Ristos... 🤣🤣🤣🤣
*******kin facepalmaa sun paasaukselle... 🤦🏿♂️
Ja musutyttö... 🧕🏽🤦🏽♀️
Liiallinen työnteko ajaa ihmisen hulluuden partaalle.
🤣🤣
Vähän se sitten vuodessa tienaa kun pääomittaa mun omaisuuden. 🤣🤣
Verotietojesi perusteella tienaan ihan helvetisti enemmän kuin sinä.
Mut eipä tarvi repiä toisten märäntyneitä vanhoja ikkunaraatoja irti ja laittaa omaan tölliin.
Ihan helvetisti??
Paljonko toi on prosentteina promillen tarkkuudella? Taidat vaan huudella puskista.
Palkkaa joku suunnittelemaan verotustasi, niin ei tartte keikkua siellä listoilla, eikä tarvitse rahoittaa niin paljon esim. matujen elämää 😂😂
Oijoi...sielläpä tuli oikein maatalousneuvoja huutelemaan, Pro Agria - parta innosta väpättäen.
No, eipä samppalainen itse pärjäisikään suunsoitossa, tottahan toki sitä pitää PIENEMPIÄÄN auttaa kun hankala paikka tulee.
Joo, voisikohan Pro Rahastukselta tilata verosuunnittelua kotiin...halvalla... ja antais samalla kirjanpitäjälle potkut...😄😄😄 ja 💪💪💪 ja 👊🏻👊🏻👊🏻
Mää antaisin kyl sille potkut jos se osaa kertoa taloudenpidostasi vain sen että maksat veroja helvetisti enemmän kuin skännä 😂😂😂
Tienaan helvetisti enemmän kuin skännä.
Pakostakin, vaikka verosuunnittelu ja -poistot onkin mulla viety ihan tappiin mm. yhtiöittämällä viisaasti, siitä joutuu veroja maksamaan enemmän kuin pienvuokraviljelijä, jolla kylläkin poistot taitaa rajoittua pelkkiin apulantoihin ja peltovuokriin. Pienistä tuloistaan ei kyllä samppakaan paljoa veroja toki maksa.
Äläkä huoli, mulla on ihan huippu kirjanpitäjä. ; ))