Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VOLVO maateiden KUNINGAS  (Luettu 16089 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26863
  • vastustan
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
No,esitä näille kahdelle jokin vaihto ehto.Ja perustele.
tarkotan sitä, että enempi tunne/perinnekysymys kumman valitsee yhtä paljon noita näkyy töissä olevan...
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Se on niin näillä kahdella ruotsalaisella että jos jotakin vikoja ja puutteita on ne myös korjataan kun kerta rahaa on.
Ei niin kuin sisulla ja valmetilla että vaikka vika tiedetään niin sille ei tehdä mitään vaan sitä samaa paskaa
suolletaan vuodesta toiseen tuotantoon."Pieniä katsos on silakat joulukaloiksi".

Tuolla aikaisemmin kehaisin tuota sisun E-18 olikohan 630 hevosta,kaveri vaihtoi tuon juuri uuteen E15:seen.Tolkuttomasti voimaa mutta todellakin lohkot ei kestä vaan halkeavat pituussuuntaan ja tolkuton syöppö.
Ja mitä siihen hyttiin tulee kuten Teuturi kommentoi niin on se kylmä,joskus 90-luvun lopulla Sompasaaressa olis ollu aikaa
nukkua hetki,pakkasta -20 kova tuuli mereltä mutta ei tarvinnu levätä,ei pärjänny.Kyse nimen omaan on premiumin hytistä eli rellu.
Isä aikoinaan sai 144 530 oticruisen uuden ja vielä ensimmäisen suomessa,siinä oli kylmä ohjaamo mutta se scanialla eristettiin uudelleen,näin ne isot valmistajat toimii.

Viimeksi muokattu: 08.02.09 - klo:20:49 kirjoittanut mike

"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26863
  • vastustan
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
tohtiiko massikan jättää viikonlopuks 30:n pakkaseen ja yrittää sitte käyntiin :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Kontuveikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 434
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Hah.

Volvon ha-dieselit ovat suorastaan naurettavia. Ei olis omia kannattanu alkaa edes kyhäämään.

Bmw, VAG, MB ovat valovuosia edellä dieseltekniikassa.

Tällä hetkellä 136kw D5, tulossa 151KW ja 420nm. Naurettavat väännöt 2,4 litrasesta.

Esim tällä hetkellä jo markkinoilla MB C250cdi 150kw ja 500nm vääntöä 2,14 litrasta. Ja kuluttaa paaaljon vähemmän. Ja automaatti ei heikennä auton suorituskykyä kuten hurreissa.

Ja esim 535d Bmw, 210kw ja 580nm ;D
MB E420 cdi 231kw ja 730nm  8)

teuturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 276
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
kyllähän volvon "surusilmä" aiheutti katasrofin ajoominaisuuksillaan volvon maineelle... ja väittely volvo vaiko scania on yhtä turhaa ko väitellä siitä mikä on toiseks parahin traktori :o :o :o :o
No pakkoko se on ottaa sitä 9 tonnin etuakselia se kyllä hakkaa, sillä pienemmälläki pärjää vallan mainiosti.
Offiksi menee mutta menköön kun on kerran alkanu, massikasta en tiijjä mutta valametin kestää jättää pakkaseen , mutta miksi tartata väkisin käyntiin iliman lämmitystä kysyn vaan?
Järjen käyttökin on sallittu.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26863
  • vastustan
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
kyllähän volvon "surusilmä" aiheutti katasrofin ajoominaisuuksillaan volvon maineelle... ja väittely volvo vaiko scania on yhtä turhaa ko väitellä siitä mikä on toiseks parahin traktori :o :o :o :o
No pakkoko se on ottaa sitä 9 tonnin etuakselia se kyllä hakkaa, sillä pienemmälläki pärjää vallan mainiosti.
Offiksi menee mutta menköön kun on kerran alkanu, massikasta en tiijjä mutta valametin kestää jättää pakkaseen , mutta miksi tartata väkisin käyntiin iliman lämmitystä kysyn vaan?
Järjen käyttökin on sallittu.


kyse oli siitä ettei oma kaista riittäny leveyssuunnassa >:( >:( >:( >:(, aina ei mahdollista päästä töpselin viereen
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS

Ei muutakuin apemieskin kokeilemaan muitakin kuin Volvoja,mitenkään niitä morkkaamatta :)




***En kuulu henkisesti siihen sakkiin, joka mersulla ajaa...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26863
  • vastustan
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Volvon citymaasturit kuuluvat rahassakylpevien pohjosen maidontuottajien autotallin vakiosisältöön.  Vieläkö jollakin raukalla maitomiehen muijalla on kauppakassina 2008 vuoden malli? Nääs kun ollut jo reilu kuukausi aikaa hankkia tämän vuoden mallikin.
;D ;D

asentavat vielä kärpännahkaverhoilua, ei oo vara parempaan ku menny kaikki rahat fosforilannotteisiin ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

teuturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 276
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS

