Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Apulannan hinta  (Luettu 440845 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Apulannan hinta
Minä luulen, että kemiakro on sanu tähännii asti raaka-aeneet halavalla, sen vaen ei tarvihe niitä myyvvä jaaraa halavemmalla
Elämä on parasta kometiijjaa

eevertti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1244
Vs: Apulannan hinta
Justiinsa uutisoitiin että venäjän lannoiteviennillä menee ihan hyvin. Näinkös ne lannoitelastitkin "valkopestään" jossain turkin satamassa niin kuin viljat ja öljytkin🤔

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Apulannan hinta
Minä luulen, että kemiakro on sanu tähännii asti raaka-aeneet halavalla, sen vaen ei tarvihe niitä myyvvä jaaraa halavemmalla
Tämä on ihan täysin mahdollista. Lannoitemarkkina pelaa ihan täysin Yaran hinnoittelun mukaan, nämä toiset vaan seuraa sitä ja asettaa hinnat hieman edullisemmalle tasolle. Tällaisessa poikkeustilanteessa voi olla iso heitto todellisissa kustannuksissa jompaan kumpaan suuntaan.

Pasimycin

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 223
Vs: Apulannan hinta
Kumman ottaisit? Lannoitteen hinnanlasku kun kaikki on ostettu vai viljan hinnannousu kun kaikki on myyty?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Apulannan hinta
Kumman ottaisit? Lannoitteen hinnanlasku kun kaikki on ostettu vai viljan hinnannousu kun kaikki on myyty?
Ottaisin lähinnä hintatietoja, mitkä on nyt tarkat hinnat vaikkapa Y10:lle tai Y3:lle.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Apulannan hinta
Minä luulen, että kemiakro on sanu tähännii asti raaka-aeneet halavalla, sen vaen ei tarvihe niitä myyvvä jaaraa halavemmalla
Tämä on ihan täysin mahdollista. Lannoitemarkkina pelaa ihan täysin Yaran hinnoittelun mukaan, nämä toiset vaan seuraa sitä ja asettaa hinnat hieman edullisemmalle tasolle. Tällaisessa poikkeustilanteessa voi olla iso heitto todellisissa kustannuksissa jompaan kumpaan suuntaan.

Markkinatalous toimii hienosti myös päivittäistavarakaupassa. S-hallit määräävät halvan hinnan. K-hallit myyvät vähän kalliimmalla ja Litlit vähän halvemmalla. Silti ihmiset käyvät kaikissa noissa.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5142
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Apulannan hinta
Kumman ottaisit? Lannoitteen hinnanlasku kun kaikki on ostettu vai viljan hinnannousu kun kaikki on myyty?
Ottaisin lähinnä hintatietoja, mitkä on nyt tarkat hinnat vaikkapa Y10:lle tai Y3:lle.
Eikö ne selviä kun soittaa myyjälle. Huhu kertoo et 70e olis lannoitteen hinnasta lähtenyt taas. Ollaanko kesän hintojen alle?
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

Pasimycin

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 223
Vs: Apulannan hinta
Kumman ottaisit? Lannoitteen hinnanlasku kun kaikki on ostettu vai viljan hinnannousu kun kaikki on myyty?
Ottaisin lähinnä hintatietoja, mitkä on nyt tarkat hinnat vaikkapa Y10:lle tai Y3:lle.
Y10 795e/t ja Y3 799 e/t alv0. Listahintoja ilman sen kummempaa tinkaamista.

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2316
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Apulannan hinta
Kumman ottaisit? Lannoitteen hinnanlasku kun kaikki on ostettu vai viljan hinnannousu kun kaikki on myyty?
Ottaisin lähinnä hintatietoja, mitkä on nyt tarkat hinnat vaikkapa Y10:lle tai Y3:lle.
Y10 795e/t ja Y3 799 e/t alv0. Listahintoja ilman sen kummempaa tinkaamista.

Yleensä listahinnoista lähtee pois se 10% kun tosissaan kauppaa tekee, vielä enemmän, jos on täysrekallinen.

MKH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 333
Vs: Apulannan hinta
Kumman ottaisit? Lannoitteen hinnanlasku kun kaikki on ostettu vai viljan hinnannousu kun kaikki on myyty?
Ottaisin lähinnä hintatietoja, mitkä on nyt tarkat hinnat vaikkapa Y10:lle tai Y3:lle.
Maatalouskauppa iso-karhu nettihinta y3 730€

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Apulannan hinta
Kiitos veljet! Lupaan selvittää teille seuraavan hintatason, jos vielä kevättalvella hinta laskee. Ite uskon siihen, että yksi alennus nähdään vielä. Tuo Isonkarhun Y3:n hinta on edullinen ja se on käytännössä viime kesän avaushinnan tasolla, ainakin mitä itse maksoin.

kihveli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 558
Vs: Apulannan hinta
Tuki on kuulemma epäoikeudenmukainen (MT 20.1.) koska luomutilat ei sitä saa.

andie

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 151
Vs: Apulannan hinta
Cemagro taitaa yllättäen jälleen peesata, kun on poistanut lannoitteiden hinnat sivustoltaan.

ja101

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5142
  • Kouvola, Kymenlaakso
Vs: Apulannan hinta
Hinta kuulemma jo joissain lajeissa alle kesän..  8)
Kyliltä kuultua.... "maatalous vaatii välillä kovempaa ryyppäämistä"...

eevertti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1244
Vs: Apulannan hinta
Hinta kuulemma jo joissain lajeissa alle kesän..  8)

Ihan törkeän halpaa. Täytyy raivata liiteriin tilaa niin mahtuu toinenkin satsi apulantaa 🤭