Miten Mitsu L 200 ovat pelaanneet , nelivetoiset .
Itellä just työn alla -91 398000 km ajettu nelikko diiseli (siis L 200 )......meni leima vanhaksi tammikuun alkupäivinä ....lava pois ja lahopaikkausta . Kaks vuotta sitten vaihdoin kannentiivisteen siihen ja samalla totesin että syl.kansi oli vaihdettu jossainvaiheessa ... Taka-akselin kohdalta se runkopalkkien välissä oleva pyöreä putki lahos pois sieltä ja sen uusin . Vuos sitten apparin puoleinen eturengas "kaatui" yläreunastaan vinoon sisäänpäin ....syy oli ylätukivarren rungossa kiinni olevan pystypukin pettäminen ..
eli se oli ruostunu sieltä suht näkymättömiin . No auto halliin ja remontti käyntiin .......sen pukin jäänteiden alta löytyi runkopalkista kahden nyrkin mentävä reikä ......2 , 3 , 4 ja 5 millistä peltiä käyttäen korjasin runkopalkin ja rakensin uuden pukin ylätukivarrelle . Kaikista hankalaa oli hahmotella se pyöränpaikka ...tarkotan että ohjauskulmat jäis suurinpiirtein kohdalleen ...onnistuihan se lopulta ja ihan ohjauskulmien säätöön erikoistuneessa liikkeessä suoritettu mittaus kertoi harituksesta 2mm joka säädettiin nollaan .
Mie oon vannoutunu tojota fani mut nyt pelaan tuon mitsun kanssa .......harrastepeli ....