F 66. F 600. F.1080. nyt
Kaks sivuvaunua ja nyt lippulaiva.
Toi 900 on sorvannu niin kauan kun muistan. Pitäs pysäyttää ja painaa jarrua vaihtaessa, mut aina ei ehdi.
Pysäyttää JA painaa jarrua?
Useimmilla muilla puimuri pysähtyy kun painaa jarrua.
Monet myös hitsaavat mutterin öljypohjaan, varsinkin alumiiniseen, kotioloissa.
Itseasiassa on fiksumpaa painaa kytkintä ja sitten vasta jarrua, jos kyseessä ei ole mehulaite.
Edit,
Olin jo unohtanut... nyt ymmärrän miksi samposi vaihdelaatikko hajos, unohdit kytkimen käytön ja survoit vaan jarrua?
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=56006.msg974729#msg974729On meinaan remonteista hankalampia.Aina meinaa käämi palaa kun huomaa että remontti edessä.Pahin kohdallani oli kun tein sampo 360 vaihdelaatikkoremppaa jonka viimesteli agrin huoltomies.vaihdelaatikon takasinnosto irrotuksen jälkeen on millimetrihommaa.yksin tein,kolmen tunkin päällä hivutin ja kun se täytyy tilanpuutteen vuoksi sillai niin kuin "kiepauttaa" paikalleen eli suoraan ei voi nostaa vaan etuosa edellä...
Jaa niin ...siksi piti laatikko rempata kun huomasin öljyä vaihtaessa että jokin sokka tuli öljyn mukana ulos.
Onneks pääsin samposta aikanaan eroon ja nyt olen naapurin claassilla päästellyt niin että vinkuu.Noissa remonteissa puimurien kohdalla hankalaaon myös on se kun niissä on usein ahdasta tällaiselle paksulle pojalle.Olis taas yksi syy lisää laihduttaa.