Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kymysys  (Luettu 3183 kertaa)

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Kymysys
Loppuuko Elmerin käyttö vuoden loppuun ja jos mikä lataus tilalle? .

Kun en ole viitsinyt perehtyä koko asiaan , mitä sitä vaivaamaan itseään kun kerran Elmeri on tähän asti asian hoitanut .

CFire

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: Kymysys
Luulis nyt sen verran kiinnostavan, kun kuitenkin on kyse eläintalouden tärkeimmästä ohjelmasta(?)..

Asennettu Elmeri loppuu vuoden vaihteessa ja rinnalle on tullut verkkopohjainen http://www.minunmaatilani.fi/ käytettäväksi ja kokeiltavaksi jo alkuvuonna. Tämä Minun Maatilani siis korvaa Ammun ja Elmerin vuoden vaihteessa kokonaan.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Kymysys
Surullista ja ikävää ja lakisääteistä rahastusta..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kymysys
mistä uuteen miun tilaan tunnukset?   

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: Kymysys
mistä uuteen miun tilaan tunnukset?

Kyllä mä tilasin laskentakeskuksesta vaikka koinkin sitten jonkun heräämisen ja muistin tunnukset vanhasta. Eiköhän noita tunnuksia käytetty ammussakin. Ne taitaa olla jossain kansiossa vaalean sinisessä pienessä lapussa. Käyttäjä tunnus mulla ainakin oli karjatunnus jonka edessä pieni a- kirjain. salasana oli nelinumeroinen luku joka näpyteltiin kahteen kertaan :)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Kymysys
Puolenvuotta lupailivat Ammun vielä toimivan. Pikkuhiljaa alkaa toi MM olemaan käyttökelpoinen.
Mystinen kesälaatumies

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: Kymysys
mistä uuteen miun tilaan tunnukset?

Kyllä mä tilasin laskentakeskuksesta vaikka koinkin sitten jonkun heräämisen ja muistin tunnukset vanhasta. Eiköhän noita tunnuksia käytetty ammussakin. Ne taitaa olla jossain kansiossa vaalean sinisessä pienessä lapussa. Käyttäjä tunnus mulla ainakin oli karjatunnus jonka edessä pieni a- kirjain. salasana oli nelinumeroinen luku joka näpyteltiin kahteen kertaan :)

Muutaman kerran tässä aamusella kokeilin kirjautua ja sitten muistin sen pikkukirjaimen . Sen jälkeen tämä sujuikin .
Pahus ei mennytkään enempää aikaa vaikka ajattelin että tässähän saa menenemään ainakin aamupäivä n ladatessa jotain ohjelmaa . Sitten Luke vielä heti perään ilmoitti että vastausaika on enää perjantaihin asti . Saas nähdä jos se emäntä vielä keksii jotain tälle päivälle niin se on tämäkin päivä pilalla .

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3669
Vs: Kymysys
Puolenvuotta lupailivat Ammun vielä toimivan. Pikkuhiljaa alkaa toi MM olemaan käyttökelpoinen.
Jaa penikkatautiahan sitä tahtoo olla näissä uudistuksissa.Elmeriä on tullut käytettyä,vaikka olisi mahdollisuus käyttää tuota MM:kin.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3669
Vs: Kymysys
mistä uuteen miun tilaan tunnukset?

Kyllä mä tilasin laskentakeskuksesta vaikka koinkin sitten jonkun heräämisen ja muistin tunnukset vanhasta. Eiköhän noita tunnuksia käytetty ammussakin. Ne taitaa olla jossain kansiossa vaalean sinisessä pienessä lapussa. Käyttäjä tunnus mulla ainakin oli karjatunnus jonka edessä pieni a- kirjain. salasana oli nelinumeroinen luku joka näpyteltiin kahteen kertaan :)

Muutaman kerran tässä aamusella kokeilin kirjautua ja sitten muistin sen pikkukirjaimen . Sen jälkeen tämä sujuikin .
Pahus ei mennytkään enempää aikaa vaikka ajattelin että tässähän saa menenemään ainakin aamupäivä n ladatessa jotain ohjelmaa . Sitten Luke vielä heti perään ilmoitti että vastausaika on enää perjantaihin asti . Saas nähdä jos se emäntä vielä keksii jotain tälle päivälle niin se on tämäkin päivä pilalla .
Tein rakennetutkimusta paperille,kun ilmoittivat,soittakoot.Alahan miettiä viime talven kasvipeitteisyyksiä,vaikka varsin hyvin tietävät nuo muutenkin kuten moneen muuhunkin kohtaan vastaukset olisi valmiina pienellä vaivalla,kysytään näitä asioita sen verran monesti.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Kymysys
Minusta ammuelmerissä oli maininta että toimisi vielä vuoden 2017, mutta kehitystyö on lopetettu sen osalta. Näin siis kun aukaisin eilen kyseisen ohjelman. Ite tykkään käyttää vielä ammuelmeriä kun on siihen tottunut, mutta kyllä tuota uuttakin on tullut jo käytettyä. Kait siitäkin saadaan ihan toimiva kunhan aikaa kuluu.