Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SAS - 06.02.09 - klo:21:13

Otsikko: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: SAS - 06.02.09 - klo:21:13
Volvo kuormuriin tulossa (FH16) uusi moottori jossa 700 hv.vääntö huikeat 3150 nm.
Samoin uusi henkilödieselmoottori kehitetty D5:a teho 151 kw vääntö
420 nm.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: kantola - 06.02.09 - klo:21:33
Ja kiinalaisille se menee Volvokin... varsinainen "itäauto".



http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2009/02/06/volvon-myynti-loppusuoralla/20093369/139?rss=uusimmat (http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2009/02/06/volvon-myynti-loppusuoralla/20093369/139?rss=uusimmat)
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 06.02.09 - klo:21:42
Volvo kuormuriin tulossa (FH16) uusi moottori jossa 700 hv.vääntö huikeat 3150 nm.
Samoin uusi henkilödieselmoottori kehitetty D5:a teho 151 kw vääntö
420 nm.
  VAIN VOLVO HYH :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: +200 - 06.02.09 - klo:21:49
Volvo kuormuriin tulossa (FH16) uusi moottori jossa 700 hv.vääntö huikeat 3150 nm.
Samoin uusi henkilödieselmoottori kehitetty D5:a teho 151 kw vääntö
420 nm.
  VAIN VOLVO HYH :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Eikö volvo käy nevalle,vai mikä vika ???
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: Cynic - 07.02.09 - klo:10:50
Volvo kuormuriin tulossa (FH16) uusi moottori jossa 700 hv.vääntö huikeat 3150 nm.
Samoin uusi henkilödieselmoottori kehitetty D5:a teho 151 kw vääntö
420 nm.

Paperilla jaa, mitä se auttaa kun ylämäessä kuitenkin tulee peruuttaen vastaan ja Scaniat, MANit ja jopa Sisutkin menee ohi.

Volvo on eläkeläisten auto, kaikki tapahtuu hitaasti mutta epävarmasti.

Sitä paitsi vääntö ei sinänsä kerro mitää suorituskyvystä, vääntö teityillä kierroksilla ottaen huomioon välityssuhteet voi jo antaa jotain tietoa.

HA-dieselit vielä valovuosia saksalaisten perässä. Siinä olet oikeasssa että Volvo on maanteiden kuningas, koska kun se tulee vastaan pitää väistää sivuun kun sen ajo-ominaisuudet ovat niin huonot että se käyttää vähintään koko kaistaa hyväkseen. Katsokaa joskus kun ajatte V70:n perässä, 100m se on keskiviivan tuntumassa, sitten taas 200m keskellä kaistaa, sitten ojan puolelle ja sykli alkaa uudestaan. 
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: apemies - 07.02.09 - klo:11:21
Katsokaa joskus kun ajatte V70:n perässä, 100m se on keskiviivan tuntumassa, sitten taas 200m keskellä kaistaa, sitten ojan puolelle ja sykli alkaa uudestaan. 


*** ;D Aika pitkään saa etsiä yhtä hyvää autoa ajettavuudeltaan
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: raipe - 07.02.09 - klo:12:09
Henkilöautoihin en ota kantaa,mutta parempaa vetoa tuskin mistään kuorma-autosta  löytyy kun Volvon 16-litraisista,alkaen F16 ja läpi koko Fh-16 sarjan.





Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: mike - 07.02.09 - klo:12:59
Henkilöautoihin en ota kantaa,mutta parempaa vetoa tuskin mistään kuorma-autosta  löytyy kun Volvon 16-litraisista,alkaen F16 ja läpi koko Fh-16 sarjan.






