Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas JönDeere piiputti!  (Luettu 17508 kertaa)

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Taas JönDeere piiputti!
Tänään kävin pajalla vaan oli ovet säpissä,kun asentaja joutunut lähtemään keikalle prkl! Huomenna uusi yritys.  Ikkuna tietoja sen varta että verkussa oli jo loota paikoillaan ja huomenna kasaan menossa. JD-loota vielä rahtipaketissa. Pakko kuvia saada otettua kun mielenkiintoinen remontti menossa.

Massikan lootaan ne oli pari hydrauliikka osaa vaihtaneet ja sillä selvä. Ekalla kerralla jotain saman tyylistä, mutta se oli ollut 100% tehtaan valmistus virhe
vaan näitkö unta siitä massikan rempasta?  ;)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Taas JönDeere piiputti!
Kuvia odoteltu kohta vuorokausi,ei vaan tuu......
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Taas JönDeere piiputti!
ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin.

Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hän


Pitää ottaa kuvia molemmista  portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston  ;D

Ja turha on enää selitellä, etteikö portaattomissa ole ongelmia. Tuohon ryhmään on lisättävä CaseIH CVX, on ainakin yhteen Keskon tuomaan antureita vaihdettu, mutta tehtaalle laatikkoa ei ole laitettu....

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Taas JönDeere piiputti!
ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin.

Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hän


Pitää ottaa kuvia molemmista  portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston  ;D

Ja turha on enää selitellä, etteikö portaattomissa ole ongelmia. Tuohon ryhmään on lisättävä CaseIH CVX, on ainakin yhteen Keskon tuomaan antureita vaihdettu, mutta tehtaalle laatikkoa ei ole laitettu....
eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Taas JönDeere piiputti!
ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin.

Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hän


Pitää ottaa kuvia molemmista  portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston  ;D

Ja turha on enää selitellä, etteikö portaattomissa ole ongelmia. Tuohon ryhmään on lisättävä CaseIH CVX, on ainakin yhteen Keskon tuomaan antureita vaihdettu, mutta tehtaalle laatikkoa ei ole laitettu....
eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta
Mutta miksi näitä uudenkarheita portaattomia merkistä riippumatta alkaa vaihtua jopa portaattomattomiin merkkeihin ? Mm. NH:iin ja Valtraan vaihdettu Dyna VT:tä. Takaperoista kehitystä....

articla

  • Vieras
Vs: Taas JönDeere piiputti!

eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta
[/quote]

No mikäs tämä eräs merkki sitten on? JD?
Ihmettelen kun ei Deutzin automaatteja ole kuulunut hajonneeksi kaiketi yhtään Suomessa, vaikka saman valmistajan vaihteisto kuin JD:ssä.
Sekin 9000 tuntia ajettu joka Plussakaupan vaihtokoneena niin ei mitään ongelmia ole voimansiirrossa kuulemma ollut.
Saas nähdä kuka alkaa Deutzia myymään ens vuoden alusta?
Ainakin DF:n mallistossa on nyt tarjolla portaatonta(automaattia) aina 220 hevosvoimaan saakka.
Taisi vain tuo Plussakaupan toiminta jo toistamiseen pilata Deutzin myynti mahdollisuuksia Suomessa.
:-\

Peura 6320

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 35
Vs: Taas JönDeere piiputti!

eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta

No mikäs tämä eräs merkki sitten on? JD?
Ihmettelen kun ei Deutzin automaatteja ole kuulunut hajonneeksi kaiketi yhtään Suomessa, vaikka saman valmistajan vaihteisto kuin JD:ssä.
Sekin 9000 tuntia ajettu joka Plussakaupan vaihtokoneena niin ei mitään ongelmia ole voimansiirrossa kuulemma ollut.
Saas nähdä kuka alkaa Deutzia myymään ens vuoden alusta?
Ainakin DF:n mallistossa on nyt tarjolla portaatonta(automaattia) aina 220 hevosvoimaan saakka.
Taisi vain tuo Plussakaupan toiminta jo toistamiseen pilata Deutzin myynti mahdollisuuksia Suomessa.
:-\
[/quote]

ei döötsin automaatteja voi hajota suomessa, niitä on suhteess paljon vähemmän kuin son teeriä

articla

  • Vieras
Vs: Taas JönDeere piiputti!

eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta

No mikäs tämä eräs merkki sitten on? JD?
Ihmettelen kun ei Deutzin automaatteja ole kuulunut hajonneeksi kaiketi yhtään Suomessa, vaikka saman valmistajan vaihteisto kuin JD:ssä.
Sekin 9000 tuntia ajettu joka Plussakaupan vaihtokoneena niin ei mitään ongelmia ole voimansiirrossa kuulemma ollut.
Saas nähdä kuka alkaa Deutzia myymään ens vuoden alusta?
Ainakin DF:n mallistossa on nyt tarjolla portaatonta(automaattia) aina 220 hevosvoimaan saakka.
Taisi vain tuo Plussakaupan toiminta jo toistamiseen pilata Deutzin myynti mahdollisuuksia Suomessa.
:-\

ei döötsin automaatteja voi hajota suomessa, niitä on suhteess paljon vähemmän kuin son teeriä
[/quote]

Jos hajonneiden osuus myydyistä oisi samaa luokkaa kuin JD:ssä niin pitäisi niitä ainakin puolenkymmentä löytyä.
Mikähän mahtaa olla suurin tuntilukema JD:n AP-malleissa Suomessa ja montako askia vaihdettu siihen tuntimäärään?

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Taas JönDeere piiputti!
ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin.

Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hän


Pitää ottaa kuvia molemmista  portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston  ;D

Ja turha on enää selitellä, etteikö portaattomissa ole ongelmia. Tuohon ryhmään on lisättävä CaseIH CVX, on ainakin yhteen Keskon tuomaan antureita vaihdettu, mutta tehtaalle laatikkoa ei ole laitettu....
eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta
Mutta miksi näitä uudenkarheita portaattomia merkistä riippumatta alkaa vaihtua jopa portaattomattomiin merkkeihin ? Mm. NH:iin ja Valtraan vaihdettu Dyna VT:tä. Takaperoista kehitystä....
missä päin valtraan tai nh,seen vaihettu?
toisinpäin kyllä ja aika paljo jopa portaatonta jenkki deereä menny vt,seen
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Taas JönDeere piiputti!
ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin.

Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hän


Pitää ottaa kuvia molemmista  portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston  ;D

Ja turha on enää selitellä, etteikö portaattomissa ole ongelmia. Tuohon ryhmään on lisättävä CaseIH CVX, on ainakin yhteen Keskon tuomaan antureita vaihdettu, mutta tehtaalle laatikkoa ei ole laitettu....
eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta
Mutta miksi näitä uudenkarheita portaattomia merkistä riippumatta alkaa vaihtua jopa portaattomattomiin merkkeihin ? Mm. NH:iin ja Valtraan vaihdettu Dyna VT:tä. Takaperoista kehitystä....
missä päin valtraan tai nh,seen vaihettu?
toisinpäin kyllä ja aika paljo jopa portaatonta jenkki deereä menny vt,seen
Ylivieskan Valtralla 1500 h ajettu, esitelty erityisesti viikon vaihtokoneena, toinen NH-myyjällä myös Ylivieskassa ajettu jotain 1200 h. Liian vähän ajettuja vaihdokkeja....

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Taas JönDeere piiputti!
ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin.

Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hän


Pitää ottaa kuvia molemmista  portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston  ;D

Ja turha on enää selitellä, etteikö portaattomissa ole ongelmia. Tuohon ryhmään on lisättävä CaseIH CVX, on ainakin yhteen Keskon tuomaan antureita vaihdettu, mutta tehtaalle laatikkoa ei ole laitettu....
eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta
Mutta miksi näitä uudenkarheita portaattomia merkistä riippumatta alkaa vaihtua jopa portaattomattomiin merkkeihin ? Mm. NH:iin ja Valtraan vaihdettu Dyna VT:tä. Takaperoista kehitystä....
missä päin valtraan tai nh,seen vaihettu?
toisinpäin kyllä ja aika paljo jopa portaatonta jenkki deereä menny vt,seen
Ylivieskan Valtralla 1500 h ajettu, esitelty erityisesti viikon vaihtokoneena, toinen NH-myyjällä myös Ylivieskassa ajettu jotain 1200 h. Liian vähän ajettuja vaihdokkeja....

