Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe inventteri  (Luettu 6045 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
inventteri
tuossa tuli eteen pulma.. mulla ei akrikaattia mutta tojo on ja sit noita makitan akkukoneita..18 volttisia..     kuin ison inventterin tartteis?    että sais akut ladattua tuolla työmaalla... ja ohan mulla tietty nyy joka kyllä joutais jopa virtaaki raksuttamaan...     tarve olis peltisten rumpujen päitten korjaus... siis jossain vaiheessa on menny ruttuun ja tartteis leikata pois muutama kymmenen senttiä peltiä...    joka on jotain 2-4 millistä..

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: inventteri
tuossa tuli eteen pulma.. mulla ei akrikaattia mutta tojo on ja sit noita makitan akkukoneita..18 volttisia..     kuin ison inventterin tartteis?    että sais akut ladattua tuolla työmaalla... ja ohan mulla tietty nyy joka kyllä joutais jopa virtaaki raksuttamaan...     tarve olis peltisten rumpujen päitten korjaus... siis jossain vaiheessa on menny ruttuun ja tartteis leikata pois muutama kymmenen senttiä peltiä...    joka on jotain 2-4 millistä..
ota kaasupullot :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: inventteri
jos jostain moiset sais... mutta kun ei tarve kuin pieni ja sit jatkoa aatelleen niin inventteri olis moneen muuhu kin... ja kaasujen kanssa en ala pelaan...   

 höh, arvasin!   ei kossit täällä töitä oikeesti tee, kuhan uhoooo!

ojaniitty

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: inventteri
Laturin pohjassa tehotarve lukee ,200W varmaankin riittää.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: inventteri
Ostaa kaksi Makitan runkoa niin saa akun kaupan päälle oli nyt kampanjassa. Kai nyt puukkosahan akul.lisella yhden rummun väkertää? Uusia kovametalliteriäkin kauppasivat: https://www.makita.fi/uutiset/uudet-kovametallihampaiset-puukkosahanterat-672017.html
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: inventteri
okei... ite en noista sähköjutuista mitään ymmärrä!   ja kun net on niin monimutkaisia... aattelin vaan kysyä ennekuin turaan.. kiitti!


 mulla noita akkuja on muutamia mutta aattelin että jos muussakin tartteis moista...                                     koneita on aika läjä...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: inventteri
Onko Makitat tuota z-sarjaa? Sittenhän ei tarvi akkujakaan tusinallista. 150 laitetta samalla patterilla.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

TomppaH

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
Vs: inventteri
Meillä oli joku Ikh:n invetteri aikanaan työ autossa, jakso 65ah akulla päivän pyörittää kesällä kylmälaukkua ja ladata koneitten akut. 18v milwaukeet oli käytössä et en tiedä sitten paljonko noi yhteensä akkua raiskasi. Autolla käytiin kahdesti päivässä kahvilla ja kerran syömässä eikä ollu virran pulaa.. en muista mikä oli invetteri malliltaan mutta 3x valo virtaa siitä sai ettei kai ihan pienin?

TomppaH

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
Vs: inventteri
Onko Makitat tuota z-sarjaa? Sittenhän ei tarvi akkujakaan tusinallista. 150 laitetta samalla patterilla.
Mulla on Makitan jotain sarjaa pora,pulttikone,puukkosaha,pistosaha,sirkkeli ja lamppu. Pora ja pulttikone tuli yhessä laatikossa 2 akulla ja laiturilla, pistosaha ja sirkkeli + lamppu 2 akulla ja laiturilla, puukkosaha ostin omineen. Kaikki pelaa samoillla alueilla. Akuilla. Kiitos automaattinen tekstinarvaus.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1327
Vs: inventteri
Leka, rautakanki ja pajavasara ??
Yllättävän hyvin saa perinteisillä väkivaltatyökaluilla.
Jos tosiaan 4 mm iso rumpuputki kyseessä, akkujen kesto aika hupaa,
Tulee aika tiuhaan kaffetaukoja, jos työmaa korvessa,
No ei invertterit kauhean kalliita ole, käyttöä löytyy myöhemminkin.

Rumpu alunperinkin liian lyhyt, kun päistä litussa??

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: inventteri
tuossa tuli eteen pulma.. mulla ei akrikaattia mutta tojo on ja sit noita makitan akkukoneita..18 volttisia..     kuin ison inventterin tartteis?    että sais akut ladattua tuolla työmaalla... ja ohan mulla tietty nyy joka kyllä joutais jopa virtaaki raksuttamaan...     tarve olis peltisten rumpujen päitten korjaus... siis jossain vaiheessa on menny ruttuun ja tartteis leikata pois muutama kymmenen senttiä peltiä...    joka on jotain 2-4 millistä..

Honkkarissa kiporin 2000wattinen digi-virtatehdas taisi olla reilu 400e.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26125
  • vastustan
Vs: inventteri
tuossa tuli eteen pulma.. mulla ei akrikaattia mutta tojo on ja sit noita makitan akkukoneita..18 volttisia..     kuin ison inventterin tartteis?    että sais akut ladattua tuolla työmaalla... ja ohan mulla tietty nyy joka kyllä joutais jopa virtaaki raksuttamaan...     tarve olis peltisten rumpujen päitten korjaus... siis jossain vaiheessa on menny ruttuun ja tartteis leikata pois muutama kymmenen senttiä peltiä...    joka on jotain 2-4 millistä..

Honkkarissa kiporin 2000wattinen digi-virtatehdas taisi olla reilu 400e.
olikos tuo kipori vielä hiljainenki, vai oliko se joku muu merkki mikä kaikilta karavaareilta löytyy :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: inventteri
tuossa tuli eteen pulma.. mulla ei akrikaattia mutta tojo on ja sit noita makitan akkukoneita..18 volttisia..     kuin ison inventterin tartteis?    että sais akut ladattua tuolla työmaalla... ja ohan mulla tietty nyy joka kyllä joutais jopa virtaaki raksuttamaan...     tarve olis peltisten rumpujen päitten korjaus... siis jossain vaiheessa on menny ruttuun ja tartteis leikata pois muutama kymmenen senttiä peltiä...    joka on jotain 2-4 millistä..

Honkkarissa kiporin 2000wattinen digi-virtatehdas taisi olla reilu 400e.
olikos tuo kipori vielä hiljainenki, vai oliko se joku muu merkki mikä kaikilta karavaareilta löytyy :-\ :-\ :-\ :-\

Halpis-Honda.

Ei paljon pelttooreita tarvi kun se kehrää.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Dr.Who

  • Vieras
Vs: inventteri
Agregaattia suosittelisin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: inventteri
just!   noita akkuja on tuosta 3sta 5teen amppeeriin asti... 6 ahn akkua en ole vielä ostannu kun pirun kallis..        ja koneita on aika moneen lähtöön... kun on niiin pirun käteviä missä vain...        nuo rummunpäät on litussa kun on noita tumpeloita konekuskeja niin kaivuri kui mettäkonekuskeina... ite laitan aurausviita rumpujen kohille talveks mutta silti ajetaan ojia myöten ja sit menee littuun...       onneks noista osa on alle 30 senttisiä ja yks jopa 20 senttinen mutta nuo 40 ja 60 senttiset on jo hieman paksumpia ... ainakii siitä sauman kohalta..                                   kuin nuo agrit pärjää kun käyttöä aikas harvoin... liekö laina kuitenkin järkevämpää..  kun ei etes sähkökatkoja harmiks asti..