Viimeksi muokattu: 03.12.07 - klo:21:07 kirjoittanut kaenuunkeisari
ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin. Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hänPitää ottaa kuvia molemmista portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston
Tänään Ilmajoella 67 tiellä vedettiin tienposkesta lavetin kyytiin 6920 Jontikkaa, olikohan taas yhdestä Jontikasta raput hajalla???
Lainaus käyttäjältä: kaenuunkeisari - 03.12.07 - klo:19:42ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin. Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hänPitää ottaa kuvia molemmista portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston
Viimeksi muokattu: 03.12.07 - klo:23:14 kirjoittanut kaenuunkeisari
Lainaus käyttäjältä: landehande - 03.12.07 - klo:22:30Lainaus käyttäjältä: kaenuunkeisari - 03.12.07 - klo:19:42ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin. Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hänPitää ottaa kuvia molemmista portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston DYNA-VERGU RIKKI.Oliko linnavuoren betoni mylly vääntäny ventin askin rikki vai oliko Brittien Kuninkaallinen Dieselmoottori perkins?
Lainaus käyttäjältä: mike - 03.12.07 - klo:22:53Lainaus käyttäjältä: landehande - 03.12.07 - klo:22:30Lainaus käyttäjältä: kaenuunkeisari - 03.12.07 - klo:19:42ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin. Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hänPitää ottaa kuvia molemmista portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston DYNA-VERGU RIKKI.Oliko linnavuoren betoni mylly vääntäny ventin askin rikki vai oliko Brittien Kuninkaallinen Dieselmoottori perkins?Älä hätäänny...Mannheimin tehtaan kapasiteetista riittää sullekin..."Ei ole synti; ei rike,kun deereen vaihtoi mike,kunnon kone, ei korvike."
Viimeksi muokattu: 04.12.07 - klo:15:17 kirjoittanut kaenuunkeisari
Tänään kävin pajalla vaan oli ovet säpissä,kun asentaja joutunut lähtemään keikalle prkl! Huomenna uusi yritys. Ikkuna tietoja sen varta että verkussa oli jo loota paikoillaan ja huomenna kasaan menossa. JD-loota vielä rahtipaketissa. Pakko kuvia saada otettua kun mielenkiintoinen remontti menossa. Massikan lootaan ne oli pari hydrauliikka osaa vaihtaneet ja sillä selvä. Ekalla kerralla jotain saman tyylistä, mutta se oli ollut 100% tehtaan valmistus virhe
Sen verran mitä huoltomieheltä kyselin niin noita jd:n laatikoita ei kai saa edes suomessa avata,on kai ZF käsky.Tarkoittaa kai sitä että oli vika kuinka pieni tahansa niin aina laatikko vaihtoon,korjatkoon joku jos olen väärässä.