:(, aina ei mahdollista päästä töpselin viereen
[/quote]
No mihi sulla kerkes se kosani hukkua? ;D

raipe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 345
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Mä en osaa vastata tuohon ketjuun,joten terveisiä kaikille.
Aika pulinan on Volvo aiheuttanut,ja jatkoa on tulossa.Mä en kauheesti täällä kommentoi merkkien puolesta tai vastaan,antaa markkinoiden tehdä se.
Oma kokemus(niin että voisin jotakin sanoa) on oikeastaan vaan yhdestä merkistä,toki ajanut olen muillakin.

roadman

  • Vieras
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Volvon citymaasturit kuuluvat rahassakylpevien pohjosen maidontuottajien autotallin vakiosisältöön.  Vieläkö jollakin raukalla maitomiehen muijalla on kauppakassina 2008 vuoden malli? Nääs kun ollut jo reilu kuukausi aikaa hankkia tämän vuoden mallikin.
;D ;D

Tuolla joku jutteli näistä pienemmistä kuormureista eli city maasturi volvoista.
Heheh. Eipä tarvii olla kateellinen pohjoisen tissin koittajille. kaverilla ollut kaksi 70 cross countrya.Molemista Etupään puslat sökönä, tietokone kaksi kertaa hajonnut ja muuta pientä häikkää.  Molemmilla ajettu alle 40000.

sitten oli isompi xc90 eikä päässyt kuin 35000 kun alakerta sökönä siinäkin.
tietokone reistaili. Näitä savolaisia mutka tietä vain kurvaillut.
Käveli mitsulle vaihtoi uuteen pajeroon nyt yli 200000 takana ilman murheita.

Nyt mää hokasin! miksi ne vaihtaa kolmen vuoden välein. Volvo kun tielle jättää niin emäntä kävelemään lähtee  ;D ;D

Emännän veli poika asustelee lahden toisella puolen niin terveiset sieltä oli kun ehdotit isoja volvoja, ett kierrä ne kaukaa, eipä tuu isompi murheita.

kevät talvisin terveisin.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7144
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS

Ei muutakuin apemieskin kokeilemaan muitakin kuin Volvoja,mitenkään niitä morkkaamatta :)




***En kuulu henkisesti siihen sakkiin, joka mersulla ajaa...

Emmä mersusta puhunutkaan :) Asenteet romukoppaan ja kokeilemaan muitakin "premium"merkkejä...
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Cummins Dodge ja Volvo:

http://www.youtube.com/watch?v=0N0R-wfXSb8

Taitaa olla Suomi video.

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Hah.

Volvon ha-dieselit ovat suorastaan naurettavia. Ei olis omia kannattanu alkaa edes kyhäämään.

Bmw, VAG, MB ovat valovuosia edellä dieseltekniikassa.

Tällä hetkellä 136kw D5, tulossa 151KW ja 420nm. Naurettavat väännöt 2,4 litrasesta.

Esim tällä hetkellä jo markkinoilla MB C250cdi 150kw ja 500nm vääntöä 2,14 litrasta. Ja kuluttaa paaaljon vähemmän. Ja automaatti ei heikennä auton suorituskykyä kuten hurreissa.

Ja esim 535d Bmw, 210kw ja 580nm ;D
MB E420 cdi 231kw ja 730nm  8)

Höh. Ei noissa Volvon nykyisisä dieseleissä muuta vikaa ole kuin korkeahko kulutus, ja tietty nykyinen D5:nkin on tehoissa painavimpiin malleihin ja nirsoimmille kuskeille alitehoinen. Uudessa D5:ssä ja D4:ssa on tuo kulutuskin sitten kunnossa. D5 yhd. 6,2, siis paperikulutus, kannattaa suhtautua toki epäillen, kuten mm. Bemarin ilmoitettuihin arvoihin.

Vaatimaton vääntö on suoraa seurausta Aisinin alhaisesta väännönkestosta. Toivottavasti ottaisivat Getragin kaksoikytkimellisen käyttöön isommissakin dieseleissä.

Mersun 5-vaiht. loota tosiaankin tuhlaa tehoa, en ymmärrä mikseivät saanet noihin "pikkukoneisiin" 7Gtronicia.

T67

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Volvohan on tunnetusti kovettu peli ;D

Kulkee vielä, vaikka ei päälle päi uskois!!

http://www.youtube.com/watch?v=0t2TW6qq_Tg