Katselin pari viikkoa sitten Wheeler Dealerssia ja siinä käytettiin tuotetta joka varmaan toisi avun kysyjälle. Se oli joku "hartsi" jolla Ed korjasi BMW:n muovipuskurin..
Korjauskohtaan porattiin taajaan reikiä ja massa painettiin puskurin takapuolelta niistä reijistä läpi. Vastapuolella (näkyvällä puolella) oli sellainen muovikalvo johon se liima ei tarttunut. Mut tuo puskuri oli siis silleen sirpaloitunut. Puskurista tuli hieno..
Muovihitsejä näkyy saavan nettikaupasta 200 £:lla. Ilmeisesti kaasukäyttöisiä.
Kaikkia muoveja ei voi hitsata.
Olisko Valtraan keksitty tehdä jostain kovasta PVC-muovista nuo muoviklipareet, että ne murenee pikku mälleistä ja näin saadaan mukavasti tehtyä varaosakauppaa. Tai kovimmat naamat vaihtaa koko koneen, kun rapakaari murenee