Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ammu - RIP -  (Luettu 18001 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Ammu - RIP -
on se muuten miusta ihmeellistä että meiltä vaaditaan yhä enempi nuita sähköisen taitoja mutta mistään ei saa kunnollista opastusta , neuvontaa ja ohjausta moisen käyttöön.   mulla ainakii on nuo termit ihan hakusessa ja kun joku nörtti neuvoo niin suurin osa sanoista menee yli hilseen kun hän ei osaa kansantajuistaa nuita ilmauksiaan.     enkä tiiä missä on saatavilla nörttikieli-suomi- sanakirjaa.                                     nyt vaan on hienoa että miä en ole suomen ainoa pölhö!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Ammu - RIP -
No kyllä jotkut sähköiset palvelut helpottavat todella paljon , esim . vipu-palvelu.
Eilen muuten muutettiin mun vanha auto isäni omistukseen. Parit pankki tunnukset ja tunnistautumiset ... vakuutukset verkosta ja auton rekisteröinti. Korkeintaan 5min siitäkin suurin osa vakuutusten vertailua. Tarkistettiin vielä tekstiviestillä 16400 , niin omistaja ko. autolla oli vaihtunut ja kadonnut samalla mun ajoneuvoista trafin sivuilla. Palvelu maksoi 2,70eur. Jotain muuta kuin autoliikkeiden toimistomaksu 95 eur :( Todella helppo palvelu. Tosin helpotti sekin , että ei erikseen luovaria kirjoiteltu, vaikka sellaisen trafin sivuilta varmenteen oton aikana tulostin. Toimispa kaikki palvelut noin helposti -tälläiselle tumpelollekkin helppo!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Ammu - RIP -
miten lie vahingossa valtion laitokselle tuollainen moka?   helppo ja käytännöllinen, tai sit ei ole pihtattu rahoituksesta.   kuten silloin aikanaan se verotussotku

GTS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
Vs: Ammu - RIP -
Hakuruutu on siinä ylhäällä oikealla. Oletko koskaan edes kokeillut käyttää Minun maatilaa?

Oletko koskaan edes vertaillut näiden kahden ohjelmiston helppokäyttöisyyttä?


Totta helvetissä sillä saa yksittäisen haettua sillä haulla mutta ensiksikin kun etusivu avautuu niin sitten lähdetään hakemaan koko karja ruudulle. Sitten kun koko karja on ruudulla niin sitten ei pysty korvanumeroiden ja EU-tunnarien päälle näppäilemään hakunumeroa mikä oli muuten Ammussa helvetin hieno ominaisuus lopuksi. :P Kyllähän sitä ny karjasta yhden elukan löytää vaikka silmät kiinni ja vaikka miten kyhätyllä haulla. :P Ja vielä jos se hakukenttä on ihan toises laitaa kuin eläimen numerot.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Ammu - RIP -
20 vuotta käytin onnetonta Ammua ja nyt olen reilun 2 vuotta käyttänyt Minun Maatilaa. Alkukankeuksien jälkeen ei todellakaan ole ollut Ammua ikävä.
Minkä tahansa sivun eläimen haku ruutuun kun laittaa vaikka syntymätunnuksen numeroita tulee eläin näkyviin. Siitä kun klikkaa lehmänkuvaa eläin siirtyy koriin. Sitten näpyttää uuden eläimen numerot ja tassa se tulee näkyviin.
Mystinen kesälaatumies

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Ammu - RIP -
niinpä, nuo alkukankeudet vaan jurppii, kun ei ihan keksi miten mänee..

GTS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
Vs: Ammu - RIP -
20 vuotta käytin onnetonta Ammua ja nyt olen reilun 2 vuotta käyttänyt Minun Maatilaa. Alkukankeuksien jälkeen ei todellakaan ole ollut Ammua ikävä.
Minkä tahansa sivun eläimen haku ruutuun kun laittaa vaikka syntymätunnuksen numeroita tulee eläin näkyviin. Siitä kun klikkaa lehmänkuvaa eläin siirtyy koriin. Sitten näpyttää uuden eläimen numerot ja tassa se tulee näkyviin.


Joo vaikea sitä on Ladaa autona pitää mutta niin se oli Neuvostoliitossakin että kun vaihtoehtoja ei ollut niin siitä alettiin pitämään. ;) Jos ei pidä niin laitetaan pitämään.


Tämän sähköistämisen ja "helppokäyttöisyyden" riemuna ja lisälahjana vain pukkasi tuottajille tuon kolmen päivän säännönkin rekisteriin laittamisessa ellei pidä omia listoja paperilla...

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Ammu - RIP -
Kyl tää Lada sen potkulaudan voittaa, jollainen Ammu oli.
Mystinen kesälaatumies