Niin kunnes tulee Sisu E-18,sinne jäät ojahaues kans savuun köhimään.
Niin paljo voimaa että lohkot halkee pituussuuntaan.
Ei volvo ole oppinut edes ovea tekemään siihen hyttiinsä f-sarjan jälkeen.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: Cynic - 07.02.09 - klo:17:00
Henkilöautoihin en ota kantaa,mutta parempaa vetoa tuskin mistään kuorma-autosta  löytyy kun Volvon 16-litraisista,alkaen F16 ja läpi koko Fh-16 sarjan.

No sinänsä se on kyllä osittain totta, FH16 on huomattavan paljon parempi menemään kuin FH12, kautta linjan.

Lainaus
Aika pitkään saa etsiä yhtä hyvää autoa ajettavuudeltaan

Niin minäkin luulin kunnes rupesin ajamaan muita autoja.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 07.02.09 - klo:17:47
VÖLVÖ FH lyhyesti: nenä kiinni tuulilasissa,päälaki kiinni katossa, korva jäätyneenä sivulasiin,ennen iveco ku volvo :o :o :o :o :o
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 07.02.09 - klo:18:22
Henkilöautoihin en ota kantaa,mutta parempaa vetoa tuskin mistään kuorma-autosta  löytyy kun Volvon 16-litraisista,alkaen F16 ja läpi koko Fh-16 sarjan.






ainut veto käy tankissa :P :P :P :P
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: mike - 07.02.09 - klo:18:35
Tiedätkö sinäkin jotakin kuorma-autoista?

Iveco   joo-o
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 07.02.09 - klo:18:45
Tiedätkö sinäkin jotakin kuorma-autoista?

Iveco   joo-o
muutaman kerran tuli kosaanilla lämmitettyä volvon tankkia ku cummins sisut ja scaniat pelas koko talven kesälaadulla ilman ongelmia :'( :'( :'( :'(
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: mike - 07.02.09 - klo:18:56
Millä tavalla se tankin lämmittäminen auttaa?
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 07.02.09 - klo:19:15
siellä tankissa oli imuputkessa!!!!!!!!!!!! niin tiheä sihti että kyyti loppu talvilaadullaki ku tuli pakkasta 18 astetta :'( :'( :'( :'(
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: SAS - 07.02.09 - klo:19:24
Miksi Volvo on vuosikymmeniä myydyin kuormaauto Suomessa kai
sille joku selitys on.Toki on muitakin hyviä SIsu ,mersu ja Scania.
Samankokonen rellu vie huomattavasti vähemmän polttoainetta kuin
Scania.Öljypohja on vaan muovia mutta kun sen ympärille tekee suojat niin kestää siltä osin,aika näyttää miten muuten kestää.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 07.02.09 - klo:19:33
Miksi Volvo on vuosikymmeniä myydyin kuormaauto Suomessa kai
sille joku selitys on.Toki on muitakin hyviä SIsu ,mersu ja Scania.
Samankokonen rellu vie huomattavasti vähemmän polttoainetta kuin
Scania.Öljypohja on vaan muovia mutta kun sen ympärille tekee suojat niin kestää siltä osin,aika näyttää miten muuten kestää.
renault om maailman huonoin kuorma-auto pelkästään siks että pelasti volvon konkurssilta :D :D :D :D
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 07.02.09 - klo:19:40
Miksi Volvo on vuosikymmeniä myydyin kuormaauto Suomessa kai
sille joku selitys on.Toki on muitakin hyviä SIsu ,mersu ja Scania.
Samankokonen rellu vie huomattavasti vähemmän polttoainetta kuin
Scania.Öljypohja on vaan muovia mutta kun sen ympärille tekee suojat niin kestää siltä osin,aika näyttää miten muuten kestää.
v olvo ja mb tekee paljon pikku kuorma-autoja joita esim sisu ja scania ei tee (kok paino alle 16000kg)
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: ijasja2 - 07.02.09 - klo:21:57
Katsokaa joskus kun ajatte V70:n perässä, 100m se on keskiviivan tuntumassa, sitten taas 200m keskellä kaistaa, sitten ojan puolelle ja sykli alkaa uudestaan. 


