Runko tehty huonekaluputkesta, eli melko ohutseinämäisestä rhs- putkesta,
( ei voi oikein palkista puhua) kestänee justaan vajaan rankakuorman.
Jatkokalikoilla ja tukin ajoon turha ajatellakkaan.
Teliin korvakot heikko paikka.
Sivusta seuranneena.......
Millaisessa käytössä se kärri on ollut ?
En kummemmin ala noita nokan tuotteita puolustelemaan, mut oma -97 9t kaksipalkkinen kärri on kyllä kestänyt ajaa jatkotolppienkin kanssa, myös ne tukit sahalle. (toki max 30 km/, mut kuitenkin. Ja ne muutamat yksilöt mitä tiedän tässä lähiseudulla, eivät ole olleet kestävyydeltään ainakaan huonoimmasta päästä. Väittäisin että samanikäisissä patuissa on heikompi aisankääntö ja telin laakerointi. Telin laakerit ja tapit on alkuperäiset, samaten kuin aisankääntö.
Kuormaimen runkopukki ja aisankäännön sylkyn kiinnitys kärriin on kyllä vahvisteltu pariin otteeseen, joten vahvistan että paikoin on rauta liian ohutta tai ei ole suunniteltu kaikkia rasituksia pitkässä juoksussa. Myös etusermiä on pitänyt hieman tukevoittaa.