Lainaus käyttäjältä: Talojussi - 11.02.09 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 11.02.09 - klo:11:23Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 11.02.09 - klo:11:13 kyllähän vanhasenki ois pitäny erota, mutta taitaa nuo keskustan pääkannatusalueet olla nykyään vapaamielisempiä ku ite metropoli No eihän Ilekään itse eronnut, vaan Jyrki itku kurkussa ääni väristen erotti. eikös vanhanenki valehellu missä sussun tapas
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 11.02.09 - klo:11:23Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 11.02.09 - klo:11:13 kyllähän vanhasenki ois pitäny erota, mutta taitaa nuo keskustan pääkannatusalueet olla nykyään vapaamielisempiä ku ite metropoli No eihän Ilekään itse eronnut, vaan Jyrki itku kurkussa ääni väristen erotti.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 11.02.09 - klo:11:13 kyllähän vanhasenki ois pitäny erota, mutta taitaa nuo keskustan pääkannatusalueet olla nykyään vapaamielisempiä ku ite metropoli No eihän Ilekään itse eronnut, vaan Jyrki itku kurkussa ääni väristen erotti.
kyllähän vanhasenki ois pitäny erota, mutta taitaa nuo keskustan pääkannatusalueet olla nykyään vapaamielisempiä ku ite metropoli
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 11.02.09 - klo:11:30Lainaus käyttäjältä: Talojussi - 11.02.09 - klo:11:26Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 11.02.09 - klo:11:23Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 11.02.09 - klo:11:13 kyllähän vanhasenki ois pitäny erota, mutta taitaa nuo keskustan pääkannatusalueet olla nykyään vapaamielisempiä ku ite metropoli No eihän Ilekään itse eronnut, vaan Jyrki itku kurkussa ääni väristen erotti. eikös vanhanenki valehellu missä sussun tapas Tuo on mielenkiintoinen kysymys ..........onko tapaamista se että bongaa toisen netistä ? vai onko tapaamista se että sopii treffit Ikeaan ?? sitä kirjaa en ole lukenut , enkä tule koskaan lukemaankaan joten en tiedä mitä siellä asiasta sanotaan .......
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 11.02.09 - klo:14:54Vanhanen teki ihan oikein, kun on omakohtaisia kokemuksia, niin voi paremmin perehtyä asioihin ....Vanhanen testaa julkisuuden henkilön yksityisyyden suojan vievämällä omat juttunsa oikeuteen, mikäli siinä on puutteita, jotka johtuu puutteellisesta lainsäädännöstä, niin se säädättää lain, joka korjaa puutteet ....Esimerkillistä toimintaa, mies laittaa itsensä likoon sydänjuuriaan myöten.Näin toimii asialleen uskoutunut poliitikko, isänmaa tarvitsee tälläisia toimijoita.Juuri noin. Tästä "ennakkopäätöksestä" hyötyy muutkin julkisuuden henkilöt ja poliitikot, puolueeseen katsomatta.
Vanhanen teki ihan oikein, kun on omakohtaisia kokemuksia, niin voi paremmin perehtyä asioihin ....Vanhanen testaa julkisuuden henkilön yksityisyyden suojan vievämällä omat juttunsa oikeuteen, mikäli siinä on puutteita, jotka johtuu puutteellisesta lainsäädännöstä, niin se säädättää lain, joka korjaa puutteet ....Esimerkillistä toimintaa, mies laittaa itsensä likoon sydänjuuriaan myöten.Näin toimii asialleen uskoutunut poliitikko, isänmaa tarvitsee tälläisia toimijoita.