Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Terveys meni..  (Luettu 2574 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Terveys meni..
Sunnuntaiaamuisin on väsymystä ja pahoinvointia, vaikka lähimpään tuulivoimalaan on matkaa usea kymmenkilometriä.


http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/mielipiteet/lukijalta/l%C3%A4nsi-suomessa-muhii-infra%C3%A4%C3%A4nikatastrofi-1.183548



navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Terveys meni..
saabiko tukia sentäs hakia?    ittiä aina ja joka aamu väsyttää ja yskittää kun työhönlähtö iskee...        ja vaikka olen yrittänny tiirailla niin en etes taivaanrannalla ole huomannu yhtään tuulimyllyä!   saakelin kehitysmaa... mutta kelpaako nuo telemastot?   niitä löytyy koko horiskontin laajudelta monta punavaloa...             joskus katellu että onko nuo sen 50 kilsan välein...?                   terveys meni mutta järki..... sentäs jäi!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.

Kysyn vaan. Onko tämä ihan oma kepu /persu juttu. Demarit ei oo vielä sairastunu. 🎅

navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.

Kysyn vaan. Onko tämä ihan oma kepu /persu juttu. Demarit ei oo vielä sairastunu. 🎅
Vai ei muka ole..tältä kylältä muutti oitis pois kaikki demarit, rintamakarkureita kaikki tyynni.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Terveys meni..
j eiks net ole ekana saikkujonossa?         tosa ainakin tutut noita nauraa....

navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Sitähän ne tuppaa olemaan, jos ei saikuta, niin syyttää toisia työpaikkakiusaamisesta ja luottamusmies nousee oitis barrikaadeille.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.

Kysyn vaan. Onko tämä ihan oma kepu /persu juttu. Demarit ei oo vielä sairastunu. 🎅
Vai ei muka ole..tältä kylältä muutti oitis pois kaikki demarit, rintamakarkureita kaikki tyynni.

Hyvä konsti. Tuulimyllyjä kepuladia täyteen. Vapautuu remareista tyystin. 🎅

navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.

Kysyn vaan. Onko tämä ihan oma kepu /persu juttu. Demarit ei oo vielä sairastunu. 🎅
Vai ei muka ole..tältä kylältä muutti oitis pois kaikki demarit, rintamakarkureita kaikki tyynni.

Hyvä konsti. Tuulimyllyjä kepuladia täyteen. Vapautuu remareista tyystin. 🎅
Kannattas pukata Katajanokkakin täyteen..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.

Kysyn vaan. Onko tämä ihan oma kepu /persu juttu. Demarit ei oo vielä sairastunu. 🎅
Vai ei muka ole..tältä kylältä muutti oitis pois kaikki demarit, rintamakarkureita kaikki tyynni.

Hyvä konsti. Tuulimyllyjä kepuladia täyteen. Vapautuu remareista tyystin. 🎅
Kannattas pukata Katajanokkakin täyteen..

Siellä ei kyllä ole tilaa. Mutta Sipoonkorpeen ja Nuuksioon sopii. 🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Terveys meni..
miten niin ei ole tilaa?   pikkasen raivaa ja sijoittaa vaan... ei kun toimeen!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Sepe kangistui jo nyt, heti alkoi kitinä tilasta. Tilaa löytyy, kun on tahtoa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Terveys meni..
Sepe kangistui jo nyt, heti alkoi kitinä tilasta. Tilaa löytyy, kun on tahtoa.

No ne Haminan myllyt lähes keskustassa kyllä, mutta pitääkö Hamina evakuoida? Ongelmat tyystin kepulandiassa. Lobataan Hanhikiven myllyä. Hanhikivi kusee jos myllyjä rakennetaan lisää. Tässä on se sairastumisien todellinen syys. Persujen työmies Putkonen on viomeisen päälle atomimies. Persiileen meni persujen projekti. 🎅

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Terveys meni..
elä selitä!    kyllä sinne mahtuu kun vielä tuuleekii sopivasti koko ajan toisni kuin täälläpäin...                     ja miks evakuoida... kun siellä vain sossuja...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Terveys meni..
Kysyn vaan. Onko tämä ihan oma kepu /persu juttu. Demarit ei oo vielä sairastunu.

Varo zitä polonium-kätenpuriztuzta...     ::)  🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."