Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe hakevehkeet  (Luettu 18937 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: hakevehkeet
Hakevehkeet eikö silloin keskustella syöttölaitteista eikä pannuista toki sekin tarvitaan ja hyvä. Fröling mikä se on ei heidän esitteessä puhuta syöttölaitteista mitään???? Kellä kokemusta säätötulen hydropohjasta?

Mulla sen esikuvasta jonka stuli kopioi. Laitteesta asiaa tos ennemmin. Lisätietoja yv.

Videolla pohja täytettiin reteesti sepelillä, oliko 20 tonnia, miksi? Metri pari pellettiä ja ei jaksa raapat liikkua.

jaa mäeitiä..

sätkä vai tuo jalmari?

jos jalmari niin onko koneikon suunnanvaihto sääröös?
En muuten muista raappojen osalta liikkuivatko, ruuvi ei jaksanut pyöriä pelletin painon alla, toki ei varmaankaan ole siihen tarkoitettu.
pessimisti ei pety!

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8339
Vs: hakevehkeet
Mitenkään suomalaisia hakevehkeitä haukkumatta, uskaltakaa hyvät ihmiset tutkia näitä keski-eurooppalaisia vehkeitä.

Ottakaa selvää niiden toiminnoista.

Miettikää tosissaan niiden ominaisuuksia ja tehkää nyt sitten vaikka ite ne mieleiseksi omiin lämpövoimaloihin.


On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3128
Vs: hakevehkeet
Mitenkään suomalaisia hakevehkeitä haukkumatta, uskaltakaa hyvät ihmiset tutkia näitä keski-eurooppalaisia vehkeitä.

Ottakaa selvää niiden toiminnoista.

Miettikää tosissaan niiden ominaisuuksia ja tehkää nyt sitten vaikka ite ne mieleiseksi omiin lämpövoimaloihin.

Joo, joku vois kopioida brunner, ainoa käänteispalokattila jossa on konvektio sivulla. Laatua on

https://www.brunner.com/de/Produkte/Scheitikum

Oinaspässi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: hakevehkeet
Hakevehkeet eikö silloin keskustella syöttölaitteista eikä pannuista toki sekin tarvitaan ja hyvä. Fröling mikä se on ei heidän esitteessä puhuta syöttölaitteista mitään???? Kellä kokemusta säätötulen hydropohjasta?
kolmas talvi ogelmitta, hydropohja/Arimax bio40. Tp 2000 joutaisi, vaihdemoottorin hinnalla.

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: hakevehkeet
Antureita kun oikein on paljon niin ei tahdo pelata niitä saa puhistella koko ajan ,kuiva tuhka ja noki tarttuu niihin todella nopeasti ,olen talvisin tuurannut paikallisella lämpölaitoksella laitosmiestä.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7101
  • karkki vai keppana?
Vs: hakevehkeet
Antureita kun oikein on paljon niin ei tahdo pelata niitä saa puhistella koko ajan ,kuiva tuhka ja noki tarttuu niihin todella nopeasti ,olen talvisin tuurannut paikallisella lämpölaitoksella laitosmiestä.
Kun en noista lämmitys vehkeistäkään oikein mitään tiedä, niin missä kattilassa ja mikä anturi on tekemisissä noen ja tuhkan kanssa. Lambdaa ei tarvitse mainita.
pessimisti ei pety!

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: hakevehkeet
Antureita kun oikein on paljon niin ei tahdo pelata niitä saa puhistella koko ajan ,kuiva tuhka ja noki tarttuu niihin todella nopeasti ,olen talvisin tuurannut paikallisella lämpölaitoksella laitosmiestä.
Kun en noista lämmitys vehkeistäkään oikein mitään tiedä, niin missä kattilassa ja mikä anturi on tekemisissä noen ja tuhkan kanssa. Lambdaa ei tarvitse mainita.
niitä justiin mittauspaikkoja on hieman enemmän kuin tuntemissasi pikkukattiloissa,
on savukaasujen ja puhdistimien anturit ym ym.

Oinaspässi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: hakevehkeet
kolmas talvi ogelmitta, hydropohja/Arimax bio40. Tp 2000 joutaisi, vaihdemoottorin hinnalla.

Mikä vuosimalli? Mikä malli? kW? Missä päin? Utsjoella? Hangossa?
On se varmaan 30 vuotta vanha. Parikymmentä kilovattia, luulisin. Topi Pämpin tp2000 . Keskusta ei ole, kun itsetehtyä ei voi luovuttaa. Lieksassa.