*** ;D Aika pitkään saa etsiä yhtä hyvää autoa ajettavuudeltaan

Joo,pitää mennä autotalliin saakka,sisälle ei voi tuoda ;D

On samasta osoitteesta kuin ne hiukan paremmat moottoritkin, ei tunnu urat ei kallistelut. Vauhtisokeus tuttu sairaus,siihen lääke nimeltä vakionopeuden säädin. Ilman sitä räpsähtää kamera tai poliisi tikkarin kanssa vastassa.
Ei muutakuin apemieskin kokeilemaan muitakin kuin Volvoja,mitenkään niitä morkkaamatta :)

Se on sitä AJAMISEN ILOA  ;D
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: mike - 07.02.09 - klo:23:01
Miksi Volvo on vuosikymmeniä myydyin kuormaauto Suomessa kai
sille joku selitys on.Toki on muitakin hyviä SIsu ,mersu ja Scania.
Samankokonen rellu vie huomattavasti vähemmän polttoainetta kuin
Scania.Öljypohja on vaan muovia mutta kun sen ympärille tekee suojat niin kestää siltä osin,aika näyttää miten muuten kestää.

Rellu ja mersu. ;D

Ei ole muita kuin nuo ruotsalaiset.Niistä mieluummin scania sielä on parempi olla.
Sisu taas on vähä kuin valmetti jotenki se vaan on jääny kehitys asteelle.
Tästä asiasta ei sitten kannata alkaa vänkäämään.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 07.02.09 - klo:23:09
Miksi Volvo on vuosikymmeniä myydyin kuormaauto Suomessa kai
sille joku selitys on.Toki on muitakin hyviä SIsu ,mersu ja Scania.
Samankokonen rellu vie huomattavasti vähemmän polttoainetta kuin
Scania.Öljypohja on vaan muovia mutta kun sen ympärille tekee suojat niin kestää siltä osin,aika näyttää miten muuten kestää.

Rellu ja mersu. ;D

Ei ole muita kuin nuo ruotsalaiset.Niistä mieluummin scania sielä on parempi olla.
Sisu taas on vähä kuin valmetti jotenki se vaan on jääny kehitys asteelle.
Tästä asiasta ei sitten kannata alkaa vänkäämään.
jotenki musta tuntuu että toi massikka on kahlinnu sinut ikuiseen velkavankeuteen ??? ??? ??? ???
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: kaivaja - 08.02.09 - klo:10:39
Katsokaa joskus kun ajatte V70:n perässä, 100m se on keskiviivan tuntumassa, sitten taas 200m keskellä kaistaa, sitten ojan puolelle ja sykli alkaa uudestaan. 


*** ;D Aika pitkään saa etsiä yhtä hyvää autoa ajettavuudeltaan

Joo,pitää mennä autotalliin saakka,sisälle ei voi tuoda ;D

On samasta osoitteesta kuin ne hiukan paremmat moottoritkin, ei tunnu urat ei kallistelut. Vauhtisokeus tuttu sairaus,siihen lääke nimeltä vakionopeuden säädin. Ilman sitä räpsähtää kamera tai poliisi tikkarin kanssa vastassa.
Ei muutakuin apemieskin kokeilemaan muitakin kuin Volvoja,mitenkään niitä morkkaamatta :)

Se on sitä AJAMISEN ILOA  ;D

Oletko koskaan ajanut esim.9000/9-5 saabilla,ihan ok ajettavuus kuten volvoissakin.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: mike - 08.02.09 - klo:11:06
Hieno auto tuo 9-5  8)  :-*
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: teuturi - 08.02.09 - klo:19:34
Henkilöautoihin en ota kantaa,mutta parempaa vetoa tuskin mistään kuorma-autosta  löytyy kun Volvon 16-litraisista,alkaen F16 ja läpi koko Fh-16 sarjan.




