Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kivin päätös  (Luettu 37932 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Kivin päätös
Samalla saadaan siitä se paremman rikkaan" väen tuote. Aattrele nyt jos kaikki köyhät ostaisi iphonen hinnan takia. Sama raha tulisi kuin nyt, mutta se ois joka toisella saharan paimentolaisella. Se ei olisi silloin status symbooli johon se paimentolainen säästää koko ikänsä rahaa ja ei saa sitä silti.
Kyllä se on statussymboli. Aika ihailevaan sävyyn kuuluu nuorisokin siitä keskustelevan "silläkin on aifouni". Ja monen pitää saada omena, vaikka sitten se halvin, kun ei se maksa enempää kuin edullisin S....g. Josta olen sitä mieltä, että ei enää yhtään S.....gia kenellekään, eikä varsinkaan G......sta!

Jostain syystä yrityspuolellakin muutamalla käyttäjällä oli tarve puolustella asiaa tyyliin"on tää OIKEASTI ihan hyvä puhelin(kin)" :D

Miltä se itestäs kuulostas jos kehusin  "mullapa on  CATERILLAR!"
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Kivin päätös
Miltä se itestäs kuulostas jos kehusin  "mullapa on  CATERILLAR!"
Lucky you. Muutta luultavasti kuulostaisi vähän samalta, kun mää joskus vinoilin, että työpaikan pihalla on mersuja ja volvoja, mutta mulla ainoana on Ferrari! (=nosturi pakettiauton lavalla) :D
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kivin päätös
  60- luvulla eräs poika kylän tanssilavalla tanssien päätyttyä meni lavalle ja huusi"Kuka lähtee minun mukaani, meillä on Allis Hammers ja Mullerup"

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kivin päätös
  60- luvulla eräs poika kylän tanssilavalla tanssien päätyttyä meni lavalle ja huusi"Kuka lähtee minun mukaani, meillä on Allis Hammers ja Mullerup"
Nyt heräsi kiinnostus, lähtikö kukaan?

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Kivin päätös
  60- luvulla eräs poika kylän tanssilavalla tanssien päätyttyä meni lavalle ja huusi"Kuka lähtee minun mukaani, meillä on Allis Hammers ja Mullerup"
Nyt heräsi kiinnostus, lähtikö kukaan?


No etkö tajunnu...lopputulos siinä kirjotteli.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Kivin päätös
  60- luvulla eräs poika kylän tanssilavalla tanssien päätyttyä meni lavalle ja huusi"Kuka lähtee minun mukaani, meillä on Allis Hammers ja Mullerup"
Nyt heräsi kiinnostus, lähtikö kukaan?

  Eipä tainnu, muut pojat sen narrasivat kysymään..
  Tietääkö nuorempi polvi mikä se Mullerup oli..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kivin päätös
  60- luvulla eräs poika kylän tanssilavalla tanssien päätyttyä meni lavalle ja huusi"Kuka lähtee minun mukaani, meillä on Allis Hammers ja Mullerup"
Nyt heräsi kiinnostus, lähtikö kukaan?

  Eipä tainnu, muut pojat sen narrasivat kysymään..
  Tietääkö nuorempi polvi mikä se Mullerup oli..
Äkkiseltään kuulostaa joltain myllyltä..

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2795
Vs: Kivin päätös
Onks Ojalaa näkyny?

Aikaisemmin aiheesta kovin varmoin tiedoin melusi

Kyösti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 206
Vs: Kivin päätös
Onks Ojalaa näkyny?

Aikaisemmin aiheesta kovin varmoin tiedoin melusi
Kuuliainen ihminen on ottanut vihjeestä vaarin eikä kommentoi oman yrityksensä asioita julkisesti. Ja on kohtelias eikä arvostele vanhoja ja sairaita, ikä ja terveys takaavat miltei diplomaattisen koskemattomuuden.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2795
Vs: Kivin päätös
Onks Ojalaa näkyny?

Aikaisemmin aiheesta kovin varmoin tiedoin melusi
Kuuliainen ihminen on ottanut vihjeestä vaarin eikä kommentoi oman yrityksensä asioita julkisesti. Ja on kohtelias eikä arvostele vanhoja ja sairaita, ikä ja terveys takaavat miltei diplomaattisen koskemattomuuden.

joskus oli, se opettaja joka näpsäsi tuhmaa poikaa karttakepillä sormille