Katsos, maahantuomani Stark murskain mainittu, ja mitäs sitä itsenäisyyspäivänä muuta tekemään kuin netissä roikkumaan.
Korjataan alkuun yksi mielikuva. Stark murskaimet tulevat Liettuasta, eli ovat made in EU kuten mainoksessa seisoo. Myyty on, paljon, kuten niin ikään mainoksessa sanotaan. Itse olen vaatimaton kehumaan omiani, mutta yleensä tuntuu että asiakkaat olisivat olleet tyytyväisiä ostokseensa, vaikka ovat oikeita töitäkin näillä koneilla tehneet.
Stark on edullinen, koska meitä on täällä tasan yksi henkilö töissä ja koneen varastointi- myynti- ja toimitusprosesseista on otettu kaikki ylimääräiset askeleet pois. Pienempi määrä ihmisiä tekee vähemmän asioita. Yksinkertaista. Olen kyllä asiakkailleni kertonut että enemmänkin saa maksaa, mutta toistaiseksi kukaan ei ole halunnut tähän tarjoukseen tarttua.
Varaosien saannista sen verran, että lähin varaosamyymälä on asiakkaan puhelimessa. Osia on minulla varastossa, ja toimitukset hoituu kotiovelle postilla tai kaukokiidolla. Taitaa yleensäkin olla yleinen trendi kaikissa koneissa niin että ne varaosat on muutenkin jossain muualla kuin lähimmän jälleenmyyjän hyllyssä. Niin että tilata ne täytyy muihinkin koneisiin, jos ei asiakas itse, niin jälleenmyyjä tilaa.