ainut veto käy tankissa :P :P :P :P
Ja mistä lähtien teho on tullut pelkällä tiisselin hajulla ?
Kyllä se volvo vähemmän syö mitä sisu samoilla ajoilla ja matkoilla muutaman vuoden seurannan perusteella.
Vai että jäätyy korva kii sivulasiin volvon hytissä ,sisun renun tekemään hyttiinkö sitten ei jäädy, ei sen vetosempaa hyttiä olekkaan.
Kylläpä nuita pillari sisuja näky volvon vaihtorivissä seisovan monta viime syksynä ja pienemmät nallet päälle.
Pohjosessa suomessa ainaki puuautoissa sisut on vaihtunut volvoihin ja kanioihin.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: bonneville - 08.02.09 - klo:19:56
Henkilöautoihin en ota kantaa,mutta parempaa vetoa tuskin mistään kuorma-autosta  löytyy kun Volvon 16-litraisista,alkaen F16 ja läpi koko Fh-16 sarjan.




ainut veto käy tankissa :P :P :P :P
Ja mistä lähtien teho on tullut pelkällä tiisselin hajulla ?
Kyllä se volvo vähemmän syö mitä sisu samoilla ajoilla ja matkoilla muutaman vuoden seurannan perusteella.
Vai että jäätyy korva kii sivulasiin volvon hytissä ,sisun renun tekemään hyttiinkö sitten ei jäädy, ei sen vetosempaa hyttiä olekkaan.
Kylläpä nuita pillari sisuja näky volvon vaihtorivissä seisovan monta viime syksynä ja pienemmät nallet päälle.
Pohjosessa suomessa ainaki puuautoissa sisut on vaihtunut volvoihin ja kanioihin.



kannattanee jättää toi jäämies ja sen kommentit omaan arvoonsa on vähän liian spesialistisia kommentteja amatöörin laukomiksi
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 08.02.09 - klo:20:14
Henkilöautoihin en ota kantaa,mutta parempaa vetoa tuskin mistään kuorma-autosta  löytyy kun Volvon 16-litraisista,alkaen F16 ja läpi koko Fh-16 sarjan.




ainut veto käy tankissa :P :P :P :P
Ja mistä lähtien teho on tullut pelkällä tiisselin hajulla ?
Kyllä se volvo vähemmän syö mitä sisu samoilla ajoilla ja matkoilla muutaman vuoden seurannan perusteella.
Vai että jäätyy korva kii sivulasiin volvon hytissä ,sisun renun tekemään hyttiinkö sitten ei jäädy, ei sen vetosempaa hyttiä olekkaan.
Kylläpä nuita pillari sisuja näky volvon vaihtorivissä seisovan monta viime syksynä ja pienemmät nallet päälle.
Pohjosessa suomessa ainaki puuautoissa sisut on vaihtunut volvoihin ja kanioihin.



kannattanee jättää toi jäämies ja sen kommentit omaan arvoonsa on vähän liian spesialistisia kommentteja amatöörin laukomiksi
mun veli "rekkamies"   :) :) ja määki nähny muuta ko kotipihaa
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: mike - 08.02.09 - klo:20:15
Volvo tai Scania.Siinä on vaihtoehdot.

Sisu ei ole autoja tehnyt sitten s ja e-sarjan jota valmistettiin vain vuosi 95,taas tuo s jota tehtiin 82-95 yksinkertainen ja raaka tekele.Kestävä auto mutta syöppö,omituinen lotkottaja tuo cummins joka lopullisesti pilattiin elektronisella polttoaineen syötöllä 94.Fullerin synkronoimaton joka sopi hyvin voimattomaan cumminsiin oli ensin alkuun mukava ja haastava käytettävä mutta pitkässä juoksussa tuli mieleen että kuinka vaihteen vaihtaminen on tehty näin vaikeaksi.
Niin ja vielä pakkasella toimivuudesta s-sarja oli varma peli kylmällä vuoteen 96 jolloin tuli uudet 14 litran 425,475 ja 525
yhtä huonoja kylmällä kuin scanian 2-sarja mutta scanian 3-sarja oli jo parempi.4-sarja ja R onkin sitten jo omaa luokkaansa eli hyviä talviautoja mutta Volvon kanssa ei ikinä ole tarvinnut pakkasella tapella se tuntuu toimivan aina.
Kovin valitettavaa on vaan se että nuo ruotsalaiset osaa tehdä maailman parhaimmat autot.
Paitsi se Volvon ovi.


