Ei auta valopetroli, sitähän tuo bg245 on – ks http://www.finntest.fi/application/files/8714/6470/1966/BG245E.pdf
Vika
”NH 14101 Fuel contaminated sensor Not connected”
Ellei kontakti parane ( niin kuin oletettavaa on ), niin anturi suodattimen pohjassa vaihtoon. - Toisaalta ei ole pakko vaihtaa katsoo välillä vesikuppiin onko tullut vettä.
Kulutus tavaraa nuo anturit.
Ellei hermo kestä niin...
http://www.ikh.fi/fi/anturi-polttoainesuodattimeen-nh-2853588-f1086
ANTURI POLTTOAINESUODATTIMEEN
64.00€ / kpl
alkuperäisen osan nro: NH 2853588
ettei vaan ois juuri tuo nh.n sarja suolahdessa kasattu kun kun kaikki oksan valtran parjaamat viat rallattavia ja roklottavia vaihdelaatikon laakereita myöten on tuohon sattunu, voiko siinä enää hävitä kun samat viat saa valtrassakin ja kaupan päälle kääntyvän penkin ja mehtään soveltuvan pohjan
Ei sais vanhoja muistella mutta, tossa vaihtu pikku-N, 103 (kyseessä en ole minä, vaikka puuhis niin luuleekin, huutonaurua..) puolen vuoden jälkeen Peuran Jussiin, Valtran viat oli liikaa. Viat koostui pääasissa vuodoista, jakopää, ilmastointi ja hydrauliikka. Viiminen naula merkkiarkkuun oli jakopäästä irronnut pultti joka aiheutti eräänlaisen kahdensuuntaisen seisokin, omistajan otsaan ja koneen käyttöön. Tunteja huimat 200. Ei siinä takuu paljon auta jos kolmepyttynen TI istuu korjaamolla palakummiensa päällä suurimman osan vuodesta.
Tilalle tuli siis uusi pikkupeura samaa kokoluokkaa huokealla välirahalla.