Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaslink  (Luettu 35318 kertaa)

Maitoukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Kaslink
Kaslink kouvolan ylpeydenaihe. On se hienoa että suomessa on korkean jalostusasteen maitotuotteisiin jalostava avainlippu yritys <3 . Valio ja Arla menneen talven lumia....

Rahaton

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: Kaslink
Sitten kun vielä lopettaa kivimaidolla ratsastamisen!

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2856
Vs: Kaslink
Hassu trolli taas keskuudessamme :) . Tosin täytyy sanoa että arvostan kyllä Kaslinkin liikeosaamista, ja niiden kastikepuolen toimintaa. Maitotuotteet nyt ovat aika kopioita kaikki.

Maitoukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Kaslink
 :)


 Pekka Laaksonen uhkasi ampua viholliseen "täyslaidallisen ja tähdätä vesirajaan"

Kertoo valion johtoryhmän toiminnasta ja asiantuntemuksesta yritysmaailmassa . oikeen naurattaa pellejä siellä valion johdossa , ja meno senkuin jatkuu :)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaslink
Kunhan ei vain kaatuisi omaan nokkeluuteensa, kun kivi-maito jonain päivänän loppuu..

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kaslink
Kunhan ei vain kaatuisi omaan nokkeluuteensa, kun kivi-maito jonain päivänän loppuu..

Edelleen kysymys. Miksi pikkumeijerit haalivat omia tuottajia ja maksavat vielä enemmän, jos siis kivi-maito olisi edes jotenkin kilpailukykyä parantava raaka-aine  :-\

Mut jännäksi tämä kyl menee, jos maidontuotantoon tuleekin alituotantotilanne. Siis Suomessa. Saavatko nämä eniten maksavat oman maitonsa riittämään, ja millä keinolla  :-\
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Kaslink

Edelleen kysymys. Miksi pikkumeijerit haalivat omia tuottajia ja maksavat vielä enemmän, jos siis kivi-maito olisi edes jotenkin kilpailukykyä parantava raaka-aine  :-\

Olisiko sama syy miksi pikku(ja vähän suuremmatkin)tilat tuottavat itse säilörehunsa, rehuviljansa ja uudistuseläimensä. Vaikka näitä kaikkia on markkinoilla.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Kaslink
Eiköhän syy omaan maidonhankintaan ole pelko Kivi-velvoitteen pienenemisestä tai jopa poistumisesta.
Mystinen kesälaatumies

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaslink
Minä pikkasen luulen, että Valio kikkailee tuolla kivi-maidolla..sehän ei ole kiellettyä ja maitoa on vain myytävä hankintahinnalla, mutta mistä meijeriltä sen saa noutaa? Yllättävässä paikassa on tullut tuohon vieraaseen rekkaan törmättyä.
Joten voi ne omat tuottajat tullakin halvemmaksi..

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kaslink
Minä pikkasen luulen, että Valio kikkailee tuolla kivi-maidolla..sehän ei ole kiellettyä ja maitoa on vain myytävä hankintahinnalla, mutta mistä meijeriltä sen saa noutaa? Yllättävässä paikassa on tullut tuohon vieraaseen rekkaan törmättyä.
Joten voi ne omat tuottajat tullakin halvemmaksi..

Ai pikkaisen luulet  ;D

Olisipa voittokuponki tai eläkepäätös tuossa pöydällä, niin voitaisiin porukalla avautua ihan kaikista asioista tällä palstalla. Tietty kaikkien firmojen osalta tasapuolisesti  ;D Se vois ostoskorin sisältö seuraavalla kauppareissulla olla sisällöltään eri kuin nykyään  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Maitoukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Kaslink
Kaslinkillä on hyvä hönkä päällä , edelläkävijä    http://www.iltalehti.fi/pippuri/201704262200111828_ah.shtml

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kaslink
Minä pikkasen luulen, että Valio kikkailee tuolla kivi-maidolla..sehän ei ole kiellettyä ja maitoa on vain myytävä hankintahinnalla, mutta mistä meijeriltä sen saa noutaa? Yllättävässä paikassa on tullut tuohon vieraaseen rekkaan törmättyä.
Joten voi ne omat tuottajat tullakin halvemmaksi..

  Kouvolan sudulla ehti suurin osa lypsäjistä jo lopettaa ennen kaslinkin tuloa, eikä näillä etelän hinnoilla ole monellakaan intoa ruveta uudestaan alkamaan vaikka meijerimaksaisikin sen puuttuvan pohjoisen tuen, kun on seurannut noita maitomaakuntien kriisiuutisia

Maitoukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Kaslink
A/B alueelta lopettaa karjoja nyt silleeen että eräällä teurastamolla on nautojenteuras  jonoa heinäkuuhun asti ...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Kaslink
mutta kuin mahtaa käydä kun ei enää saa kivimaitoa moinen?   mutta eihän sonnivasikat täälläkään liiku..

Maitoukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Kaslink
Miksi kivimaito lakkaisi ? Ei kukaan ole puhunut että se loppuisi ?