Uusi termi näköjään, portaattomaton

Niin, niin... Ovat kaiketi saaneet tosi HYVÄN tarjouksen, niin mikäs siinä. Kukin saa vaihtaa niinku huvittaa. Syitä voi olla toki muitaki, mutten niitä viitti täs huudella, jottei hajunaamat rupee syyttämään trollaamisesta.
tethering holes to their concave windings

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Taas JönDeere piiputti!
ja meillä kanssa power jonnu pajalla. Jee jee laatikkossa yksi paine anturi sökö joka ohjaa seisonta jarrun öljynpainetta. John deereltä olivat sanoneet että sitä ei saa korjata omin nokkineen vaan on vaihdettava uusi laatikko tilalle. No samapa tuo kun omaa rahaa ei tarvitse käyttää muutakun asentajan sumppeihin. Kone on 6620 ja ihan ensimmäisiä mitä on suomessa ollut. Tunteja 3000 noin.

Massikan dyna-vt sillä tallikaverina. Siitäkin loota paskana jo toista kertaa 1500 tuntiin. Eli eipä massikakaan oekeen vakuuta. Massikan omistajan kanssa tuumattiin asiaa. Niin hän ehdotti että vaihdetaan päikseen. Huonon vitsin minusta nakkasi hän


Pitää ottaa kuvia molemmista  portaattomista ja tehdä kotikorjaus opas. Näin korjaat portaattoman vaihteiston  ;D

Ja turha on enää selitellä, etteikö portaattomissa ole ongelmia. Tuohon ryhmään on lisättävä CaseIH CVX, on ainakin yhteen Keskon tuomaan antureita vaihdettu, mutta tehtaalle laatikkoa ei ole laitettu....
eräässä merkissä riittäny ongelmia vaan ei yhtään dynä vt,tä hajonnu  ,ainakaan laatikosta
Mutta miksi näitä uudenkarheita portaattomia merkistä riippumatta alkaa vaihtua jopa portaattomattomiin merkkeihin ? Mm. NH:iin ja Valtraan vaihdettu Dyna VT:tä. Takaperoista kehitystä....
missä päin valtraan tai nh,seen vaihettu?
toisinpäin kyllä ja aika paljo jopa portaatonta jenkki deereä menny vt,seen
Ylivieskan Valtralla 1500 h ajettu, esitelty erityisesti viikon vaihtokoneena, toinen NH-myyjällä myös Ylivieskassa ajettu jotain 1200 h. Liian vähän ajettuja vaihdokkeja....
eiköhän se kp.lla oleva 7490 välitysmyynnissä lopettanut turvehommat .
valtralle tulleet vt,t tulleet samasta talosta ja fentit tilalle kun sai pienemmällä välillä uudet fentit kun uudet dynä vt,t  vaan kait sillä fentilläki ajaa
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Taas JönDeere piiputti!
Jos 1500 tunnin päästä pitää vaihtaa koneita, ja tarvetta koneiden suurentamiseen ei ole, voi vain sanoa,että kalliit on käyttötunnit. Tuon hintaluokan koneilla pitää tehdä jo tosissaan töitä, eli ajomäärää pitäis olla vuositasolla jo tuon verran.  Tietysti Valtralla on tarve näyttää kykyjänsä Fendt-kaupassa......

Lahtari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 167
Vs: Taas JönDeere piiputti!
Jos 1500 tunnin päästä pitää vaihtaa koneita, ja tarvetta koneiden suurentamiseen ei ole, voi vain sanoa,että kalliit on käyttötunnit. Tuon hintaluokan koneilla pitää tehdä jo tosissaan töitä, eli ajomäärää pitäis olla vuositasolla jo tuon verran.  Tietysti Valtralla on tarve näyttää kykyjänsä Fendt-kaupassa......
***** Kuinkas kalliita tunteja tuloo, kun liikkeesta riippumatta löytyy vieraita merkkejä tyyliin 15 h, 120 h, 220 h jne. Kyseessä on monesti ns. bulvaanin käyttö, jolloin saadaan osoitettua asiakkaille, kuinka tämänkin merkki on ollut niin huono, että on pitänyt vaihtaa merkkiä. Tästä hyvänä esimerkkinä aikanaan myytiin Hankkijalta viimeisiä Valmetteja hyvällä alennuksella ja heti vaihdettiin toiseen merkkiin. Eräs isäntä "teki tiliä n. 40000 markkaa" kyseisellä kaupalla. ;D

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Taas JönDeere piiputti!
olen minäkin jo ihmetellyt että miten noin vähän ajettuja koneita on paljon myynnissä. taitaa olla joku markkinaosuus vääntö taas päällä. kuitenkin ne traktorin kalleimmat tunnit löytyy sieltä alkupäästä. onkohan viljan hinnan nousu syynä on mopo karannut käsistä ;D.