Naapurilla 500:sta moottorin vauhtipyörän joustokytkimen kumiholkit sököt ja ne pitää saadaa uusittua mutta minkälainen prosessi kyseessä lienee? Pitääkö koko moottori heivata pihalle vai saako ne holkit jotenkin uusittua sinne moottori paikallaan?
Ei tarvi ainakaan moottoria ottaa irti. Puhaltimen pohjalevyt ensin irti. Jos ei pysty niitä kumeja paikallaan vaihtamaan, niin pääakseli pois. Polttoainetankki tyhjäksi ja pois, ajovariaattorin hihna pois, puhaltimen siivet pois, pääakselin vasemman pään laakeri löysälle akselista ja akselia sen verran moottorista poispäin, että se tulee sen joustokytkimen pooreista pois. Sen jälkeen se joustokytkin irti vetolevystä ja pöydälle.
Ja kattokaa että onko sen joustokytkimen ja pääakselin poorit kunnossa. Jos on väljää niin korjattava; muuten on seuraavaksi jotain muuta rikki. Pääakselin laakerointi tai ajovariaattori.