Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe päivitys  (Luettu 6981 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
päivitys
onko kellään tietoa kuin kauan vielä on saatavilla päivitystä w 7 lle?    olis tarve uusia xpstä tuo maatalousneuvos ja mietin josko sen latais tuolle seiskalle kun jouten.   

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7117
  • karkki vai keppana?
Vs: päivitys
Siitäkö on jo Windows versio saatavana?
pessimisti ei pety!

Dr.Who

  • Vieras
Vs: päivitys
Jahas taas ne alkoi nuo xp vintoosat ym.seiskaan saa toistaiseksi päivityksiä.xp:lleeiniitä tainnutenää saada.

Jätkä

  • Vieras
Vs: päivitys
Tuosta voit vielä ladata Win 10 ilmaiseksi
https://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrade

Tai asennustyökalulla tästä

https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10ISO

Ainakin pari-kolmeviikkoa sitten homma toimi, kun lasten koneen päivitin

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: päivitys
verottaja ei viime talvena huolina ilmotusta xplä, ja tuo 7 on jo niin nuhakiikkukoneessa että ihan hyvin kelpais kirjanpitoon mutta ei pahemmin muuhun.. ja sen takia jos tuo vielä parikin vuotta päivitettävissä ni vois käyttää.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: päivitys
https://fi.wikipedia.org/wiki/Windows_XP#Elinkaari  Elinkaari
Windows 7:n Mainstream-tuki päättyi 13. tammikuuta 2015, jonka jälkeen käyttöjärjestelmään ei enää lisätä uusia ominaisuuksia. 14. tammikuuta 2020 asti jatkuu Extended-tuki, joka kattaa korjauspäivitykset ja kriittiset tietoturvapäivitykset niille Windows 7 -laitteille, joihin on asennettu Service Pack 1 -päivityspaketti.[18] Tämä koskee kaikkia Windows 7:n myyntipaketteja.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: päivitys
Nuo ei sitten olleet minun keksintöjäni vaan ihan tuolta vikistä suoraan kopsattuja.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: päivitys
Softsalon ohjelmilta loppui voima xplle jo parisen vuotta sitten

Dr.Who

  • Vieras
Vs: päivitys
Softsalon ohjelmilta loppui voima xplle jo parisen vuotta sitten
Etkö sää pölvästi osaa lukea: Microsofti lopetti XP:n tuen 2014.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: päivitys
niinpä.   mulla on tuo suonentieto ollu tuossa hp pikkuläppärissä jo kuin pitkään, ja kätevä käyttää mutta nyt on jo aika ajannu tuon ohi.   ja kun nuita koneita ovat kantaneet mulle niin kait niitä vois hetken taas hyödyntääkin.                         dr who, mikä tuo mainittemasi viki oli?     googlella yritin ettiä mutta hassua miten tuo vauva.fi on siellä suosittu vastaus moneen kysymykseen.  (  liekö kysymys niin alkeellinen että...? )

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: päivitys
>Etkö sää pölvästi osaa lukea: Microsofti lopetti XP:n tuen 2014.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa Microsoftien tuet yhtään mihinkään.Miksi pitäisi?

Dr.Who

  • Vieras
Vs: päivitys
niinpä.   mulla on tuo suonentieto ollu tuossa hp pikkuläppärissä jo kuin pitkään, ja kätevä käyttää mutta nyt on jo aika ajannu tuon ohi.   ja kun nuita koneita ovat kantaneet mulle niin kait niitä vois hetken taas hyödyntääkin.                         dr who, mikä tuo mainittemasi viki oli?     googlella yritin ettiä mutta hassua miten tuo vauva.fi on siellä suosittu vastaus moneen kysymykseen.  (  liekö kysymys niin alkeellinen että...? )
Ehkä ne sieltä vauva.fi sivuilta löytyy vastaukset.Mut kato se linkki minkä sinne olen laittanut jos haluat tietoa päivitysten tasosta. Tai niin voi helvetti iks mun pitää tuota savolaista neuvoa se käsittää kaiken aivan toisin.Umpikiero kuin vasenkätinen korkkiruuvi joka on muokattu oikeankätiseksi.

KallePP

  • Vieras
Vs: päivitys
niinpä.   mulla on tuo suonentieto ollu tuossa hp pikkuläppärissä jo kuin pitkään, ja kätevä käyttää mutta nyt on jo aika ajannu tuon ohi.   ja kun nuita koneita ovat kantaneet mulle niin kait niitä vois hetken taas hyödyntääkin.                         dr who, mikä tuo mainittemasi viki oli?     googlella yritin ettiä mutta hassua miten tuo vauva.fi on siellä suosittu vastaus moneen kysymykseen.  (  liekö kysymys niin alkeellinen että...? )
Ehkä ne sieltä vauva.fi sivuilta löytyy vastaukset.Mut kato se linkki minkä sinne olen laittanut jos haluat tietoa päivitysten tasosta. Tai niin voi helvetti iks mun pitää tuota savolaista neuvoa se käsittää kaiken aivan toisin.Umpikiero kuin vasenkätinen korkkiruuvi joka on muokattu oikeankätiseksi.
.
Oksan tietsikkaongelmia käsittelevät ketjut on aina suurta ja ilmaista huvia lukijalleen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: päivitys
pitäähän tänne jotain vastapainoa saata valtun onkelmille ja uusien koneitten harmeille.   

Dr.Who

  • Vieras
Vs: päivitys
niinpä.   mulla on tuo suonentieto ollu tuossa hp pikkuläppärissä jo kuin pitkään, ja kätevä käyttää mutta nyt on jo aika ajannu tuon ohi.   ja kun nuita koneita ovat kantaneet mulle niin kait niitä vois hetken taas hyödyntääkin.                         dr who, mikä tuo mainittemasi viki oli?     googlella yritin ettiä mutta hassua miten tuo vauva.fi on siellä suosittu vastaus moneen kysymykseen.  (  liekö kysymys niin alkeellinen että...? )
Ehkä ne sieltä vauva.fi sivuilta löytyy vastaukset.Mut kato se linkki minkä sinne olen laittanut jos haluat tietoa päivitysten tasosta. Tai niin voi helvetti iks mun pitää tuota savolaista neuvoa se käsittää kaiken aivan toisin.Umpikiero kuin vasenkätinen korkkiruuvi joka on muokattu oikeankätiseksi.
.
Oksan tietsikkaongelmia käsittelevät ketjut on aina suurta ja ilmaista huvia lukijalleen.
Nimenomaan