Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Terveys meni..  (Luettu 2575 kertaa)

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3673
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.
Varo ,voit pian päästäkkin eläkkeelle. Eläkepapereissa lukee vain,hullu se on...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Terveys meni..
mutta aatteleppa;  hulluna on kiva olla... mutta sairaana...........!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.
Varo ,voit pian päästäkkin eläkkeelle. Eläkepapereissa lukee vain,hullu se on...
Olen minä sitä diagnoosiksi monesti tarjonnut, mutta kertaakaan ei ole loppujen lopuksi kelvannut...kaikkialla muualla on kyllä vikaa ollut, mutta ei korvien välissä..

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.
Varo ,voit pian päästäkkin eläkkeelle. Eläkepapereissa lukee vain,hullu se on...
Olen minä sitä diagnoosiksi monesti tarjonnut, mutta kertaakaan ei ole loppujen lopuksi kelvannut...kaikkialla muualla on kyllä vikaa ollut, mutta ei korvien välissä..

  Mää tarjosin kerran diaknoosiksi allergiaa. Lekuri kysy mille? Mä sanoin maataloudelle. Ei toiminut.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Voi helvetti..ja uutta eläkehakemusta kehiin. Enhän minä voi keskittyä opiskeluun, kun nuo hemmetin lintusilppurit viuhtoo yötäpäivää vieressä..nyt on kyllä tehtävä jotain ja heti.
Varo ,voit pian päästäkkin eläkkeelle. Eläkepapereissa lukee vain,hullu se on...
Olen minä sitä diagnoosiksi monesti tarjonnut, mutta kertaakaan ei ole loppujen lopuksi kelvannut...kaikkialla muualla on kyllä vikaa ollut, mutta ei korvien välissä..

  Mää tarjosin kerran diaknoosiksi allergiaa. Lekuri kysy mille? Mä sanoin maataloudelle. Ei toiminut.
Huonosti junailtu.. Minä sentäs olen virallisesti lehmälle allerginen ja varastopunkille..

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Terveys meni..
Tuolta löytyy kaikki viralliset sairaudet:

Kelan koodistopalvelu:

http://koodistopalvelu.kanta.fi/codeserver/pages/code-list-page.xhtml?rowIndex=4&originalRowIndex=3837&Hierarchy=true&E=true&_=_#row4


Ja tuonne sit voivottelemaan: http://terveyskeskus.net/forum/index.php

Kela-korttiin vain keräämään niitä koodeja...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Ei kai se mikään vanhusten Pokemon-peli ole...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Terveys meni..
Tuon koodin kun hankit kela-korttisi selkämykseen niin eläkekin voi olla askeleen päässä: http://www.kela.fi/laake112 Apteekissakin osaavat palvella.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Terveys meni..
Tuo vaatii jo hiukan harjoittelua..ei ehkä aivan näillä mömmöillä irtoa, mutta jahka tässä vuoden treenaan niin sitten.