Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maidontuottajat barrikaadille  (Luettu 5137 kertaa)

jopihopi

  • Vieras
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Nyt tarvitaan  traktorimarssia ym. säpinää eteläsuomalaisen maidontuotannon puolesta!! Ei muuta, ku banderolleja väsäämään!!   (ettekai te ihan vellihousuja ole?)

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Nyt tarvitaan  traktorimarssia ym. säpinää eteläsuomalaisen maidontuotannon puolesta!! Ei muuta, ku banderolleja väsäämään!!   (ettekai te ihan vellihousuja ole?)


Nehän toimi pirun hyvin Eu-neuvottelujen alla. Se on tietysti totta, että jotain tarttee tehdä. Auliksen lompakko ei kestä, jos kaikki maatalous siirtyy C-alueelle. Aulis vois toimia agitaattorina, se olis sen etu!  :P
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Aulis Anttila

  • Vieras
Agitaattori...
Nyt tarvitaan  traktorimarssia ym. säpinää eteläsuomalaisen maidontuotannon puolesta!! Ei muuta, ku banderolleja väsäämään!!   (ettekai te ihan vellihousuja ole?)
Nehän toimi pirun hyvin Eu-neuvottelujen alla. Se on tietysti totta, että jotain tarttee tehdä. Auliksen lompakko ei kestä, jos kaikki maatalous siirtyy C-alueelle. Aulis vois toimia agitaattorina, se olis sen etu!  :P

Juu... koska aletaan  ;D  :D  :)  ::)  :P  ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
muistakaa palkata traktorimarssille urakoitsija, se kun tuo sitä tehokkuutta joka hommaan..  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-) :-) :-)
muistakaa palkata traktorimarssille urakoitsija, se kun tuo sitä tehokkuutta joka hommaan..  ;D

 ;D  ;D  ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Jipii Timppa
Jipii , Timppa on tullut takasin .  :D
Tuliko väriä pintaan? Jokos olet Audikaupassa käynyt?  ;D
Mystinen kesälaatumies

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Tilanne on sellainen,että Valio yrittää aina maksaa sen minkä pystyy.Tappiolla ei mikään firma toimi.Eikö se Venäjä määrännyt jotain tulleja elintarvikkeille,joten Valion vienti sinne vaikeutuu.Pitää muistaa,että Valiossa päättävät maidon tuottajat itse,olen itsekin joskus ollut niissä hommissa.Nyt on niin vaikea kilpailutilanne,ettei sille Valiokaan voi mitään.Uskon ,että tämä on vain väliaikaista ja muutaman kuukauden päästä palataan samaan hintaan.Kurjaa tollanen pudotus kyllä on.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Tilanne on sellainen,että Valio yrittää aina maksaa sen minkä pystyy.Tappiolla ei mikään firma toimi.Eikö se Venäjä määrännyt jotain tulleja elintarvikkeille,joten Valion vienti sinne vaikeutuu.Pitää muistaa,että Valiossa päättävät maidon tuottajat itse,olen itsekin joskus ollut niissä hommissa.Nyt on niin vaikea kilpailutilanne,ettei sille Valiokaan voi mitään.Uskon ,että tämä on vain väliaikaista ja muutaman kuukauden päästä palataan samaan hintaan.Kurjaa tollanen pudotus kyllä on.
etellisenä päivänä tuli ilimootus,jotta huomenn on oltava tarrat maitopurkin kyljess.Aikaisemmin ei sanottu mitään varmaa ko. asiasta.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.