Rellu,mersu,iveco ja man.Ei kannata edes keskustella moisista laitteista.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 08.02.09 - klo:20:26
kyllähän volvon "surusilmä" aiheutti katasrofin ajoominaisuuksillaan volvon maineelle... ja väittely volvo vaiko scania on yhtä turhaa ko väitellä siitä mikä on toiseks parahin traktori :o :o :o :o
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: mike - 08.02.09 - klo:20:33
No,esitä näille kahdelle jokin vaihto ehto.Ja perustele.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 08.02.09 - klo:20:35
Henkilöautoihin en ota kantaa,mutta parempaa vetoa tuskin mistään kuorma-autosta  löytyy kun Volvon 16-litraisista,alkaen F16 ja läpi koko Fh-16 sarjan.




ainut veto käy tankissa :P :P :P :P
Ja mistä lähtien teho on tullut pelkällä tiisselin hajulla ?
Kyllä se volvo vähemmän syö mitä sisu samoilla ajoilla ja matkoilla muutaman vuoden seurannan perusteella.
Vai että jäätyy korva kii sivulasiin volvon hytissä ,sisun renun tekemään hyttiinkö sitten ei jäädy, ei sen vetosempaa hyttiä olekkaan.
Kylläpä nuita pillari sisuja näky volvon vaihtorivissä seisovan monta viime syksynä ja pienemmät nallet päälle.
Pohjosessa suomessa ainaki puuautoissa sisut on vaihtunut volvoihin ja kanioihin.



kannattanee jättää toi jäämies ja sen kommentit omaan arvoonsa on vähän liian spesialistisia kommentteja amatöörin laukomiksi
 onhan jd:kin hiukan pienempi ruokanen saman tehonen valtra. ei teho ja kulutus oo mikään lineaarinen juttu
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 08.02.09 - klo:20:41
No,esitä näille kahdelle jokin vaihto ehto.Ja perustele.
tarkotan sitä, että enempi tunne/perinnekysymys kumman valitsee yhtä paljon noita näkyy töissä olevan...
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: mike - 08.02.09 - klo:20:46
Se on niin näillä kahdella ruotsalaisella että jos jotakin vikoja ja puutteita on ne myös korjataan kun kerta rahaa on.
Ei niin kuin sisulla ja valmetilla että vaikka vika tiedetään niin sille ei tehdä mitään vaan sitä samaa paskaa
suolletaan vuodesta toiseen tuotantoon."Pieniä katsos on silakat joulukaloiksi".

Tuolla aikaisemmin kehaisin tuota sisun E-18 olikohan 630 hevosta,kaveri vaihtoi tuon juuri uuteen E15:seen.Tolkuttomasti voimaa mutta todellakin lohkot ei kestä vaan halkeavat pituussuuntaan ja tolkuton syöppö.
Ja mitä siihen hyttiin tulee kuten Teuturi kommentoi niin on se kylmä,joskus 90-luvun lopulla Sompasaaressa olis ollu aikaa
nukkua hetki,pakkasta -20 kova tuuli mereltä mutta ei tarvinnu levätä,ei pärjänny.Kyse nimen omaan on premiumin hytistä eli rellu.
Isä aikoinaan sai 144 530 oticruisen uuden ja vielä ensimmäisen suomessa,siinä oli kylmä ohjaamo mutta se scanialla eristettiin uudelleen,näin ne isot valmistajat toimii.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 08.02.09 - klo:20:58
tohtiiko massikan jättää viikonlopuks 30:n pakkaseen ja yrittää sitte käyntiin :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: Kontuveikko - 08.02.09 - klo:21:55
Hah.

