Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Potila äes  (Luettu 12193 kertaa)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Potila äes
Voihan sitä joillakin olla kapiat sarat, meilläkin vuokramaalla 6,5 m saran nettoleveys.. ;)

Minä kun luulin että noita joka kuusen alla lojuu. On noita, minullakin oli aiemmin 290 potilas, mutta minä onneton menin hukkaamaan sen. Sellainenkin käy! Onhan niitä vastaavia esapatukoita jne. Tarjotkaa.

Sami Kalle ostaa kaikki kuusen alla lojuvat pois. Laittaa kuvat nettiin ja alkaa ajaa ympyrää niiden kanssa vuokrapellollaan.

Löytyhän se ykkösäkeenkin kuva, ei aina hankmolla viitsi pienentää.... Potila 310S, HIANO!



Kyllä sulla SKN on hieno koneyhdistelmä, puuhauspetteri on ihan hämmästyksestä mykkyrässä.

jompsa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 69
Vs: Potila äes
Täällä kaakonnurkassa ainakin eräs sukulainen juuri tuollaista joku vuosi sitten kaupitteli, mutta näyttää edelleen pihalla olevan.,
Tää kiinnostais miuta. Voisit sie laittaa vaik yksityisviestillä nimen tai numeron? Ois miun viljelyille sopiva, oon jo parikymmentä vuotta samanlaisella harjotellu.

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Potila äes
Voihan sitä joillakin olla kapiat sarat, meilläkin vuokramaalla 6,5 m saran nettoleveys.. ;)

Minä kun luulin että noita joka kuusen alla lojuu. On noita, minullakin oli aiemmin 290 potilas, mutta minä onneton menin hukkaamaan sen. Sellainenkin käy! Onhan niitä vastaavia esapatukoita jne. Tarjotkaa.

Sami Kalle ostaa kaikki kuusen alla lojuvat pois. Laittaa kuvat nettiin ja alkaa ajaa ympyrää niiden kanssa vuokrapellollaan.

Löytyhän se ykkösäkeenkin kuva, ei aina hankmolla viitsi pienentää.... Potila 310S, HIANO!



Kyllä sulla SKN on hieno koneyhdistelmä, puuhauspetteri on ihan hämmästyksestä mykkyrässä.
Morjes Joukahainen😙😙

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Potila äes
Voihan sitä joillakin olla kapiat sarat, meilläkin vuokramaalla 6,5 m saran nettoleveys.. ;)

Minä kun luulin että noita joka kuusen alla lojuu. On noita, minullakin oli aiemmin 290 potilas, mutta minä onneton menin hukkaamaan sen. Sellainenkin käy! Onhan niitä vastaavia esapatukoita jne. Tarjotkaa.

Sami Kalle ostaa kaikki kuusen alla lojuvat pois. Laittaa kuvat nettiin ja alkaa ajaa ympyrää niiden kanssa vuokrapellollaan.

Löytyhän se ykkösäkeenkin kuva, ei aina hankmolla viitsi pienentää.... Potila 310S, HIANO!



Kyllä sulla SKN on hieno koneyhdistelmä, puuhauspetteri on ihan hämmästyksestä mykkyrässä.

Jo vain noilla kelpaa vuokramaita köötellä.

 Ja on pikkumies-isäntä ihan ite menny traktorin alle kuvassa piiloonkin. Ei tarvinnu ku hiukan polvista notkistaa ja jopa mahtuu seisomaan suorassa öljypohjan alla.  ; DD
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Joonasboy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Potila äes
Milläs kalustol munaton/akaton mäkelä äestelee peltojaan????

Peukalo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 855
Vs: Potila äes
No lääkitysjuttujen ohi, oli tuo potila hinnoissaan tori.fi sivulla, 340 malli maksoi peräti 600+alavi. En ostaisi.

Nolo-Olli

  • Vieras
Vs: Potila äes
No lääkitysjuttujen ohi, oli tuo potila hinnoissaan tori.fi sivulla, 340 malli maksoi peräti 600+alavi. En ostaisi.

Isännät joilla on tuommoinen Potila, on kertoneet, että huono se on,ovat muutaman vuoden jälkeen halunneet siitä eroon...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Potila äes
moni valittaa että se pylkkii perässä kuin sonnivasikka narussa... miten lie?

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Potila äes
Mitä minä muistan jostain yli 20 vuoden takaa niin pehmeillä ja muhevilla mailla ihan OK. Kovalla, epätasaisella savikynnöksellä taas vähän turhan oloinen kampe.

Jos siihen olisi sommitellut jonkinlaisen ladan niin olisi saattanut parantua paljon; etummainen varpajyrä ei olisi kiipeillessään nostellut koko äestä. Meillä vedettiinkin tasausäkellä eka kerta, ihan jo mukavuussyistä. Tasuri oli paljon leveämpi kuin tuo äes ja tasasi 3 kertaa paremmin.

Ei se minusta poukkoillut jos tasaus oli tehty. Meillä ei ole juurikaan  kiviä, mutta yleensä varpajyrät ovat hyviä niitä keräämään...

Oi niitä aikoja. Silloin oli maatalous jollakin tasolla mielekkäämpää vaikka vehkeet olivat mitä olivat.