Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maidontuottajat barrikaadille  (Luettu 5221 kertaa)

Maalaityttö

  • Vieras
Maidontuottajat barrikaadille
Nyt tarvitaan  traktorimarssia ym. säpinää suomalaisen maidontuotannon puolesta!! Ei muuta, ku banderolleja väsäämään!!   (ettekai te ihan vellihousuja ole?)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Ei olla vellihousuja ei. Me vaan ymmärretään yritystalouden logiikkaa.
Kukas meille sitten maksaa maidosta jos Valio ja osuuskunnat ajetaan vararikkoon?
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Traktorimarsseja on ilo katsella: Saksalaisilla Deereillä puolustetaan  kotimaista ruokaa...

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Ei olla vellihousuja ei. Me vaan ymmärretään yritystalouden logiikkaa.
Kukas meille sitten maksaa maidosta jos Valio ja osuuskunnat ajetaan vararikkoon?
Ei se Valiollekaan hyvää ainakaan tee, jos tuottajia menee vararikkoon tai muuten vain lopettaa kannattamattomana maidon tuotannon!

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Traktorimarsseja on ilo katsella: Saksalaisilla Deereillä puolustetaan  kotimaista ruokaa...
  Niinpä! Toivoisin Suomessakin samanlaista meininkiä...näin kiinnitettäisiin huomio suomalaiseen ruokaan. Se on, ainakin minun mielestäni, tärkeä juttu!

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Kyll mää hakisin vanhan valmetin navetan takkaa näytille ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Kyll mää hakisin vanhan valmetin navetan takkaa näytille ;D
...ja pappatunturi peräkärriin...

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Kun se on silleen että Valio on meitin firma ja tulos otetaan markkinoilta eikä traktorimarsseista.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Menkää tissinkoittajat ihan ite traktorimarssille! Olisi se juhlallista katsoa, kun maatalouden köyhälistö ajelisi jonona uudenkarheilla portaattomilla! Uutta jontikkaa, massikkaa ja fendtiä peräperää tappituntumalla. ;D

Ei nillä kannata lähteä, tunti hinta on liian kova. Pitää ottaa se vanhin romu mikä löytyy, vaikka vuokrata jostain.

On tunti hinta kohillaan 30 vuotta vanhassa traktorissa traktorimarsille.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Sepedeus

  • Vieras
Miksi?
Nyt tarvitaan  traktorimarssia ym. säpinää suomalaisen maidontuotannon puolesta!! Ei muuta, ku banderolleja väsäämään!!   (ettekai te ihan vellihousuja ole?)

  Valio ilmoitti ,että ei pysty maksamaan enää entistä tilityshintaa, koska venäläiset eivät pysty maksamaan Valiolle Violasta entistä hintaa. Violan hinta on romahtanut 39%. Pitääkö suomalaisten lähteä siis traktorimarssille yli rajan. Luulen että siihen tarvitaan Nato avuksi :D
 

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Miksi?
Nyt tarvitaan  traktorimarssia ym. säpinää suomalaisen maidontuotannon puolesta!! Ei muuta, ku banderolleja väsäämään!!   (ettekai te ihan vellihousuja ole?)

  Valio ilmoitti ,että ei pysty maksamaan enää entistä tilityshintaa, koska venäläiset eivät pysty maksamaan Valiolle Violasta entistä hintaa. Violan hinta on romahtanut 39%. Pitääkö suomalaisten lähteä siis traktorimarssille yli rajan. Luulen että siihen tarvitaan Nato avuksi :D
 
just näin,ja länsisuomalaiset Ruotsiin :D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Miksi?
Nyt tarvitaan  traktorimarssia ym. säpinää suomalaisen maidontuotannon puolesta!! Ei muuta, ku banderolleja väsäämään!!   (ettekai te ihan vellihousuja ole?)

  Valio ilmoitti ,että ei pysty maksamaan enää entistä tilityshintaa, koska venäläiset eivät pysty maksamaan Valiolle Violasta entistä hintaa. Violan hinta on romahtanut 39%. Pitääkö suomalaisten lähteä siis traktorimarssille yli rajan. Luulen että siihen tarvitaan Nato avuksi :D
 
just näin,ja länsisuomalaiset Ruotsiin :D

  Mä luulen kuitenkin ,että tuotanto pitää sopeuttaa kysyntään.
Valio toimii euroalueella ja aitaa olla kannattavat vientinäkymät aika heikot. Kuluttajan kannalta Ruotsi oli kuin taivaan lahja. Jollei Arla olis aloittanut tuontia ,niin Valio olis repinyt kuluttajilta kannattamattomaan vientiin tarvittavat eurot. Nyt tuottajat joutuvat itse talkoisiin ja se on oikein. Siis Arlalle täys 10 pistettä :D

gonemies

  • Vieras
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
>>>Pitääkö suomalaisten lähteä siis traktorimarssille yli rajan.

Varmasti venäjä olisi tosta vain mielissään.Asettaisi noille raktoreille niin kovat maastavientimaksut,että olisi pakko jättää sinne palatessa.

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Kun se on silleen että Valio on meitin firma ja tulos otetaan markkinoilta eikä traktorimarsseista.
  Onpa teitillä surkee firma! Traktorimarssi voisi vaikuttaa juuri niihin markkinoihin!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Maidontuottajat barrikaadille
Mä lupaan lähteä ruattiin päin. Heti kun Pohjanlahti on jäässä.  
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.