Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe YLE Paska  (Luettu 2251 kertaa)

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
YLE Paska
 ISOKALLIO TYKITTÄÄ ASIAA!!!

https://blogit.iltalehti.fi/kalle-isokallio/2017/12/16/yle-parka/

" Jos ottaa mittariksi Yleisradion, niin ihmisille saattaa tulla sellainen harhakäsitys, että poliitikot ovat aikamme megajulkkiksia. Eivät ole. Harhakäsitys johtuu siitä, että Yle myy julkisuutta niille poliitikoille, jotka suhtautuvat myötämielellä siihen, ettei Yleisradion tarvitse osallistua julkisten menojen säästötalkoisiin.

Eduskunta on joutunut järkeistämään julkisia menoja, jotta maamme velkaantumisvauhti saadaan pienenemään ja lisävelan otto jopa jollain aikavälillä loppumaan. Menoja on karsittu kaikista muista verovaroin ylläpidetyistä palveluista, paitsi Yleisradion kohdalla. Pasilan pullamössöt aikoivat hetken jopa mennä alkuvuodesta lakkoon, kun yhtiön rahoitusta ei täksi vuodeksi KASVATETTU.

Eduskunnan tehtävä on säätää lakeja. Yleisradion tehtävä on raportoida säädettävän lain sisällöstä ja kertoa objektiivisesti, miten kulloinenkin laki vaikuttaa kansalaisiin. Siinä tehtävässä Yleisradio epäonnistuu surkeasti. Toimittajat eivät vaivaudu perehtymään asioihin, vaan koheltavat siitä läpi, missä aita on matalin. Kun eivät viitsi tehdä töitään, he kutsuvat studioon kymmenen kansanedustajaa huutamaan toistensa päälle aidanseipäistä. Se, miksi toimittajat tekevät niin, johtuu laiskuuden lisäksi myös siitä, että heidän kannaltaan on tärkeää tarjota näkyvyyttä mahdollisimman monelle poliitikolle. Katsojista ei tarvitse välittää, koska Yle saa rahoituksensa poliittisilla päätöksillä. Rahat kerätään pakkoveroina kansalaisilta. Jopa sellaisilta, jotka pystyvät todistamaan, etteivät he omista televisiota eivätkä radiota.

Ammatillinen kunnianhimo Yleisradiossa on niin alhaalla, että jos sen haluaa vielä alemmaksi, pitää ottaa käyttöön kuokka ja lapio. Esimerkkinä voidaan mainita ulkomaantoimittajat, joilla olisi monesti useampikin päivä aikaa tehdä analyyttinen raportti asemamaansa tapahtumista. Mutta ei, yleisin tapa raportoida on, että toimittaja seisoo kromalle heijastetun asemamaan tunnetun muistomerkin edessä ja vastaa Pasilassa olevan toisen toimittajan kysymyksiin. Pienellä viiveellä tosin, jotta kalliita minuutteja saadaan kuulumaan paljon. Sketsiksi raportointi muuttuu usein siksi, ettei kotimaan toimittaja jaksa kuunnella ulkomaantoimittajan vastausta, vaan lukee paperista hänelle seuravan kysymyksen, johon ulkomaantoimittaja oli juuri antanut vastauksen.

Täysin koomiseksi Ylen uutiset muuttuvat silloin, kun toimittaja haastattelee toista Pasilassa toimivaa toimittajaa. Taas haaskaantuu aikaa, mutta toimittajilta säästyy vaiva tehdä vanhanaikainen kunnon uutisraportti ja esittää se, ilman että toinen toimittaja lypsää raporttia lause kerrallaan.

Asiaan on looginen selitys, siis sen lisäksi että toimittajat eivät viitsi tehdä töitään. Yleisradion toimittajat saavat suoran lähetyksen lisää aina, kun he esiintyvät suorassa lähetyksessä. Jos toimittaja tekisi raportin valmiiksi ja se ajettaisiin uutislähetyksessä nauhalta, lisät jäisivät saamatta.

En ymmärrä, miksi Yleisradio jopa palkitsee toimittajia siitä, etteivät he tee töitään kunnolla?"
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Vs: YLE Paska
Isokallio on puhunut aiemmin pelkkää paskaa. Nytkin hän ottaa tyhmyyden vertailukohteeksi maan muokkaamisen kuokalla ja lapiolla. Aita ja aidanseipäätkin hän arvottaa idioottimaiseksi.

Kaikki maataloudellinen toiminta on siis Isokallion vertauksissa idioottimaista ja tyhmää.

Sellainen mies on Isokallio.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Isokallio on puhunut aiemmin pelkkää paskaa. Nytkin hän ottaa tyhmyyden vertailukohteeksi maan muokkaamisen kuokalla ja lapiolla. Aita ja aidanseipäätkin hän arvottaa idioottimaiseksi.

Kaikki maataloudellinen toiminta on siis Isokallion vertauksissa idioottimaista ja tyhmää.

Mutta tuo artikkeli on asiaa...paistaa se päivä näemmä risukasaankin joskus!
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Jos paska puhuu joskus vähemmän paskaa, niin ei paskaa kannata silti hehkuttaa. Sama, jos alkaisit kehumaan Enbuskea jostakin kirjoituksesta, vaikka kirjoittaa muuten 97 prosenttista siniviherpaskaa.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta ootteko huomannu kuin paljon on ylen tekniikka huonontunna muutaman viime vuoten aikana?   ite kiinnitän tuohon huomiota melkein päivittäin kun kuuntelen jatkuvasti.   ei toimi pienetkään yhteydet ja sitten tekninen laatu on surkiaa.    miten jollain novalla on niiiiin paljon parempi tekniikka käytössä ja putjetti kait hieman pienempi?         ja tuo kyllä hauska kun jutustelu toisen kanssa pikkumatkan päässä on viiveellistä, - vielä nykyään kun on jopa netti!

Puuha-Pete

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jos paska puhuu joskus vähemmän paskaa, niin ei paskaa kannata silti hehkuttaa. Sama, jos alkaisit kehumaan Enbuskea jostakin kirjoituksesta, vaikka kirjoittaa muuten 97 prosenttista siniviherpaskaa.

Tottahan sä puhut.

Innostuin vaan, kun jossain lukee asiallista kritiikkiä tuota punavihreiden omimaa, verorahoin tuettua saareketta kohtaan.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta hei, eiks tuota puljua johda joku kokkare???   ja siellä on paljon tuon puolueen jäseniä osakkaina.

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mää oon täs miettiny koska Syyllinen menee tuohon silmukkaan ? 😀😁🎅

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Mistä päättelet, että se on tarkoitettu minulle?😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

No kelle sitten ? Jos se on jollekin muulle, niin silloinhan se on viharikos.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

No kelle sitten ? Jos se on jollekin muulle, niin silloinhan se on viharikos.
Kelle se on viharikos? Köysi, joka on sidottu silmukan muotoon. Löytyy joidenkin makuukamareistakin, olen kuullut😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Onko tuo kysymys viharikos?😀
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,