Mä oon kalibroinut oman tankin mittaria yli kuusi astetta täs vajaan 10v aikana. Hyvinhän se nyt näyttää sekä tankki huollon ja maitoauton mukaan, mutta joskus tulee mieleen, että mitäs jos se kalibrointi syystä tai toisesta katoaiskin sieltä "boksista". (siis sen lukeman mukaan jäähdyttää ja sammuttaa) Mun oma järki ei riitä, miksi se vaatii pari kertaa vuodes muutaman desin muutoksen. Tosin viimeksi oon muuttanut sitä kesällä takaisin päin. Huollon neuvo on hyvin yksinkertainen. Vaihdetaan tunnistin ja mahdollisesti boksikin, jos haluan ja asia vaivaa.
Lämpötilat on tullut kirjattua usein aika "keskitetysti". Joskus tankillinen silloin tällöin oikeilla lukemilla ja välit sitten hyvässä asennossa istuen. Yleensä tämä täyttö ennen lomitusta. Viimeksi lomittaja kieltäytyi täyttämästä, koska missään muuallakaan ei sitä tartte täyttää. No tähänkin asti se samainen lomittaja täytti aina silloin tällöin mitä sattuu mihin sattuu. Tai varmaan oikeita lukemia ihan väärään aikaan. Vähän herättää ihmestystä jos lämpötila ennen lypsyä on korkeampi kuin lypsyn jälkeen ja sarake ei tule yhdellä tankillisella täyteen