665 valmetissa ei muuten ole "alkuperäistä turboa".
Ei olekkaan mutta jälkeenpäin laittoivat jos ymmärrät lukea tuosta viestistä.
Noni, noin se mato luikertaa pois.......nolo äijä.
Olihan se tuossa tekstissä sanottu selvästi mikä sua juippia riepoo ?
665 valmet tunnit 13 000 alkuperäinen turbo .Moottoriin vaihdettu öljyt ja suodatin 200 -250 tunnin välein ,ei ikinä universali peräöljyä.Moottori ei syö öljyä.On niin sanottu kokeilu malli turbo laitettu siisäänajon jälkeen valmetin toimesta.Alkuperäistä kaikki moottorissa ,vaihteisto nelivedon kytkentä haarukan takia avattu 8000 tunnin kohdalla ,vika johtui siitä kun isäntä piti eväslaukkua vivun päällä.
Kyllä, voiko enää selkeämmin sanoa?
Niimpä......voiko?
Aika vaikeeta oli päästä selvyyteen, mutta onneksi toi Meedio on hyvä tuttu, niin sen kyvyillä pystyttiin näkeen toi asennustapahtuma.
Sit aiheeseen. Kollegan N-sarjan koneessa meni turbo 4000h jälkeen. Ajotyyli sellainen, että kone sammutetaan aina heti pysähdyksen jälkeen. Aivan sama vaikka olis ollut kuinka kovassa ajossa tahansa. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että huolellisella käyttäjällä kestää varmaan sen 20000h tuntia.