Volvon ha-dieselit ovat suorastaan naurettavia. Ei olis omia kannattanu alkaa edes kyhäämään.

Bmw, VAG, MB ovat valovuosia edellä dieseltekniikassa.

Tällä hetkellä 136kw D5, tulossa 151KW ja 420nm. Naurettavat väännöt 2,4 litrasesta.

Esim tällä hetkellä jo markkinoilla MB C250cdi 150kw ja 500nm vääntöä 2,14 litrasta. Ja kuluttaa paaaljon vähemmän. Ja automaatti ei heikennä auton suorituskykyä kuten hurreissa.

Ja esim 535d Bmw, 210kw ja 580nm ;D
MB E420 cdi 231kw ja 730nm  8)
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: teuturi - 08.02.09 - klo:23:05
kyllähän volvon "surusilmä" aiheutti katasrofin ajoominaisuuksillaan volvon maineelle... ja väittely volvo vaiko scania on yhtä turhaa ko väitellä siitä mikä on toiseks parahin traktori :o :o :o :o
No pakkoko se on ottaa sitä 9 tonnin etuakselia se kyllä hakkaa, sillä pienemmälläki pärjää vallan mainiosti.
Offiksi menee mutta menköön kun on kerran alkanu, massikasta en tiijjä mutta valametin kestää jättää pakkaseen , mutta miksi tartata väkisin käyntiin iliman lämmitystä kysyn vaan?
Järjen käyttökin on sallittu.

Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 08.02.09 - klo:23:14
kyllähän volvon "surusilmä" aiheutti katasrofin ajoominaisuuksillaan volvon maineelle... ja väittely volvo vaiko scania on yhtä turhaa ko väitellä siitä mikä on toiseks parahin traktori :o :o :o :o
No pakkoko se on ottaa sitä 9 tonnin etuakselia se kyllä hakkaa, sillä pienemmälläki pärjää vallan mainiosti.
Offiksi menee mutta menköön kun on kerran alkanu, massikasta en tiijjä mutta valametin kestää jättää pakkaseen , mutta miksi tartata väkisin käyntiin iliman lämmitystä kysyn vaan?
Järjen käyttökin on sallittu.


kyse oli siitä ettei oma kaista riittäny leveyssuunnassa >:( >:( >:( >:(, aina ei mahdollista päästä töpselin viereen
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: apemies - 09.02.09 - klo:09:20

Ei muutakuin apemieskin kokeilemaan muitakin kuin Volvoja,mitenkään niitä morkkaamatta :)




***En kuulu henkisesti siihen sakkiin, joka mersulla ajaa...
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 09.02.09 - klo:10:04
Volvon citymaasturit kuuluvat rahassakylpevien pohjosen maidontuottajien autotallin vakiosisältöön.  Vieläkö jollakin raukalla maitomiehen muijalla on kauppakassina 2008 vuoden malli? Nääs kun ollut jo reilu kuukausi aikaa hankkia tämän vuoden mallikin.
;D ;D

asentavat vielä kärpännahkaverhoilua, ei oo vara parempaan ku menny kaikki rahat fosforilannotteisiin ;D ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: teuturi - 09.02.09 - klo:11:59

