On niitä Fullerin askeja isommillekin väännöille valmiina, netistä löytyy taulukot eri mallien kestävyydestä.
onko semmoosia lootia että joka vaihteella kestää vai vain suurimmilla ja onko robottilaatikoita vai vieläkö kuski saa sorvata ite 
kuinkas se tuo sähkömoottorin säätäminen onnistuu, eikös vääntömomentti ole aika tasainen läpi kierrosalueen niin mikä estää laittamasta tuon sähkömoottorin vasta laatikon jälkeen, ei tarttis murehtia ku kartaanin ristikoita ja napoja 
Saahan esim. Eatonilta sekä manuaalia että automaattia mutta Sisuun on tarjottu vain sitä perinteistä 18-vaihteista manuaalia. Sisun automaatti taas on Mersun oma Powershift 3. Kesto taas on mulle ihan kysymysmerkki, muilla merkeillä on kuulemma koneen vääntöä rajattu pienillä vaihteilla.
Sähkömoottorin säätö onnistuu nykyisin todella hyvin, ei ne mitään on-off vehkeitä ole. Voishan se olla laatikon jälkeenkin mutta sitten se joutuisi vääntämään hirveät lukemat heti nollasta ja samalla kestää kovat kierrokset. Moottorin ja vaihdelaatikon välissä se toimii aika suppealla alueella ja sen voi suunnitella paljon kivemman kokoiseksi.
kuinkas se tuo sähkömoottorin säätäminen onnistuu, eikös vääntömomentti ole aika tasainen läpi kierrosalueen niin mikä estää laittamasta tuon sähkömoottorin vasta laatikon jälkeen, ei tarttis murehtia ku kartaanin ristikoita ja napoja 
Säätö ja ominaisuudet riippuvat sähkömoottorista. Sellaisiakin tyyppejä löytyy joista vääntöä irtoaa tarvittava määrä ja vähän enemmänkin, ihan paikaltaan lähtien. Noita tyyppejä voi tiedustella vaikkapa sähkövetureita valmistavilta tahoilta :-)
Tämä on hyvä esimerkki, veturin ajomoottorit joutuu toimimaan koko alueen läpi samalla välityksellä. Mutta ne onkin aika möhköjä moottoreita, sellainen spesiaalituote.
Tuohon Sisuun halutaan varmaan sellainen kompromissi hinnan, koon ja tehon välillä ja silloin moottori on varmaan hyvä laittaan ennen vaihteistoa.
Silloin joskus aikanaan kun itse kokosin sähkömoottoreita niin tuli vastaan samassa kokoluokassa sekä suurnopeusmoottoreita että hitaasti pyöriviä rullaratamoottoreita.
Suppealla kierroslukualuella on aina helpompi toimia, suurnopeusmoottorissa ei ollut oikein vääntöä kun taas rullaratamoottori väänsi niin prkleesti mutta ei siinä kummoista tehoa ollut,
2 tonnia painava moottori antoi jotain 60kW. Kierroksia huimat 345 r/min. Samassa pajassa tehtiin myös tosin erikoisempia moottoreita joissa oli vähän kaikkia ominaisuuksia, oli vääntöä, tehoa ja kierroksia. Kait niissä sitten se hinta rajaa...?