Miten Mitsu L 200 ovat pelaanneet , nelivetoiset .
Itellä just työn alla -91 398000 km ajettu nelikko diiseli (siis L 200 )......meni leima vanhaksi tammikuun alkupäivinä ....lava pois ja lahopaikkausta . Kaks vuotta sitten vaihdoin kannentiivisteen siihen ja samalla totesin että syl.kansi oli vaihdettu jossainvaiheessa ... Taka-akselin kohdalta se runkopalkkien välissä oleva pyöreä putki lahos pois sieltä ja sen uusin . Vuos sitten apparin puoleinen eturengas "kaatui" yläreunastaan vinoon sisäänpäin ....syy oli ylätukivarren rungossa kiinni olevan pystypukin pettäminen ..
eli se oli ruostunu sieltä suht näkymättömiin . No auto halliin ja remontti käyntiin .......sen pukin jäänteiden alta löytyi runkopalkista kahden nyrkin mentävä reikä ......2 , 3 , 4 ja 5 millistä peltiä käyttäen korjasin runkopalkin ja rakensin uuden pukin ylätukivarrelle . Kaikista hankalaa oli hahmotella se pyöränpaikka ...tarkotan että ohjauskulmat jäis suurinpiirtein kohdalleen ...onnistuihan se lopulta ja ihan ohjauskulmien säätöön erikoistuneessa liikkeessä suoritettu mittaus kertoi harituksesta 2mm joka säädettiin nollaan .
Mie oon vannoutunu tojota fani mut nyt pelaan tuon mitsun kanssa .......harrastepeli ....
Näin on . Mutta toyotaa kun menee käytettynä kattoon niin voi itku . Hyvästä käytetystä saa maksaa uuden hinnan .
5 0 v lahjaksi ostan uuden tojon itelleni.
Niin joo.......just tuon takia miullakin on vanha mitsu ........... tojon hinnnat on käytteynä pilvissä ja sit toisekseen ......oon ollu huomaavinani et varaosatkin maksavat tojoon paljon enemmän ......