:(, aina ei mahdollista päästä töpselin viereen
[/quote]
No mihi sulla kerkes se kosani hukkua? ;D
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: raipe - 09.02.09 - klo:12:44
Mä en osaa vastata tuohon ketjuun,joten terveisiä kaikille.
Aika pulinan on Volvo aiheuttanut,ja jatkoa on tulossa.Mä en kauheesti täällä kommentoi merkkien puolesta tai vastaan,antaa markkinoiden tehdä se.
Oma kokemus(niin että voisin jotakin sanoa) on oikeastaan vaan yhdestä merkistä,toki ajanut olen muillakin.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: roadman - 12.02.09 - klo:16:32
Volvon citymaasturit kuuluvat rahassakylpevien pohjosen maidontuottajien autotallin vakiosisältöön.  Vieläkö jollakin raukalla maitomiehen muijalla on kauppakassina 2008 vuoden malli? Nääs kun ollut jo reilu kuukausi aikaa hankkia tämän vuoden mallikin.
;D ;D

Tuolla joku jutteli näistä pienemmistä kuormureista eli city maasturi volvoista.
Heheh. Eipä tarvii olla kateellinen pohjoisen tissin koittajille. kaverilla ollut kaksi 70 cross countrya.Molemista Etupään puslat sökönä, tietokone kaksi kertaa hajonnut ja muuta pientä häikkää.  Molemmilla ajettu alle 40000.

sitten oli isompi xc90 eikä päässyt kuin 35000 kun alakerta sökönä siinäkin.
tietokone reistaili. Näitä savolaisia mutka tietä vain kurvaillut.
Käveli mitsulle vaihtoi uuteen pajeroon nyt yli 200000 takana ilman murheita.

Nyt mää hokasin! miksi ne vaihtaa kolmen vuoden välein. Volvo kun tielle jättää niin emäntä kävelemään lähtee  ;D ;D

Emännän veli poika asustelee lahden toisella puolen niin terveiset sieltä oli kun ehdotit isoja volvoja, ett kierrä ne kaukaa, eipä tuu isompi murheita.

kevät talvisin terveisin.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: ijasja2 - 12.02.09 - klo:16:55

Ei muutakuin apemieskin kokeilemaan muitakin kuin Volvoja,mitenkään niitä morkkaamatta :)




***En kuulu henkisesti siihen sakkiin, joka mersulla ajaa...

Emmä mersusta puhunutkaan :) Asenteet romukoppaan ja kokeilemaan muitakin "premium"merkkejä...
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: dmem - 18.02.09 - klo:22:25
Cummins Dodge ja Volvo:

http://www.youtube.com/watch?v=0N0R-wfXSb8

Taitaa olla Suomi video.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: agricult - 19.02.09 - klo:17:07
Hah.

Volvon ha-dieselit ovat suorastaan naurettavia. Ei olis omia kannattanu alkaa edes kyhäämään.

Bmw, VAG, MB ovat valovuosia edellä dieseltekniikassa.

Tällä hetkellä 136kw D5, tulossa 151KW ja 420nm. Naurettavat väännöt 2,4 litrasesta.

Esim tällä hetkellä jo markkinoilla MB C250cdi 150kw ja 500nm vääntöä 2,14 litrasta. Ja kuluttaa paaaljon vähemmän. Ja automaatti ei heikennä auton suorituskykyä kuten hurreissa.

Ja esim 535d Bmw, 210kw ja 580nm ;D
MB E420 cdi 231kw ja 730nm  8)

Höh. Ei noissa Volvon nykyisisä dieseleissä muuta vikaa ole kuin korkeahko kulutus, ja tietty nykyinen D5:nkin on tehoissa painavimpiin malleihin ja nirsoimmille kuskeille alitehoinen. Uudessa D5:ssä ja D4:ssa on tuo kulutuskin sitten kunnossa. D5 yhd. 6,2, siis paperikulutus, kannattaa suhtautua toki epäillen, kuten mm. Bemarin ilmoitettuihin arvoihin.

Vaatimaton vääntö on suoraa seurausta Aisinin alhaisesta väännönkestosta. Toivottavasti ottaisivat Getragin kaksoikytkimellisen käyttöön isommissakin dieseleissä.

