Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Apulannanlevitin  (Luettu 17890 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Apulannanlevitin
ittiä alkoi kiinnostaa tuo 1402 malli ... vai mikä se nyt olikaan... siihen saisi uudet säkit mahtumaan kyytiin kerralla kun elhoon ei enää ensikesänä saa mahtumaan sitä 700 kilon jaaralaista..    650 menee just ja kun rinnettä ajaa niin on melko varma että jossain käännöksessä taas menee yli laitan..  kivan näkösiä net keltaiset juovat..

Nolo-Olli

  • Vieras
Vs: Apulannanlevitin
ittiä alkoi kiinnostaa tuo 1402 malli ... vai mikä se nyt olikaan... siihen saisi uudet säkit mahtumaan kyytiin kerralla kun elhoon ei enää ensikesänä saa mahtumaan sitä 700 kilon jaaralaista..    650 menee just ja kun rinnettä ajaa niin on melko varma että jossain käännöksessä taas menee yli laitan..  kivan näkösiä net keltaiset juovat..

Mitä? Alkaako  yaralaista saamaan jo 700 kilon säkeissä?

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Apulannanlevitin
ittiä alkoi kiinnostaa tuo 1402 malli ... vai mikä se nyt olikaan... siihen saisi uudet säkit mahtumaan kyytiin kerralla kun elhoon ei enää ensikesänä saa mahtumaan sitä 700 kilon jaaralaista..    650 menee just ja kun rinnettä ajaa niin on melko varma että jossain käännöksessä taas menee yli laitan..  kivan näkösiä net keltaiset juovat..

Mitä? Alkaako  yaralaista saamaan jo 700 kilon säkeissä?

Rauchissa 2 koroketta ja kyytiin mahtuu 1500 kg apua.

Vaaka on näköjään käymässä vanhanaikaiseksi:

http://www.yrma.net/multimedia/20160223XProspAXIS-M-H-EMC-fi-a-5800126.pdf

1969

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 91
Vs: Apulannanlevitin
hei voisittako laittaa kuvia tuosta limiitteristä ja sen asennuksesta? mulla on osia tuohon mutta en tiä onko kaikki ja mihin kii.. toisin sanoen enoo yhtää perehtyny viä.. sain halavalla tyylinen ostos romuläjästä..

Kiinnostaa itsekin. Onko se tää?




Mun näyttää kyllä vähän erilaiselta kun toi

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: Apulannanlevitin
hei voisittako laittaa kuvia tuosta limiitteristä ja sen asennuksesta? mulla on osia tuohon mutta en tiä onko kaikki ja mihin kii.. toisin sanoen enoo yhtää perehtyny viä.. sain halavalla tyylinen ostos romuläjästä..

Kiinnostaa itsekin. Onko se tää?

...

Mun näyttää kyllä vähän erilaiselta kun toi

Noita on kahta mallia, tuo on se kalliimpi. Yksinkertaisempi on sellainen rosteripellinpala mistä rakeet kimpoaa:

http://www.amazone.net/222.asp
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

1969

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 91
Vs: Apulannanlevitin
hei voisittako laittaa kuvia tuosta limiitteristä ja sen asennuksesta? mulla on osia tuohon mutta en tiä onko kaikki ja mihin kii.. toisin sanoen enoo yhtää perehtyny viä.. sain halavalla tyylinen ostos romuläjästä..

Kiinnostaa itsekin. Onko se tää?

...

Mun näyttää kyllä vähän erilaiselta kun toi

Noita on kahta mallia, tuo on se kalliimpi. Yksinkertaisempi on sellainen rosteripellinpala mistä rakeet kimpoaa:

http://www.amazone.net/222.asp
Mun limitteri on tuollasella kiinnityksellä ko tuon linkin kolmas kuva

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Apulannanlevitin
mikä malli ja kuin paljon tuo kustantaa... eiks noita olekii kahta mallia hydemalli sen 800 ja mekan.. sen 100 ?