtään.. Oon kuullu, että onpa saattanut kadota pitkäksikin aikaa.Heh heh, kivempi sitä on naisten kanssa harrastaa. Männä viikollakin oli 7 naista joille saunaa lämmittelin
V1ttuako niitä pullataveja ampuvat?Metsärottia on enemän ku varpusia, siinä olis suolattavaa ihan tarpeeks ny alkuun.
Hirvee pauke taas järvillä ja lämpimillä. Eikö olis parempi antaa niiden vähien vesi lintujen elellä. Broileria saaalle kympin kilo Lidlistä
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 20.08.18 - klo:15:18Lainaus käyttäjältä: navettapiika - 20.08.18 - klo:15:14Sulla ei taida näitä miehille ominaisia harrasteita olla lainkaan? Kyllä se on naisväelle siunaus, kun äijä häviää hirven perrään mehtään.. Oon kuullu, että onpa saattanut kadota pitkäksikin aikaa.Heh heh, kivempi sitä on naisten kanssa harrastaa. Männä viikollakin oli 7 naista joille saunaa lämmittelinSaunan lämmittäminen ja seksi on ihan eri asioita. Mukavaa silti että naisihminen voi ostaa palveluita halvalla jos ei halua itse käsiään liata.