Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maitoa suomesta lentolehtinen  (Luettu 3534 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Maitoa suomesta lentolehtinen
Eikös sotien aikana vihulainen levittäny meille lentolehtisiä, rintamalle pudotetuissa oli viestiä
millä yritettiin rapauttaa miesten moraalia. Tässä viimeksi ilmestyneessä lentolehtisessä on
aivan samantapaista viestiä, sisällössä totuutta vain siteeksi :-P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
Ja jutun pointti oli Ojalan rapautunut moraali?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
Ja jutun pointti oli Ojalan rapautunut moraali?

Ojalan korkea moraali on legenda, visionäärin strategin ja näkijän kyvyt ällistyttävät
kerta toisensa jälkeen.
Ihan tavan tallaajalta tietty menee yli hilseen ettei edes haituva päälaella heilu, sori vaan ;-)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65421
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
ton läpyskän mukaan arla on yhtä sutki virma kuin valiokin... vain maitontuottajain kiusaksi perustettu virma...                mitä se tuossa kertoo, on ihan kuin valion juttua... mutta kyse vain miljuuna kertaa isommasta..

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
Ja jutun pointti oli Ojalan rapautunut moraali?

Ojalan korkea moraali on legenda, visionäärin strategin ja näkijän kyvyt ällistyttävät
kerta toisensa jälkeen.
Ihan tavan tallaajalta tietty menee yli hilseen ettei edes haituva päälaella heilu, sori vaan ;-)

Se vain on , ojalan moraalin kantokyky " otetaan toisen taskusta"

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9765
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
Mä viritin sillä heti pesän. Meni ihan hyötykäyttöön "avaamattomana". Toki moni muukin lehti saattaa kokea saman kohtalon, mutta aavistelin että Arlalla ei ainakaan ole mulle asiaa.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8361
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
Naureskelin emännälle kun samana päivänä tuli postin mukana tuo tanskalaismeijerin lehtinen ja C-alueen teurastamon lehtinen.
Mystinen kesälaatumies

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
Mä viritin sillä heti pesän. Meni ihan hyötykäyttöön "avaamattomana". Toki moni muukin lehti saattaa kokea saman kohtalon, mutta aavistelin että Arlalla ei ainakaan ole mulle asiaa.

"Pesän virittäminen" on homman aa ja oo
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9765
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
Mä viritin sillä heti pesän. Meni ihan hyötykäyttöön "avaamattomana". Toki moni muukin lehti saattaa kokea saman kohtalon, mutta aavistelin että Arlalla ei ainakaan ole mulle asiaa.

"Pesän virittäminen" on homman aa ja oo

Ymmärrät varmaan että lämmöstä ja sen puutteesta oli kyse ja sen että mihin se lentolehtinen sitten todellisuudessa pystyy. Selvennetään nyt vielä sen verran että vanhasta valurautakattilasta oli kyse, jossa mä en eroottisia merkkejä kyllä osaa havaata.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3667
Vs: Maitoa suomesta lentolehtinen
Naureskelin emännälle kun samana päivänä tuli postin mukana tuo tanskalaismeijerin lehtinen ja C-alueen teurastamon lehtinen.
Mulle ei ole tullut kuin teurastamon läpyskä,näkyy tuo posti muutenkin toimivan vähän niin ja näin täällä.