Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe töllötin  (Luettu 4990 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
töllötin
voe mahoton. nyt pilipsi sekos lopullisesti.   seei etes reakoi säätimeen!    eilis-iltana meinasin laittaa tulille mut eipä toiminna enää.
      miulla joku muiastikuva et joskus 2020 on joku mullistus jolloin ei enää vanhat toosat muutenka pelaa..   nyt heräs kymysys;  mikä on se kirjainyhistelmä mikä kantsii löytyä ja mikä merkki olis hyä?      tosa muistin et joku virma myi äskön 32 tuumasta n.149 hintaan, mut pirustako muistan mikä virma ja onko se oikea malli kymmeneks vuoteks?                     töllö ei oo miun ihan ykkösjuttu mut toimia sais lopunajan.

MKH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 332
Vs: töllötin

MKH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 332
Vs: töllötin
https://www.power.fi/televisiot-ja-tarvikkeet/televisiot/samsung-65-4k-hdr-smart-tv-ue65mu6175/p-517804/
Tai jos sijoittaisi pikkusen enemmän ja hommaat edes tollasen.
Huomattavasti mukavampi katsella kun on vähän suurempi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: töllötin
höh. miksi tuollanen seinän kokonen?  ei mulla nui huono näkö ole.    miä  aattelin et sellanen 35 tuumanen riitää mut mitkä kirjaimet tarttee???      se seuraavat kymmen vuotta.

MKH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 332
Vs: töllötin
höh. miksi tuollanen seinän kokonen?  ei mulla nui huono näkö ole.    miä  aattelin et sellanen 35 tuumanen riitää mut mitkä kirjaimet tarttee???      se seuraavat kymmen vuotta.
DVB-T2 jos antenniverkko.. taitaa olla kyllä jo lähes kaikissa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: töllötin
mkh, kiitti tiedoista.    mut povwerissapa ei moista ollukaan hyllyssä, pitäis tilata netistä.   kiva!    myyjä oli oitis tyrkyttämässä tuota yli 330 maksavaa parempaa versiota, jossa jopa netflix ja youtube!!!      höh, tartteeko moinen jopa oman nettiliittymän?   kun ainakin tähän asti moiset ollu jossain netin syövereissä..         kun en ole saanu etes sonyn töllöä toimimaan, kuten sepe, kännyn yhen napin painalluksella.    mikä lie sepen känny ja mitä lie käyttää...?       on se tuo töllön kanssa kin jo hiton vaikiaa...                           jospa ens pertaina meikä pääsis uutesta töllöstä jotain kattomaan..

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: töllötin
Käy kaiva jostain kaatopaikalta joku vanha kuvaputki finluxi, niin ei tarvi itkeä muun maailman kehittymistä.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: töllötin
32 tuumanen oli, vaihdoimme 42tuumaseen samsunkiin,kyllä sitä on helpompi kattella isompaa ruutua.Eikäpä tuo isompikaan tilaa vie voipi vaikka seinään laittaa telineen .Se kyllä kannattaa varmistaa et on ne tulevaisuuden ominaisuudet sitten telkussa.tai kait se vanahankin saa pelaan kun sen digiboksin laittaa.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: töllötin
Televisio ei voi olla liian iso. Tokihan Oksa ostaa hammastikut kaupasta ja sekoittelee itse niihin tulipäät, että on se tekemisen meininki ja kurjuus maksimoitu. Samsungin kun ostaa niin saa television jota osaa aivohalvaantunutkin käyttää.

Luojan luoma

  • Vieras
Vs: töllötin
mkh, kiitti tiedoista.    mut povwerissapa ei moista ollukaan hyllyssä, pitäis tilata netistä.   kiva!    myyjä oli oitis tyrkyttämässä tuota yli 330 maksavaa parempaa versiota, jossa jopa netflix ja youtube!!!      höh, tartteeko moinen jopa oman nettiliittymän?   kun ainakin tähän asti moiset ollu jossain netin syövereissä..         kun en ole saanu etes sonyn töllöä toimimaan, kuten sepe, kännyn yhen napin painalluksella.    mikä lie sepen känny ja mitä lie käyttää...?       on se tuo töllön kanssa kin jo hiton vaikiaa...                           jospa ens pertaina meikä pääsis uutesta töllöstä jotain kattomaan..

Hienoa että asian tuntijat ratkaisivat ongelmasi. hevosella pääsee jne...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: töllötin
Televisio ei voi olla liian iso. Tokihan Oksa ostaa hammastikut kaupasta ja sekoittelee itse niihin tulipäät, että on se tekemisen meininki ja kurjuus maksimoitu. Samsungin kun ostaa niin saa television jota osaa aivohalvaantunutkin käyttää.

Olikos se Sony 55" jota tuo poweri on mainostellut telkkaris hintaan 499. Tuskin tuokaan mikään huono olisi. Nyt "ykköstelkkarina" 42" ja ei todellakaan ole liian iso. Seuraava pitää olla ainakin 10" suurempi. 32:a joka mukuuhuoneis,mutta ei niitä oikein kukaan katto. Olis vähän kuin matkateeveetä töllöttäis.

MKH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 332
Vs: töllötin
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/62791/jfmkv/ProCaster-55UNB800H-55-Ultra-HD-4K-Smart-LED-televisio
Jos hinta on tärkein kriteeri niin toi olis aika edullinen.
Mitä suurempi niin aina sitä on kivempi katsoa, itellä 55 ja 65 eikä haittais vaikka olis vähän isompiakin. Jos kuvan laatua arvostaa niin ehdottomasti oled.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: töllötin
Televisio ei voi olla liian iso. Tokihan Oksa ostaa hammastikut kaupasta ja sekoittelee itse niihin tulipäät, että on se tekemisen meininki ja kurjuus maksimoitu. Samsungin kun ostaa niin saa television jota osaa aivohalvaantunutkin käyttää.

Olikos se Sony 55" jota tuo poweri on mainostellut telkkaris hintaan 499. Tuskin tuokaan mikään huono olisi. Nyt "ykköstelkkarina" 42" ja ei todellakaan ole liian iso. Seuraava pitää olla ainakin 10" suurempi. 32:a joka mukuuhuoneis,mutta ei niitä oikein kukaan katto. Olis vähän kuin matkateeveetä töllöttäis.
Ihan pätevä perus töllö tuo 499€ Sony. Tällä hetkellä mulla 55" ruutu 4m katseluetäisyydellä ja kyllä tuohon jo ainakin 65" kaipaisi. Siirtymä on ollut 32->40->55->58->55.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: töllötin
Mä en halua asua "elokuvateatterissa", 40-tuumainen riittää telkkahuoneessa. Vieraiden kanssa istutaan muualla, eikä kylään mennä telkkaria katsomaan.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: töllötin
Mä en halua asua "elokuvateatterissa", 40-tuumainen riittää telkkahuoneessa. Vieraiden kanssa istutaan muualla, eikä kylään mennä telkkaria katsomaan.  ;D
En mäkään, mulla on elokuvateatteri 100" kankaalla erikseen.