Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kivenkeruun taksa  (Luettu 9525 kertaa)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Kivenkeruun taksa
Ei oo kokemusta kivenkeruusta mutta ajattelis että 10 hengen porukalla tulis logistisia ongelmia ja tyhjäkäyntiä.

Tai sitten parissa porukassa,eellä menevät heittelee suunnilleen läjiin ja takana tulevat kerää läjistä talteen. Tarttee vain yhen koneen keruussa ja kaikille kokoajan puuhaa. Toimii mikäli kiviä tasaisen vähän. On kokemusta,valitettavasti,mutta enimmäkseen keräilly kantoja ja niissähän se hyväpuoli että ne oikeasti vähenee ;D
Kivet tuntuu sikiävän siellä missä niitä on,onneksi sen verran vähän että niistä selviää. Kiuruveden peltoja katsellessa mun kivikot on sikäläisittäin kivettömiä ;D

"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Kivenkeruun taksa
Ha taksalla täälläpäin ovat keränneet. Useampi tunti niillä on mennyt hehtaarilla kun ovat mun pellolla käyneet.
Mystinen kesälaatumies

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Kivenkeruun taksa
Puimurin kivikourusta voi löytyä loppu syksystä pari kiveä ja nekin useimmiten tiilikiven puolikkaita jokka on aikoinaan menny kuivalannan mukana.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kivenkeruun taksa
Ha taksalla täälläpäin ovat keränneet. Useampi tunti niillä on mennyt hehtaarilla kun ovat mun pellolla käyneet.

paljos on ha taksalla maksanut ;D

kivenkerääjien ruokkiminen ja JUOTTAMINEN ei ole halpaa  8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?