Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kyustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi
Helsingin taloudenkin kannalta olisi järkevämpää jos ihmisiä jota elää sosiaalituilla ohjattaisiin muualle asumaan.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi Kyllä mamukuski on halvempi elättää, kuin kotimaanen Valiun "kermalla" syötettävä.
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi
Kyllä mamukuski on halvempi elättää, kuin kotimaanen Valiun kermalla syötettävä.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kyustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi Kyllä mamukuski on halvempi elättää, kuin kotimaanen Valiun kermalla syötettävä.
Lainaus käyttäjältä: Sepeteus - 16.08.17 - klo:16:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 16.08.17 - klo:11:22Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 16.08.17 - klo:04:53Niin katsos, maassamme on alueita joissa pitää itse kantaa vastuu itsestään, kuuluu osana vapaaseen markkinatalouteen. No mitäpä siitä sulle kertomaan, menee yli kepuloisen hilseen.eemeli on aivan ytimessä, onko härskimpää ruikuttajaa olemassa kuin vapaavuorelainen mulle mulle ilmanen palvelu kokoomuslainen joiden takia maahamme pitää tuoda miljardeilla euroilla elätettäviä pakolaisia jotta saadaan ilmaisia kuskeja linja-autoon sen sijaan että kokoomusvihreät maksaisi lipusta käyvän hinnan toteutuneiden kustannusten mukaan joka takaisi kuskille elättävän palkan tuo helsingin hyysääminen tulee veronmaksajille kyllä niin kalliiksi että vahvalla aluepolitiikalla täytyy pääkaupungin toimintoja ohjata etelän muihin rannikkokaupunkeihin kyustannusten hillitsemiseksi, siitä oon vapaavuoren kanssa samaa mieltä että tampere ympäristöineen joutaa nääntyä perähikiäksi Kyllä mamukuski on halvempi elättää, kuin kotimaanen Valiun kermalla syötettävä.sinäö et oo käyny muualla kun siellä itäsuomalaisen pikkukaupungin torin laidalla niin et hahmota mamumarkkinatalouden kaikkia puolia.aloitetaampas vaikka siitä kuinka monta mamua häkämiehen ja vapaavuoren pitää tuoda maahan että löytyy se potenttiaalinen henkilö josta vois kuvitella joskus tulevan bussikuskin.eikä siinä vielä kaikki kun se bussikuski löytyy, niitä muita ehdokkaita kun ei potkaista takaisin kotimaahansa vaanb tänne jäävät syömään sepen verokertymää