Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:21:44Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 16.08.17 - klo:16:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kyustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi Kyllä mamukuski on halvempi elättää, kuin kotimaanen Valiun kermalla syötettävä.sinäö et oo käyny muualla kun siellä itäsuomalaisen pikkukaupungin torin laidalla niin et hahmota mamumarkkinatalouden kaikkia puolia.aloitetaampas vaikka siitä kuinka monta mamua häkämiehen ja vapaavuoren pitää tuoda maahan että löytyy se potenttiaalinen henkilö josta vois kuvitella joskus tulevan bussikuskin.eikä siinä vielä kaikki kun se bussikuski löytyy, niitä muita ehdokkaita kun ei potkaista takaisin kotimaahansa vaanb tänne jäävät syömään sepen verokertymää Minä tunnen monta maahanmuuttajaa, jotka ovat sopeutuneet hyvin suomalaseen yhteiskuntaan.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 16.08.17 - klo:16:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kyustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi Kyllä mamukuski on halvempi elättää, kuin kotimaanen Valiun kermalla syötettävä.sinäö et oo käyny muualla kun siellä itäsuomalaisen pikkukaupungin torin laidalla niin et hahmota mamumarkkinatalouden kaikkia puolia.aloitetaampas vaikka siitä kuinka monta mamua häkämiehen ja vapaavuoren pitää tuoda maahan että löytyy se potenttiaalinen henkilö josta vois kuvitella joskus tulevan bussikuskin.eikä siinä vielä kaikki kun se bussikuski löytyy, niitä muita ehdokkaita kun ei potkaista takaisin kotimaahansa vaanb tänne jäävät syömään sepen verokertymää
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kyustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi Kyllä mamukuski on halvempi elättää, kuin kotimaanen Valiun kermalla syötettävä.
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kyustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi
Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 16.08.17 - klo:21:46Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:21:44Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 16.08.17 - klo:16:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kyustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi Kyllä mamukuski on halvempi elättää, kuin kotimaanen Valiun kermalla syötettävä.sinäö et oo käyny muualla kun siellä itäsuomalaisen pikkukaupungin torin laidalla niin et hahmota mamumarkkinatalouden kaikkia puolia.aloitetaampas vaikka siitä kuinka monta mamua häkämiehen ja vapaavuoren pitää tuoda maahan että löytyy se potenttiaalinen henkilö josta vois kuvitella joskus tulevan bussikuskin.eikä siinä vielä kaikki kun se bussikuski löytyy, niitä muita ehdokkaita kun ei potkaista takaisin kotimaahansa vaanb tänne jäävät syömään sepen verokertymää Minä tunnen monta maahanmuuttajaa, jotka ovat sopeutuneet hyvin suomalaseen yhteiskuntaan. eikös sairaseläkeläiset ja tissinkoittajatki ole sopeutuneet yhteiskuntaan mutta yhteiskunta ei heihin
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:21:50 eikös sairaseläkeläiset ja tissinkoittajatki ole sopeutuneet yhteiskuntaan mutta yhteiskunta ei heihin Torien laitamilla Jäkeissä joutuvat sairaseläkelläiset kuijottamhan... 🎅
eikös sairaseläkeläiset ja tissinkoittajatki ole sopeutuneet yhteiskuntaan mutta yhteiskunta ei heihin
jaa,a, mahtaakohan siellä vappaavuori parhaillaan katella viskilassiin uutisten äärellä apeana ja miettiä mitä tulikaan tyhmyyksissään sanottua ”Meillä on ihan konkreettinen tarve [maahanmuutolle]. Esimerkiksi Helsingin seudun bussikuskeista noin puolet on tällä hetkellä maahanmuuttajataustaisia. Saman tyyppistä kehitystä on monella muullakin sektorilla. Yksinkertaisesti me tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa”, Vapaavuori sanoo
Mitä sää oikein länkytät.Moni PIENYRITTÄJÄ tekee ilman valtion kustantamaa työntekijää enemmän kuin täällä tissinkoittaja tundran takaa uhoaa.
eemelille pikku testi; soitappa niille pienyrittäjille sunnuntaiaamulla klo 8 ja kerro että haluat; vaihtaa keittiiöön uuden hienomman hanan, haluat uusia ikkunankarmin tahi haluaisit saada kolme himmennnintä olkkarin ovien nurkkiin entisten tilalle! ja kerro montako puhelua tarvitsi tehdä että sait moisen tettettyä? sitten miäkin tunnustan että navetalle lähtö joka päivä aamusella on vain miun valinta! mutta kun kerran valtio haluaa työntää rahaa taskuun niin en pistä hirviästi vastaan!
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.Yksilön vastuunkantoa Helsingissähttps://www.hel.fi/uutiset/fi/tietokeskus/yha-useampi-helsinkilainen-saa-yleista-asumistukea
Lainaus käyttäjältä: Jätkä - 18.08.17 - klo:06:59Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.Yksilön vastuunkantoa Helsingissähttps://www.hel.fi/uutiset/fi/tietokeskus/yha-useampi-helsinkilainen-saa-yleista-asumistukeaKun poliitikot vaativat halpoja asuntoja, on se populismia. Luja betonin toimari vastasi aiheeseen. Mahdoton tehdä halpoja asuntoja, koska uudessa asunnossa on veroja ja yhteiskunnan maksuja 50% . Siis näitä maksuja ja veroja jakavat sitten asukkaille. Tämä on sillälailla erillaista tuotantoa ,kuin tizinkootto, jossa 50% on tukea. Jos valtio tukis verojen sijasta asuntotuotantoa 50 prosentilla, niin asumistotukea ei tarvittaisi 😀😁🎅
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 18.08.17 - klo:09:51Lainaus käyttäjältä: Jätkä - 18.08.17 - klo:06:59Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.Yksilön vastuunkantoa Helsingissähttps://www.hel.fi/uutiset/fi/tietokeskus/yha-useampi-helsinkilainen-saa-yleista-asumistukeaKun poliitikot vaativat halpoja asuntoja, on se populismia. Luja betonin toimari vastasi aiheeseen. Mahdoton tehdä halpoja asuntoja, koska uudessa asunnossa on veroja ja yhteiskunnan maksuja 50% . Siis näitä maksuja ja veroja jakavat sitten asukkaille. Tämä on sillälailla erillaista tuotantoa ,kuin tizinkootto, jossa 50% on tukea. Jos valtio tukis verojen sijasta asuntotuotantoa 50 prosentilla, niin asumistotukea ei tarvittaisi 😀😁🎅Ois kohta kuin espanjassa. Lentokenttiäkin tyhjänpanttina.