Mersun 5-vaiht. loota tosiaankin tuhlaa tehoa, en ymmärrä mikseivät saanet noihin "pikkukoneisiin" 7Gtronicia.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: T67 - 21.02.09 - klo:20:08
Volvohan on tunnetusti kovettu peli ;D

Kulkee vielä, vaikka ei päälle päi uskois!!

http://www.youtube.com/watch?v=0t2TW6qq_Tg
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: icefarmer - 21.02.09 - klo:21:28
Volvohan on tunnetusti kovettu peli ;D

Kulkee vielä, vaikka ei päälle päi uskois!!

http://www.youtube.com/watch?v=0t2TW6qq_Tg
äänet tuo mieleen ruuatun 903:sen vallun ;D ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: RockBull - 21.02.09 - klo:21:47
Volvohan on tunnetusti kovettu peli ;D

Kulkee vielä, vaikka ei päälle päi uskois!!

http://www.youtube.com/watch?v=0t2TW6qq_Tg
äänet tuo mieleen ruuatun 903:sen vallun ;D ;D ;D ;D

Jaa a, eikös se kuitenkin nelonen,se valmutti...
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: teuturi - 03.03.09 - klo:19:52
Cummins Dodge ja Volvo:

http://www.youtube.com/watch?v=0N0R-wfXSb8

Taitaa olla Suomi video.
Näytti oleva samanlainen ellei sama dodge nettiautossa myynnissä.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: dmem - 03.03.09 - klo:20:09
Näytti oleva samanlainen ellei sama dodge nettiautossa myynnissä.

Tämä taitaa olla:

http://www.nettiauto.com/dodge/ram/2439566

Hintaa kyllä aika reilut 60.000 euroa. Mä taidan katsella vähän halvempia.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: elvis - 03.03.09 - klo:20:15
Sisuissahan on ollu koko ajan ongelmia CAT koneen kans! Ajaminen on sama kun istuis lammas karsinassas... Volvo FH 16 610 ajettu kohta 900000km 3xkytkin ja 2xnapa laitettu koneeseen ei ole tehty muutakuin säädetty. Mutta jos puut pitää tuoda mettästä niin Mersulla sinne on mentävä ;)
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: malanko - 03.03.09 - klo:20:43
Sisuissahan on ollu koko ajan ongelmia CAT koneen kans! Ajaminen on sama kun istuis lammas karsinassas... Volvo FH 16 610 ajettu kohta 900000km 3xkytkin ja 2xnapa laitettu koneeseen ei ole tehty muutakuin säädetty. Mutta jos puut pitää tuoda mettästä niin Mersulla sinne on mentävä ;)

Joka merkillä saa puut metsästä, mutta siinä ratin ja selkänojan välissä on sellainen taikapaikka, että siinä istuva ratkaisee, miten onnistuu.
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: teuturi - 03.03.09 - klo:20:44
Näytti oleva samanlainen ellei sama dodge nettiautossa myynnissä.

Tämä taitaa olla:

http://www.nettiauto.com/dodge/ram/2439566

Hintaa kyllä aika reilut 60.000 euroa. Mä taidan katsella vähän halvempia.
Jep tätä tarkoitin.
Ei tule heti samanlaista vastaan
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: T67 - 07.03.09 - klo:02:18
Tässä jälleen osoitus Volvon laatuisesta ylivoimasta!

http://www.youtube.com/watch?v=nZ-kZc0vlyg&feature=related

kaunista pätkää...
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: Pienviljelijä - 07.03.09 - klo:11:43
Juu, erittäin kaunis käyntiääni....

t. PV
Volvo 940 turbodieselfarmari
Volvo-740 dieselfarmari
Otsikko: Vs: VOLVO maateiden KUNINGAS
Kirjoitti: T67 - 09.04.09 - klo:19:45
Volvot ne vaan kulkee.... edelleen ;D

Uutta kuvaa....

http://www.youtube.com/watch?v=uGpn3w0qigo